Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä kannattaa myöntää että jää yksin

Vierailija
20.12.2021 |

Olen 28v ja vähän alkaa tuntua siltä, että olisi jo parempi luovuttaa....Miksi pilata elämä haaveilemalla sellaisesta mikä ei koskaan tapahdu?
N28

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siis haaveilet? Ja miksi se ei tapahdu? Miten voit olla varma?

Vierailija
2/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sen vähän reilut parikymppisenä näe, että miten haluttua seuraa on vastakkaiselle sukupuolelle. Ei se haluttavuus siitä ihan heti ole paranemassa, ja ainakin näin miehenä se kokemattomuus sitten jää kummittelemaan sellaisena mörkönä, että ei varmaan uskaltaisi naisen kanssa mihinkään alkaa vaikka mahdollisuus tulisikin. Jokainen varmaan osaa omalla kohdallaan sanoa, että milloin kannattaa myöntää tosiasiat, toisen puolesta on kenenkään paha mennä puhumaan.

Terveisin Naispelko28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never. Haaveile ihmeessä. Haaveilla on taipumus toteutua. Aina on parempi haaveilla ja toivoa, kuin pessimistiksi heittäytyä. Hyvän tuulinen ihminen saa ystäviä paremmin kuin masentunut mutruhuuli. Etsivä löytää, usko pois.

Vierailija
4/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Never. Haaveile ihmeessä. Haaveilla on taipumus toteutua. Aina on parempi haaveilla ja toivoa, kuin pessimistiksi heittäytyä. Hyvän tuulinen ihminen saa ystäviä paremmin kuin masentunut mutruhuuli. Etsivä löytää, usko pois.

Haaveilen pillusta

M36, neitsyt

Vierailija
5/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nappasin mieheni 43-vuotiaana. Koskaan ei ole liian myöhäistä. Toki aktiivisuutta se vaatii.

Vierailija
6/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on liikaa.

Vierailija
7/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuori. Mutta mitä vanhemmaksi tulen ajattelen että tämä akka menee eteenpäin tavalla tai toisella.

Vierailija
8/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45.

Vierailija
9/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan edes pohtinut tätä pariutumishommaa, koska aina ajattelin että kuolen nuorena. Nyt oon kuitenkin 29v, edelleen hengissä, ja tämä yksinäisyys alkaa piinaamaan. Oi voi....

Vierailija
10/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 vuotta tuli mulla mieleen.

Vierailija
11/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen pillusta

M36, neitsyt

Jos haaveilisit ihan vaan naisesta niin saattaisit jopa saada pillua.

Vierailija
12/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava löysi puolison 40-vuotiaana ja uudemman kerran 70-vuotiaana.

Vierailija
13/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni löysi elämänsä ensimmäisen naisystävän 60-vuotiaana.

Vierailija
14/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen pillusta

M36, neitsyt

Jos haaveilisit ihan vaan naisesta niin saattaisit jopa saada pillua.

Joo tuossa se ero varmaan on löytyykö joku vai ei. Sitä paitsi jos haluaa pillua, sitä voi ostaa. Naista ei.

Vierailija
15/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v. Sen jälkeen kaikki hyvät on viety ja vapailla markkinoilla on enää vaan tähteet jäljellä

Vierailija
16/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä saa luovuttaa. Sinun iässäsi varsinkaan.

sinulla ei ole mitää hätää vielä, vaikka voi siltä tuntua kun 30-lähestyy. Älä huoli, elä elämääsi ja nauti nuoruudesta. Ja kaikesta mitä siihen liittyy.

Olet vielä nuori, hehkeä, kaunis. Muista ettet enää koskaan ole 28-vuotias. Nauti!

Itsensä kehittäminen ja positiivinen asenne kannattaa koko elämän. Ehkä se vetää magneetin lailla hyvän miehen luoksesi.

Ilo ja onnellisuus, paras meikki kaiken ikäisille 😚💕

Vierailija
17/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotiaana alkaa väistämätön alamäki jos et pidä kunnostasi jatkuvasti huolta. Ruma naama ja huono fysiikka on parisuhderintamalla kiipeämätön vuori ja jos päälle on vielä huono itsetunto niin kannattaa lopettaa haihattelu.

Vierailija
18/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen pillusta

M36, neitsyt

On sullakin haave. Varaudu suureen pettymykseen, jos joskus pääset haaveesi äärelle. Saattaa olla, että jo hajuun tuuperrut.

Vierailija
19/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Monet sanovat, että ei koskaan, mutta hieman epäilen, että puhuvat vain lämpimikseen ja koska niin pitää sanoa. Harva noin ajattelevista on ollut esimerkiksi 30 vuotta yksin. 

Mä itse katsoisin historiaa. Onko yksinäisyys oma tahto? Onko se olosuhteiden syy? Olisiko menneisyydessä ollut mahdollisuuksia löytää joku? Onko omassa persoonassa tai kokonaisuudessa jotain mitä voisi parantaa?

Itse myönsin jääväni yksin, kun täytin 35 enkä siihen mennessä ollut tapaillut ketään, ollut parisuhteessa enkä ollut fyysisellä puolella päässyt yhtä kännisuudelmaa pidemmälle. Vika on tietysti suurilta osin minussa, mutta koska koen, että en enää voi kiinnostavammaksi tai viehättävämmäksi pahemmin muuttua niin siksi oli hyvä tunnustaa itselleen tosiseikat.

Vierailija
20/36 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja, ei saanu pysyvää suhdetta millään. Nainen, osti miehen vajaa 50 v. Rikas perijätär, osti ylivelkaantuneen pelimiehen. Toinen taas vähän päälle 50 v, mies osti itätaustaisen nuorempi äiti lapsineen.

Molempien kanssa olen jutellut. Kovasti olisivat halunneet naimisiin ja perheen jo nuorempina, mut ku ei heitä huolittu. Niin rahalla sit.

Itselläni kun ei oo rahaa ei voi tuollaista tehdä, enkä haluais. Olen seurustellu paljon. Nyt oon 50 ja tulee lockdown niin eiköhän tämä ollu tässä. Olin jo syksyllä alkanut valmistella tätä päätöstä. Tavallaan ollu sinkku vasta 2 vuotta, mutta viimeisten 10 vuoden kokemukset enemmän kuin rankkaa. Ei mikään lämmin suhde tää edellinem.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi