Miksi on niin vaikea vaan ottaa ero? :(
Mitä ihmettä minä odotan? Että meidän suhteen perusilmapiiri muuttuisi ikinä paremmaksi? Välillä "parempia" päiviä... parempi tässä tapauksessa tarkoittaa lähinnä neutraalia vitutusta. Mietin koko ajan että mikä on se asia mitä ilman en muka voisi elää. Yöunta takana 4 tuntia ja taas yksi orjuuttava päivä edessä töissä ja sen jälkeen kotona. Minulla paloi illalla päreet ja mätkäisin miestä sängyssä ja potkin sitä pois, käskin mennä nukkumaan muualle. Kaikki sen takia, että mies ei tee kotona juuri mitään vaikka olisi itsellään vapaapäivä ja lapsen nukutus on minun harteilla... tunnin tai kaksi joka helvetin ilta kun ukko kotona. Silloin kun ei ole niin ei suurempia ongelmia. Ukkohan sitten vastasi siihen minun räyhäämiseen ja uhkaili nahkavyöllä. Tätäkö minä siedän. Pelkään että joku päivä minulla palaa päreet lapsenkin kanssa. En minä halua joka ilta uhkailla lastakin väsyneenä että saa selkäänsä jos juoksee vielä kerran ja vielä kerran... ja minä nukun vain muutaman tunnin.
Kommentit (23)
Miksi menitte naimisiin? MIllainen mies oli suhteen alussa?
Ala suunnittelemaan sitä eroa nyt ja lähde! Itse joka tapauksessa kaiken teet, joten sinä selviät erosta ja muutosta kyllä. Elämäsi menee ihan hukkaan tuommosen ääliön kanssa. Ja tiedän, olen itse ollut naimisissa täysin laiskan, vastuuntunnottoman ja kylmän sian kanssa. Itse en TAJUNNUT lähteä ajoissa, siinä vaan avuttomana katselin ja päässä höyrysi viha ja katkeruus joka päivä. Sitten se teki sellaisen virheen, mitä en minä enkä hänkään enää pystynyt hyväksymään ja minä pääsin siitä helvetistä pois. Elämä on ollut ihanaa sen 4 vuotta eron jälkeen, jos nyt ei kaikilta muilta osin aina, niin ainakin siitä, ettei minun sitä paskaa tarvitse päivittäin nähdä, eikä hänelle puhua. Siis se on niin taivaallinen tunne ja helpotus. Yhden lapsen kanssa sinä selviät, mutta tuossa teidän tilanteessa kohta ryöpsähtää käsistä, ja sattuu jotain paljon pahempaa. Lähde heti kun voit, ihan oikeasti. Et nyt sitä nää, mutta sun elämällä on oikea suunta ja sinulla on onnellinen tasapaino, mutta tän miehen kanssa sinä et ole niitä nähnyt tai löytänyt.
Olette väkivaltaisia ettekä saa toisiltanne mitään positiivista, erotkaa.