Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisin kovaa kyytiä! Onko sopivaa sanoa

Vierailija
02.04.2015 |

Eli niin himottaa yksi mies tässä naapurustossa. 

Mitä, jos ihan suoraan sanoisin, että hyvää seksiä tarjolla? Nolaanko vain itseni?

Niin tekee mieli tätä komistusta... että housut pois. Olen ihan hyvännäköinen nainen. Mies on kyllä naimisissa, mutta haitanneeko tuo?

Kommentit (221)

Vierailija
21/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saikko?

Vierailija
22/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:09"]

No saikko?

[/quote]

Menin seitsämän maissa kolkuttelemaan miehen ovea, olin sellaisessa "hot girl next door" lookissa ja pelkästä ajatuksesta kosteana. Mies avasi todella komeana ja selvästi vähän jännittyneenä, mutta asusta päätellen kuitenkin valmistautuneena iltaan.

Juteltiin hetki niitänäitä sohvalla istuskellen ja mies tarjosi hyvää punaviiniä, pistin merkille asunnosta valokuvia joissa mies näytti harrastavan vaikka mitä, joka sai pöksyni suorastaan valumaan kiimaa. 

Lopulta en enää pysynyt pöksyissäni, vaan hyppäsin miehen syliin kuin gebardi ja suutelin kuumille punaviininmakuisille huulille. Miehen vartalo jännittyi kivikovaksi ja tunsin jalkoväliäni painamassa jotakin kivikovaa.

Revimme toisiltamme vaatteet pois ja mies otti minua takaa kuin kiimainen eläin, kieräytin miehen takaisin istumaan ja ratsastin hurjaa kyytiä ja tunsin kuinka polte ja kiima jalkovälissäni alkoi voimistumaan lähes atomipommin lailla. Lopulta huusin ja tärisin, mies vapisi kauttaaltaan ja tunsin hänen kivikovan kalunsa räjähtävän sisälleni. 

Sain elämäni kovimman orgasmin ja samalla suolestani purkautui kuumaa ripulia kohti valkoista pörrömattoa, orgasmien sarja sai anaalini tulittamaan ripuliryöppyjä pitkin tv-tasoa ja seiniä, kunnes makasin sikiöasennossa omassa ulosteessani miehen jaloissa.

Mies kävi rikkalapion ja lakaisi minut ovesta ulos ja sanoi: Todellakin elämäni kyyti, nyt menen syömään kakkaasi.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle tulee vielä paljon jatko-osia. Vaimo kun kumminkin löytää hiuksen tai korun sängystään. Itse en olisi mennyt miehen luo panemaan vaan mies olisi saanut tulla mun luokse.

Vierailija
24/221 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:59"]

Tälle tulee vielä paljon jatko-osia. Vaimo kun kumminkin löytää hiuksen tai korun sängystään. Itse en olisi mennyt miehen luo panemaan vaan mies olisi saanut tulla mun luokse.

[/quote]

Joo. Aika varomatonta mieheltä nyt. Joitain jälkiä jää helposti. Itse jätin kerran huulipunan yhden hoidon kylppäriin ja mies meinas saada kenkää, kun eihän sille mitään selitystä oikein ollut, kun oli sinne yön aikana ilmestynyt. Nainen oli siis yövuorossa töissä. Yheltä kaveriltani oli jääny sukkahousut myttyyn jonkun sohva tyynyt alle yhtä paha se. 

Mies oli yrittänyt selittää et on transu ja leikkii sukkahousuilla yksin ollessaan. Ei menny läpi.

[/quote]

Jos pettäisin vaimoani, niin en minä sitä hoitoa ainakaan kotiini kutsuisi. Kiinnijäämisriskihän olisi valtava. Naaprurit voi nähdä, tai oikeammin sanottuna näkee varmasti ja voi ottaa myöhemmin puheeksi tai kotiin voisi jäädä jotain merkkejä vierailusta. Aivan päätön ajatus.

t.mies

Vierailija
25/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUO MUO SUO!!!!

Vierailija
26/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saikko?

[/quote]

Puihin meni! Aivan totaalisesti. Tässä olen pimeässä huoneessa maannut ja ihmetellyt pari tuntia. 

Ei mitään erektiohäiriöitä tai kotiin tulevaa vaimoa tms. Ihan toisen tason juttu. Kerron huomenna. En nyt jaksa, olen liian järkyttynyt. 

ap

a

Vierailija
27/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:34"]

No saikko?

[/quote]

Menin seitsämän maissa kolkuttelemaan miehen ovea, olin sellaisessa "hot girl next door" lookissa ja pelkästä ajatuksesta kosteana. Mies avasi todella komeana ja selvästi vähän jännittyneenä, mutta asusta päätellen kuitenkin valmistautuneena iltaan.

Juteltiin hetki niitänäitä sohvalla istuskellen ja mies tarjosi hyvää punaviiniä, pistin merkille asunnosta valokuvia joissa mies näytti harrastavan vaikka mitä, joka sai pöksyni suorastaan valumaan kiimaa. 

Lopulta en enää pysynyt pöksyissäni, vaan hyppäsin miehen syliin kuin gebardi ja suutelin kuumille punaviininmakuisille huulille. Miehen vartalo jännittyi kivikovaksi ja tunsin jalkoväliäni painamassa jotakin kivikovaa.

Revimme toisiltamme vaatteet pois ja mies otti minua takaa kuin kiimainen eläin, kieräytin miehen takaisin istumaan ja ratsastin hurjaa kyytiä ja tunsin kuinka polte ja kiima jalkovälissäni alkoi voimistumaan lähes atomipommin lailla. Lopulta huusin ja tärisin, mies vapisi kauttaaltaan ja tunsin hänen kivikovan kalunsa räjähtävän sisälleni. 

Sain elämäni kovimman orgasmin ja samalla suolestani purkautui kuumaa ripulia kohti valkoista pörrömattoa, orgasmien sarja sai anaalini tulittamaan ripuliryöppyjä pitkin tv-tasoa ja seiniä, kunnes makasin sikiöasennossa omassa ulosteessani miehen jaloissa.

Mies kävi rikkalapion ja lakaisi minut ovesta ulos ja sanoi: Todellakin elämäni kyyti, nyt menen syömään kakkaasi.

-AP

[/quote]

Sen verran totta joo, että seitsemältä menin ja punaviiniä tosiaan tarjosi lammaspadan kanssa. Valokuviakin katseltiin netistä, kun tytär on kerännyt asuinalueemme historiikkia mm. vanhoja valokuvia ladannut jo 50-luvulta alkaen. 

On kerännyt näitä naapureilta. Oli ihan kiintoisaa. 

Mutta loppu sitten oli ihan toisenlainen kuin tässä kertomuksessa. Miten muuten tuollainen roska voi saada peukutuksia, en ymmärrä. Jos olisi ollut tyylikästä, hauskaa parodiaa niin... mutta tuon tasoinen 15-vuotiaan koulupojan vuodatus?

ap

Vierailija
28/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:34"]

No saikko?

[/quote]

-AP

[/quote]

Sen verran totta joo, että seitsemältä menin ja punaviiniä tosiaan tarjosi lammaspadan kanssa. Valokuviakin katseltiin netistä, kun tytär on kerännyt asuinalueemme historiikkia mm. vanhoja valokuvia ladannut jo 50-luvulta alkaen. 

On kerännyt näitä naapureilta. Oli ihan kiintoisaa. 

Mutta loppu sitten oli ihan toisenlainen kuin tässä kertomuksessa. Miten muuten tuollainen roska voi saada peukutuksia, en ymmärrä. Jos olisi ollut tyylikästä, hauskaa parodiaa niin... mutta tuon tasoinen 15-vuotiaan koulupojan vuodatus?

ap

[/quote]

Ilmeisesti 80 henkeä on eri mieltä kanssasi :P Oli minulla hauskaa sen kirjoittelun aikana ja aika monella ilmeisesti lukiessa. Ja olen valitettavasti jo 31v, eli olen sitten varmaan jälkeenjäänyt, oe woe perskeles sentään ;(

Kerro sitten huomenna miten oikeasti kävi :)

Vierailija
29/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ehdottaisi seksiä suoraan, nainen yrittäisi lyödä, potkaista tai huutaisi kurkku suorana. Naiset eivät kuitenkaan näe ongelmaa siinä, että voisivat itse tehdä saman repliikin miehelle ja se tuntuu heistä jopa hyvältä ja ehkä vähän romanttiselta ja herttaiseltakin eleeltä.

-Mies 29v-

Vierailija
30/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISTÄ näitä pahveja sikiää? Älykökkönä pitää itseään ja täällä sitten kyselee, millainen käytös on sopivaa jne. ÄÄK armahtakaa! Ja kaiken huipuksi vielä toteaa saaneensa pakit, "koska mies halusi olla uskolllinen". Etkö itse todennut, että mies piti sinua pikkutyttönä? Tyhmä, naiivi, mitään ymmärtämätön, ei-haluttava pikkulikka.

Vierailija
31/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:10"]

Mä uskon, että tämän tarinan on oikeasti kirjottanu tuo 5kymppinen mies. Uskon, että hän on käyny painamassa tuota naista, joka tän muka on kirjoittanu. Siksi kertonu kaiken niin tarkasti, että joku tunnistaisi ja pystyy sit vaimon epäillessä näyttää tämän ketjun. Salaliitto, muahhaahaa ;)

[/quote]

Sinänsä ihan mielenkiinoinen teoria. Mutta kyllä kirjoittaja olen minä. 

Tiedoksi muuten, että vein koiran juuri ulos, kun jotain spekulointia oli koiran oudoista ulkoilutusajoista ylempänä. Yritän vielä nukkua, niin ei tarvitse heräämistä koiran takia miettiä. Vähän levotonta unta tänä yönä. Pyörii tuo juttu mielessä. Kertooko mies asioiden laidan vaimolleen vai onko jo kertonut?

Ei nyt kovin mieltäylentävää törmätä vaimioon, mikä kuitenkin on väistämätöntä ajan myötä. ei juuri ulkoiluta koiraa, mutta lähikaupoissa silloin tällöin kohdataan. 

Vierailija
32/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:29"]

Luin koko ketjun. Ihan viihdyttävä tarina ja onneksi mies ei suostunut. Se jäi vaan ihmetyttämään, että miksi ihmeessä ap (jos tämä siis olisi totta) kertoi itsestään niin paljon yksityiskohtaista tietoa iästä ja asuinpaikasta lähtien, että varmasti kaikki tutut tunnistavat? Ja vähemmän tututkin jos asuvat naapurissa. Samaten kaikki miehen tiedot. Mikä järki?

Nainen: 31v, eronnut, asuu Helsingissä. Pituus vähän alle 170cm, suht hoikka, tehnyt mainosmallin töitä. Harrastuksina kuorolaulu ja urheilu. Maisterinpaperit 4 vuodessa. Koira. Lapset pääsiäisen isällään. Menee tänään siskon luokse syömään muiden sukulaisten kanssa.

Mies: 55v, naimisissa, pitkä ja komea, älykäs. Heillä myös koira. Vaimo huomattavan kaunis, ollut nuorempana missifinaalissa. Lapset muuttaneet jo pois kotoa, näistä ainakin yksi tyttö. Vaimo käynyt/on vielä Riiassa.

Asuvat jossain "ei-wt-alueella".

Ja nyt ap voi tietysti tulla sanomaan että hehheh, luulitko että annoin oikeat tiedot. Turha jälkikäteen vinkua että en se minä ollut jos joku tunnistaa :D Ei kyllä kauheasti säälitä tuollaiset kodinrikkojat (tai siihen pyrkivät) kun maailma on täynnä ihan vapaita miehiä/naisia.

[/quote]

Olen tunnistanut jo vaimon. On mun esimies. >Puhu alkuviikolla lähtevänsä Riikaan pääsiäisenä. Tiedän, että on ollut joskus muinoin missikisassa. Mies on niin komea, että daamit lakoo, kun on joskus täällä käynty. Sellanen David Hassehof tyypi. 

Aloittaja on vähän vajaa, jos ei tajuu että kertomalla ton verran, joku tunnistaa täällä varmasti. 

Aapeetä en tunne enkä haluakaan tuntea. 

[/quote]

Ei tee nyt oikeutta kyseiselle miehelle tämä David Hasselhof -vertaus. Tämä on komeampi, DH on sellainen nykerönenäinen amerikkalaisimellys. Mutta joo... on lähempänä kuin vaikkakpa Osmo Soininvaara. 

ap

(kommentti 115 on myös mun, tuppaan unohtamaan ap-merkinnän)

Vierailija
33/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarvitsisi ehkä uusia haasteita ja ympyröitä, jossa jopa tasokkaita herrojakin löytää. Noilla kyvyillään luulisi järjestävän elonsa järjellisesti.

Vierailija
34/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja tuo ihastuksen kohteena oleva mies ovat ihan eri maailmoista. Mies on henkevä ja sivistynyt sekä uskomattoman lojaali vaimolleen joka sitäpaitsi on vielä uskomattoman kaunis, ap on himokas ja antaa halujen hallita koko maailmaansa sekä on valmis vokottelemaan toiselle kuuluvaa miestä. Moraalikäsitykset eivät kohtaa, mutta onneksi mies osasi torjua ap:n niin hienovaraisesti että toivottavasti pariskunta ei saa hänestä stalkkeria koko loppuelämäkseen. Sivistyneet miehet sitä paitsi ajattelevat ja harrastavat seksiä vähemmän kuin esim duunarimiehet kun elämässä on muutakin mielenkiintoista sisältöä, sekin ap:n olisi kannattanut ymmärtää jo alkumetreillä. 

Vierailija
35/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soitti hädissään vaimolle kun tyrkky ap oli kutsunut itsensä heille kylään. Yhdessä he sitten suunnittelivat kuinka hoitaa tilanne mahdollisimman diplomaattisesti että ap ei loukkaantuisi.

Vierailija
36/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 06:21"]

Mies soitti hädissään vaimolle kun tyrkky ap oli kutsunut itsensä heille kylään. Yhdessä he sitten suunnittelivat kuinka hoitaa tilanne mahdollisimman diplomaattisesti että ap ei loukkaantuisi.

[/quote]Olivat jo aikaisemmin keskenään naureskelleet ap:n flirtailuyrityksille ja arvuutelleet että milloin ap aikoo käydä tuumasta toimeen.

Vierailija
37/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 06:11"]

Ap tarvitsisi ehkä uusia haasteita ja ympyröitä, jossa jopa tasokkaita herrojakin löytää. Noilla kyvyillään luulisi järjestävän elonsa järjellisesti.

[/quote]

Tapaan työni puolesta kyllä tasokkaita miehiä. Olen kuitenkin sen klassisen dilemman edessä, että tasokkaat tapaavat olla varattuja. Lisäksi minua viehättävät itseäni reilustikin vanhemmat miehet, joilla pikkulapsiarki ei ole houkutusten listalla kärkipäässä, jos nyt kenelläkään on...

Nettitreffeillä olen käynyt kaksi kertaa. Miehet olivat jotain aivan muuta kuin olivat antaneet ymmärtää. Turhauduin ehkä liian nopeasti, mutta poistin profiilin näiden kokemusten jälkeen. Toisella oli George Clooneyn kuva profiilissaan ja vakuutti olevansa täysin saman näköinen (ilmeisesti äiti oli näin sanonut). Oli ehkä pikemminkin Teuvo Hakkaraisen näköinen. Sivistystaso myös täsmäsi mainittuun persuun. 

Toinen oli muista vakuutteluistaan huolimatta varattu. Tämä iänikuinen "olen juuri eroamassa" -jargon käytössä. 

ap

Vierailija
38/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi hän olisi ollut "hädissään"? Olisihan voinut sanoa minulle alun perii, ettei ole korrektia tulla. Muutenkaan en nyt usko, että 55-vuotiaat miehet yleisesti ovat "hädissään", jos nuori nainen tulee kylään. Joku pojankloppi voi ollakin. 

Mutta kertonut oli tulostani vaimolle, sehän tuli jo selväksi. 

ap

Vierailija
39/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 06:28"]

[/quote]Olivat jo aikaisemmin keskenään naureskelleet ap:n flirtailuyrityksille ja arvuutelleet että milloin ap aikoo käydä tuumasta toimeen.

[/quote]

Tällaiset kommentit vahvistavat sitä täällä usein esitettyä käsitystä, että nettikeskusteluissa viihtyy erityisen pahansuopaa väkeä. 

Viestilläsi kerrot ainaostaan sen, että itse naureskelet ilkeästi toisille. Tästä kyseisestä pariskunnasta se ei kerro mitään.

Uskon sitä paitsi, että ovat tottuneet pitkän liittonsa aikana vastaaviin tapauksiin. Kuten sanottu, mies on varsinainen naismagneetti. Olen huomannut, että yksi jos toinenkin naikkonen punastelee vienosti tämän miehen kohdatessaan. Ja kyllä vaimokin varmasti on osansa ihailusta saanut. 

ap

Vierailija
40/221 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 06:17"]

Ap ja tuo ihastuksen kohteena oleva mies ovat ihan eri maailmoista. Mies on henkevä ja sivistynyt sekä uskomattoman lojaali vaimolleen joka sitäpaitsi on vielä uskomattoman kaunis, ap on himokas ja antaa halujen hallita koko maailmaansa sekä on valmis vokottelemaan toiselle kuuluvaa miestä. Moraalikäsitykset eivät kohtaa, mutta onneksi mies osasi torjua ap:n niin hienovaraisesti että toivottavasti pariskunta ei saa hänestä stalkkeria koko loppuelämäkseen. Sivistyneet miehet sitä paitsi ajattelevat ja harrastavat seksiä vähemmän kuin esim duunarimiehet kun elämässä on muutakin mielenkiintoista sisältöä, sekin ap:n olisi kannattanut ymmärtää jo alkumetreillä. 

[/quote]

En osaa sanoa duunarimiehistä mitään, koska minulla ei sellaista ole koskaan ollut. Jokin linkki tutkimukseen olisi paikallaan sinulta. Eli hypoteesi on, että ylemmässä sosioekonomisessa asemassa olevat miehet harrastavat seksiä vähemmän kuin alemmmassa olevat. 

Enpä tuota äkkipäätä usko. Mutta lyö evidenssiä ruudulle!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän