Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisin kovaa kyytiä! Onko sopivaa sanoa

Vierailija
02.04.2015 |

Eli niin himottaa yksi mies tässä naapurustossa. 

Mitä, jos ihan suoraan sanoisin, että hyvää seksiä tarjolla? Nolaanko vain itseni?

Niin tekee mieli tätä komistusta... että housut pois. Olen ihan hyvännäköinen nainen. Mies on kyllä naimisissa, mutta haitanneeko tuo?

Kommentit (221)

Vierailija
61/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 08:58"]

Ap. On halpa, yksinkertainen ja mauton. Siihen ei mahd. Korkea koulutus vaikuta. Valinnat, teot ja muiden kohtelu ratkaisevat.

[/quote]

Sinä kallis (satanen suihinotosta), kaksinkertainen (normaalipainoon nähden) ja maullinen (kala-aromi alapäässä)

Tähän ei vaikuta matala koulutustasosi. 

[/quote]

Hah, ap taisi hermostua. En oikeastaan ihmettele. Kumman rauhallisena on pysynyt, vaikka vastaukset ovat toinen toistaan laaduttomampia (kuten täällä yleensäkin)

Vierailija
62/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:15"]

Ap. On halpa, yksinkertainen ja mauton. Siihen ei mahd. Korkea koulutus vaikuta. Valinnat, teot ja muiden kohtelu ratkaisevat.

[/quote]

Sinä kallis (satanen suihinotosta), kaksinkertainen (normaalipainoon nähden) ja maullinen (kala-aromi alapäässä)

[/quote]

Hah, ap taisi hermostua. En oikeastaan ihmettele. Kumman rauhallisena on pysynyt, vaikka vastaukset ovat toinen toistaan laaduttomampia (kuten täällä yleensäkin)

[/quote]Paska Av- horot kun pahoittaa kiltin ja kunnollisen ap:n mielen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni meni lankaan. Hänen vaimonsa antoi anteeksi, mutta myöhemmin teki itsemurhan ja jätti lapsetkin miehelle elätettäväksi. Miehestä tuli rectal rooter. Hän suorittaa nykyään vain anaalipanoja tyrkyille naisille :/ 

Todella raskas taakka.

Vierailija
64/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä päättelet duunarimiehen ei-älykkääksi? Aikamoista lokerointia ja juurikin tuota halveksimista, jota kielsit tekeväsi.
Täytyyhän sinun myös itse tajuta, että olet sivistykseltäsi ja älykkyydeltäsi yhtä kaukana ihastuksestasi kuin sika astronautista.

Vierailija
65/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 07:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 07:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 06:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 06:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 06:21"]

Mies soitti hädissään vaimolle kun tyrkky ap oli kutsunut itsensä heille kylään. Yhdessä he sitten suunnittelivat kuinka hoitaa tilanne mahdollisimman diplomaattisesti että ap ei loukkaantuisi.

[/quote]Olivat jo aikaisemmin keskenään naureskelleet ap:n flirtailuyrityksille ja arvuutelleet että milloin ap aikoo käydä tuumasta toimeen.

[/quote]

Tällaiset kommentit vahvistavat sitä täällä usein esitettyä käsitystä, että nettikeskusteluissa viihtyy erityisen pahansuopaa väkeä. 

Viestilläsi kerrot ainaostaan sen, että itse naureskelet ilkeästi toisille. Tästä kyseisestä pariskunnasta se ei kerro mitään.

Uskon sitä paitsi, että ovat tottuneet pitkän liittonsa aikana vastaaviin tapauksiin. Kuten sanottu, mies on varsinainen naismagneetti. Olen huomannut, että yksi jos toinenkin naikkonen punastelee vienosti tämän miehen kohdatessaan. Ja kyllä vaimokin varmasti on osansa ihailusta saanut. 

ap

[/quote]Ei ole sitten yhtään pahansuopaa suunnitella naimisissa olevan perheenisän vamppaamista. Eli vaimo ja lapset eivät siitä loukkaantuisi jos isälle ja aviomiehelle joku naikkonen tulisi antamaan "kovaa kyytiä"?

[/quote]

No ei, miehen päätöshän se on sitten. Pahansuopuus on tarkoituksellista pahaa. En minä ajatellut ketään loukata. Salassahan tuo tarkoitus oli tehdä, joten kukaan ei voi loukkaantua. 

ap

[/quote]Juuri tuollaista korkean moraalin omaavaa ja suoraselkäistä naista älykkäät miehet ihailevat:) Olet esikuvana kaikille saastaisille av-horoille täällä, ainakin mulle oot (oikeesti). Ihanaa että on vielä niitä joilla korsetti pysyy tiukasti päällä.

Vierailija
66/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkälaista seksiä olit aikonut älykkömiehelle tarjota? Täällä akateeminen mies jota alkoi kiinnostamaan.

Vierailija
67/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Voi ressua kun olit taitava.

Vierailija
68/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Ap-älyköltä se verbaali-akrobatiakin onnistuu....

Vierailija
69/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Ap-älyköltä se verbaali-akrobatiakin onnistuu....

[/quote]Onkohan miehen kotona kristallikruunua, sinnehän ap olisi voinut korsetissa itsensä heilauttaa ja antaa miehelle unohtumatonta kyytiä.

Vierailija
70/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:00"]

Kirjoittaja on lahjakas.

[/quote]

Olen kyllä, vaikka ehkä kettuillaksesi sanot. 

Viisi laudaturia ja maisterin paperit ennätysajassa huolimatta yksityiselämän ongelmista. Kaksi lasta siis siinä sivussa ja neljällä vuodella mentiin. 

Miehellekin on siis korkeat standardit. Siksi en oikein eron jälkeen ole uutta löytänytkään. Pidän vieläpä itseäni oikein viehättävän näköisenä, joskin tämä attituudi sai kolauksen eilen. 

ap

[/quote]

Miksi heti alapeukutatte tätäkin? 

Ihan rehellinen vain olen. Voisitteko perustella reaktionne? Ymmärrän sen, että lievää vastenmielisyyttä voi aiheuttaa toimintani. Mutta miksi esim. tälle kommentille miinusta?

Ja ei alatyylistä tekstiä, kiitos! Pystytte varmasti parempaan. 

[/quote]
koska sä olet vaan niin helvetin ristiriitainen... niinnälykäs ja hieno olevinasn mutta tuollainen kakara joka kuolee häpeään kun ei sasnut varatulta äijältä kullia, pelkkä provohan sä olet, suoraan porvoosta

Vierailija
71/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mene ap vaikka kusettamaan sitä koiraasi tai hanki ystäviä, niin saat jotain tekemistä. Näytät notkuvan täällä. Aa, etkö kehtaa näyttää naamaasi naapurustossa? Yhtä kaikki, juttusi ovat pitkästyttäviä...joten laitapa terävämpää kommenttia eetteriin. Tai keksi uusi provo. Tai ihan vaan mene pois.

Vierailija
72/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen tarina :) mutta huomioni kiinnittyi kuitenkin jonkun kommenttiin "erikoiseen aikaan ulkoilutat koiraasi" ...mulla on kaksi koiraa, ja en ole koskaan kuullutkaan, että niiden ulkoilutukselle olisi jotkut säädetyt ajat :)

Vierailija
73/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:51"]

Oli siis ihan hauskaa, pelattiin tietovisoja ja juteltiin kaikesta mahdollisesta. Mies on laajalti sivistynyt ja aihe kuin aihe on sopiva -- sosiaalipolitiikasta ja kulttuurista koirapolkutapahtumiin. Odottelin kovasti, että hän tekisi siirron, mutta ei kuulunut. 

Sitten tuli puhelu vaimolta. Mies vastasi jättäen puhelimen pöydälle, joten kuulin vaimon puheen. Vaimo kysyi pienten Riian kuulumisten jälkeen onko Laura vielä siellä (eli minä). Söimmekö jo lammaspataa ja tarjoa nyt vielä sitä suklaakakkuakin Lauralle ja onko näyttänyt ne kuvat, joista oli puhe. 

Siis mies oli etukäteen kertonut, että olin tulossa. Olin aivan ällikällä lyöty. Tätä en totisesti osannut odottaa. Vaimo suhtautui kuuleman perusteella aivan rennosti jopa huolehtivasti ja lähetti vielä terveisiä Lauralle lopuksi. 

En siis tätä vaimoa tunne juurikaan, mutta tiedämme toisemme nimeltä ja tervehditään aina, joskus joku sananenkin vaihdettu. 

Loppuajan olin vähän hiljainen ja mies tulkitsi sen väsymykseksi. Sanoi, että vie vielä koiran ulos ja voi saattaa minut kotiovelle samalla. 

Silloin niksahti. Rupesin änkyttämään: "ajattelin, et me voitais.. tai sen takia oikeestaan tulin, et... öh. 

Mies katseli hetken kengänkärkiään, tuli luokseni ja otti käteni omiin kouriinsa ja sanoi: "kulta pieni, kyllä tiedän miksi tulit, mutta se ei käy, ei missään tapauksessa. Olet suloinen ja hauskaa seuraa, mutta minulle kuin pikkutyttö. Sitä paitsi olen onnellisesti naimisissa"

PIKKUTYTTÖ! Olisi edes sanonut, ettei tunne vetoa tms. Nyt mitätöi koko naiseuteni ja seksuaalisuuteni. Olin kuolla häpeästä!

Pahinta tässä on nyt se, että enää minua ei ainoastaan himota tämä mies vaan olen RAKASTUNUT. Ja täysin mahdottomaan kohteeseen siis.... 

[/quote]Ap, vieläkö olet mieheen rakastunut?

Vierailija
74/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miestä näkynyt ?

Vierailija
75/221 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt nähnyt miestä tai vaimoa?

Vierailija
76/221 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt kumpaakaan mutta oveeni oli käyty ilmeisesti yöllä kirjoittamassa ruma sana. Punaisella spraylla. Etsin juuri firmaa joka voisi tulla pesemään sen.

Ap

Vierailija
77/221 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 12:23"]

En ole nähnyt kumpaakaan mutta oveeni oli käyty ilmeisesti yöllä kirjoittamassa ruma sana. Punaisella spraylla. Etsin juuri firmaa joka voisi tulla pesemään sen.

Ap

[/quote]

Mikä se ruma sana oli? Alkoiko se hoolla?

Vierailija
78/221 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 12:23"]

Ap

[/quote]

Mikä se ruma sana oli? Alkoiko se hoolla?

[/quote]

Ei, alkoi T:lla, tenuakka oli sana :(

Sain firman edustajan kiinni, hän lupaili, että jo huomenna tullaan siivoamaan. Huomasin kiihottuvani firman edustajan varmasta otteesta tenuakka sanan poistoon; jotain lämmintä värähti välillämme.

Ajattelin, että jos pukeutuisin viettelevästi ja tarjoaisin jotain juotavaa tenuakka poiston jälkeen?

Ap

Vierailija
79/221 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, copycat ei kovin taitava ole, kun ei ole edes sitä ole huomannut, että kirjoitan ap:n aina pienellä. 

Mutta nyt töitä, jos joku oikeasti haluaa vielä keskustella, niin palailen.... Ja on mies ottanut yhteyttä, kun joku kyseli.

ap

Vierailija
80/221 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehan sitten illalla kertomaan mitä tapahtui!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä