Käyttääkö kukaan enää mp3-soitinta?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Sandiskin soitin lisämuistikortilla, tätä voi käyttää sokkonakin kun on kunnon napit eikä mitään kosketusnäyttöroskaa kuten kännyköissä 🤞
Sandiskin soittimet ovat hyviä ja pienikokoisia. Niiden hinnat vaan tuntuvat jostakin syystä olevan nousussa?
Käytän, se vieläpä sellainen vanha malli, jossa on kovalevy flash-muistin asemesta. Käytän myös kuvanauhuria edelleen. M21
iPodia käytän edelleen, en ole puhelimeen lataamassa 500+ kappaletta kun tallennustilan pitäisi riittää kaikkeen muuhunkin ja Spotifystä ei löydy läheskään kaikkea mitä kuuntelen.
No mulla on vieläkin pinkki Applen iPod Nano. Yhä toimii ja on täynnä musiikkia.
Yleensä kuuntelen puhelimella musiikkia, mutta yhä myös iPodilla, se on niin pieni että on kätevämpi esim. urheillessa, toi älypuhelin on aika iso.
Teinithän ei pidä sellaista enää coolina, mutta meidän 35+ ikäisten ei tarvi välittää.
Vuonna 2009 ostettu Ipod on vielä itsellä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on vieläkin pinkki Applen iPod Nano. Yhä toimii ja on täynnä musiikkia.
Yleensä kuuntelen puhelimella musiikkia, mutta yhä myös iPodilla, se on niin pieni että on kätevämpi esim. urheillessa, toi älypuhelin on aika iso.
Teinithän ei pidä sellaista enää coolina, mutta meidän 35+ ikäisten ei tarvi välittää.
Mullakin on pinkki Ipod nano.
Mun äiti käyttää, kuulemma puhelin on liian iso lenkille mukaan otettavaksi :)
Käytän aina pitkillä bussimatkoilla
Autossa käytän vanhaa iPodia musiikin kuunteluun. Mulla on 17v. vanha auto, jossa ei ole kuin CD-soitin ja surkea radio, joten siihen tehtiin liitännät iPodia varten. Nyt ei ole enää viitsitty muokata mitään lisäsysteemejä puhelinta varten, joten tuolla mennään - käytän niin kauan kuin tuolla autolla ajelen.
Juuri tässä haaveilin sellaisesta sormen kokoisesta mp3-soittimesta kun en jaksaisi roikottaa valtavaa puhelinta tms. laitteita mukana esim. lenkillä. Täytynee jostain etsiä käsiin semmoinen että voi kuunnella musiikkia/podcastia tuolla liikenteessäkin.
Se mitä teinit tänä päivänä tykkäävät/eivät tykkää käyttää on minulle aivan yhdentekevää. Teinithän ovat tunnettuja siitä he että he tekevät tarkkaan harkittuja, tietoisia ja sivistyneitä valintoja asian kuin asian suhteen. Aikuisiin ihmisiinkään ja heidän kykyynsä ajatella asioita järkevästi minulla ei ole nykyään juurikaan luottoa, tässä post-Trumpokalyptisessa maailmassa.
Uimahallissa käytän vedenpitävää MP3-soitinta kielikurssien kuunteluun :D
Se klipataan kiinni uimalaseihin ja kuulokkeet ovat erikoiset kumi-metalli-systeemit, mutta toimivat hyvin uidessa.
Mulla on ihan toimiva Sonyn mp3 joita olen käyttänyt siitä asti kun markkinoille tulivat. Sitten siitä loppui akku. Sen saa kuulemma vaihdettua, mutta vaatisi jotain välineitä, näppärät sormet ja kunnon näköaistin, joten en pysty itse vaihtamaan.
Katsoin sitten uutta nettikaupasta niin maksavat jumankekka yli 200 euroa!
Ostin sitten musavälineeksi Nokian parinkympin kännykän ja siihen muistikortin. Kyllä sillä podcasteja kuuntelee, mutta aika huono äänentoisto, surkea käytettävyys, ei toimi muut kuin mp3 tiedostot, jne...
Eli ei ole parempi kuin Sonyn mp3.
Vierailija kirjoitti:
Sandiskin soittimet ovat hyviä ja pienikokoisia. Niiden hinnat vaan tuntuvat jostakin syystä olevan nousussa?
Sandiskin soittimien hinnat oli tosiaan pari vuotta sitten nousussa, saatavuudessa oli pitkän aikaa ongelmia ja moni taisi jo luulla heidän lopettavan moisten valmistamisenkin?
Nyt on näemmä mallit vaihtuneet ja hiukan halvempia nuo ainakin Saksan amazonissa on kuin omani liki 10v sitten. Hyvä jotta jatkoivat, hankin uuden kunhan akku vanhasta kuolee.
Käyttäisin jos ois :( muutama vuosi sitte löysin kympillä mut se hajos nopeasti. Nyt en oo enää nähny
Ehdottomasti, pilvipalveluiden mainoksia ei vaan jaksa.