Kerro minulle joku piristävä fakta elämästä.
Nyt masentaa ja tarvittaisiin kovasti piristystä :(
Kommentit (24)
Kyllä se vielä iloksi muuttuu. Elämä on ylä- ja alamäkeä meille kaikille =) Käy ostaan suklaamunia ja keitä kahvit
Hemmottele itseäsi menemällä hyvään kahvilaan herkuttelemaan, osta hyvä cd, hae lemppariviiniäsi ja joku hyvä kirja, mene lenkille tai keitä kahvit. Ihan mitä vaan mielesi tekee vähänkin. Väliaikainen masennus tulee kaikille ja on osa normaalia elämää.
Jos elämä olisi aina tasapaksua ja kivaa tai pelkkää juhlaa sitä ei osaisi arvostaa.
Salli itsellesi joku kiva juttu. Ihan mikä vaan. Se voi olla tekemistä, syömistä, tavaraa, olemista. Muista että vaikka tuntuisi kuinka kurjalta niin jollakin menee vielä kurjemmin.
Minulla oli eilen semmoinen maailma vastaan minä fiilis (on ihan diagnosisoitu keskivaikea masennus) mutta sitten tajusin että menkat.. Jotenkin helpotti kun se tylsä fiilis johtuikin vain menkoista :)
Se on tämä valo, mikä aiheuttaa. Elämä on ihmeellistä ja jos olo on masentunut, siihen onneksi voi vaikuttaa. Lepää hetki rentoutuen, toinen kävelylenkillä, jätä koneet ja kännykkä, jää seisomaan tuuleen... Tee pieniä,asioita. Itsellä eniten vaikutti elektroniikkatauko.
Huonojen aikojen ansiosta osaa arvostaa paremmin hyviä hetkiä
Sinun ei ole pakko tehdä mitään muita miellyttääksesi, sinun ei tarvitse olla mitään muuta kuin itsesi. Sinä kelpaat, sinä osaat, sinä pystyt. Ole armollinen itsellesi ja muille ihmisille. Kukaan ei ole täydellinen. Täydellinen maailma olisi oikeastaan ihan kammottavan tylsä ja ankea paikka.
Elämä on kuolemista.
Elämä, se päättyy aivan varmasti joku päivä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:33"]
Elämä on kuolemista.
Elämä, se päättyy aivan varmasti joku päivä.
[/quote] Niin päättyy. En näe mitään syytä hötkyillä sinne päin, on tässä matkan varrella vielä yhtä ja toista ihmettelemistä.
"Yli miljardi ihmistä elää alle eurolla päivässä ja joka yhdeksäs ei saa riittävästi ruokaa."
Meillä menee siis aika hyvin Suomessa, kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:47"]
Vittu mitä paskaa te jauhatte.
[/quote]No jauha sinä sitten ystävällisesti jotain parempaa. Meille paskanjauhajille olisi ensiarvoisen tärkeää saada hyvä malliesimerkki kommentista, joka tulee suoraan kultajyvämyllystäsi. Älä piilottele loistavia ideoitasi, jaa ne täällä! Odotamme jännityksellä.
Minua piristää aina kun näen kissani. Naapurin koira ei minua viehätä, mutta napurilleni se näyttää tuottavan samantapaista iloa kuin kissa minulle.
On oikeasti vaikea kirjoittaa jotain yleispätevästi piristävää, kun kaikki katsovat asioita niin eri tavoin. Minä voin sanoa esimerkiksi "kevät tulee, ihanaa!" Kun taas joku toinen sanoisi "voi ei, taas kevät!" Tai jos sanon, että elämme parhaassa mahdollisessa maailmassa, niin toinen sanoisi "ikävä kyllä se taitaa olla totta". En oikein osaa auttaa sinua, tuntematon ystävä, koska en tiedä mikä juuri sinua piristäisi.
Emakko kantaa porsasta 3kk 3vkoa 3 pvää. Piristikö?
Nostan tämän, koska kaipaisin piristystä minäkin (en ole ap). Keksisikö joku ystävällinen sielu lisää?
Olen PA-yh velkaisessa omakotitalossa. Iloitsen kun saan teinit ruokittua yms. Mun masennukseen auttaa kahden amerikan bulldogin rakkaus ja silittely.
Jos olet nainen, niin pääset helpommalla kuin miehet.
Kun on oikein aallonpohjalla, ei ole muuta tietä kuin ylöspäin.