Mikä saatana ihmisillä on kun halutaan tuoda hammasharja toisen kotiin?!?
Kumppanin hammasharjan ymmärtää, mutta miksi kaikki kaverit haluaa tuoda omansa tänne haisemaan? Ne käy mun luona yökylässä muutaman kerran vuodessa. Ei se yks hammasharja nyt niin paljon vie tilaa laukussa, etteikö sitä vois viedä kotiin. Onko teidän ystäväpiirissä tällaista? Kun mun mielestä on aika outoa.
Kommentit (13)
Siis niinkuin pysyvästi? No en minäkään ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:29"]No en minäkään haisevia harjoja huolisi.
[/quote]
Kyllä se alkaa haista, jos sitä ei vaihda tarpeeksi usein. Hyh, sitä bakteeripesää :c
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:32"]Siis niinkuin pysyvästi? No en minäkään ymmärrä.
[/quote]
KIITOS! -ap
Saatanan heitä on riivattava, muuta selitystä ei ole! Sinun pitää hommata sellainen riivaajanpoistaja.
Minulla ianakin monesti unohtuu hammasharja kaverin luo. En oleta että kaveri alkaisi sitä säilyttelemään, vaan sen voi kyllä heittää roskiin. En edes käyttäisi sitä enää, jos se olisi monta kuukautta jo jossain lojunut.
En ole kuullutkaan, että joku veisi hammasharjansa pysyvästi ellaiseen paikkaan, jossa yöpyy muutaman kerran vuodessa. Joskus olen itsekin jättänyt jotain muutakin tavaraa, kun olen ollut useammin samassa paikassa.
Myönnän syyllistyneeni tuohon ja luultavasti syyllistyn jatkossakin. Ensin kun olen tulossa kylään, unohdan pakata sen hammasharjan mukaan. Ostan sen sitten matkalla. Ja sitten unohdan sen sinne kyläpaikkaan. Sen paitani, yöpukuni tai hiusharjani kanssa.
Saisinkohan vammaistukea lahon pääni takia että voisin palkata avustajan.
Jotkut unohtavat aina sen hammasharjan pakata mukaan joten heistä olisi kätevää jos kyläpaikassa olisi se valmiina odottamassa. Olisi se minustakin mutta en kyllä oleta että kukaan alkaa pitämään minun yöpymistarvikkeita valmiina odottamassa, yritän kyllä ottaa kaiken mukaani lähtiessäni mutta sama pää kesät talvet. =(
Pyydän anteeksi lahoa päätäni, jälleen kerran.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:38"]Minulla ianakin monesti unohtuu hammasharja kaverin luo. En oleta että kaveri alkaisi sitä säilyttelemään, vaan sen voi kyllä heittää roskiin. En edes käyttäisi sitä enää, jos se olisi monta kuukautta jo jossain lojunut.
[/quote]
Jep. Mua inhottaa toi. Mutta nää ystävät ihan sanoo "No mä jätän tän mun hammasharjan tänne ens kerralle." Sanon, etten halua sitä säilyttää, niin teeskennellään, ettei kuulla. Ja sitten seuraavalla kerralla vittuillaan, kun olen sen harjan heittänyt pois, kuten sanoin tekevänikin. Yks ystävä on yrittänyt harjaansa tyrkyttää mulle jo kolme kertaa! -ap
Onpas teidän kavereilla erikoista käytöstä. En ole koskaan tullut ajatelleeksikaan että kaveruus olisi tuollaista. Mahtanevatko he tuoda asukkaan jääkaappiin omia ruokiaankin.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:47"]Onpas teidän kavereilla erikoista käytöstä. En ole koskaan tullut ajatelleeksikaan että kaveruus olisi tuollaista. Mahtanevatko he tuoda asukkaan jääkaappiin omia ruokiaankin.
[/quote]
Tai jättää makkariin oman vibraattorin :D
Ei minulla ole mitään ongelmaa jättää omaa hammasharjaani mökille, yövyn siellä yht n. 10 yötä/vuodessa, touko-elokuun välillä. Ei ole todellakaan ruvennut haisemaan, vaihdan toki muutaman vuoden sisällä, ei puhdas sisäilma huuhdellulle harjalle mitään tee :)
No en minäkään haisevia harjoja huolisi.