Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan järkyttävää! Tuolla kaksplussalla...

Vierailija
15.09.2006 |

Toi joka odottaa kaksosia ja meinaa abortoida ne.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kysytty mikä osio???! Kertokaa ei paljo auta jos tietää et sivu 7 ku miljoona eri osioo

Vierailija
22/29 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut-plussalaiset-mitäsnyt?-kohtalon ivaa oikein urakalla. Nyt jo sivulla 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on aikoja sitten lukittu. Huom. se keskustelu tapahtui joskus eilen iltapäivällä.

Mutta se tuota niin.. ketju on nyt aika alkupäässä.

Onneksi kaikki meni hyvin. Ja nyt mamma miettii jo että miten keksii nimet kaksosille:-)

Vierailija
24/29 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättänyt olla tekemättä aborttia :).

Vierailija
25/29 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten varmasti jokainen aikuinen tietää voi vahinkoja kuitenkin sattua.. käytät ehkäisyä tai et. Itse tulin raskaaksi vaikka söin erittäinkin säännöllisesti e-pillereitä. No pointtini on se että jos nyt tulisin raskaaksi, minkä välttäminen minun tilanteessani 100 prosenttisesti olisi olla harrastamatta seksiä, en voisi lasta pitää. Aina se on hirveää abortoida, mutta onhan asiassa monta käänne kohtaakin.

Tässä tapauksessa on kysennuoresta ihmisestä jolla on jo kaksi kovin pientä lasta.. Ymmärrän hyvin että pistää miettimään kahden uuden pienokaisen tulo. Jos kyseessä on vielä perhe, kuin minulla ettei isä auta yhtään ja sukulaiset on kaukana, ymmärrän vieläkin paremmin. Mutta toisaalta onneksi meitä on moneen ja abortin vastustajiakin löytyy. On hurjaa ajatella miten asiat olisi jos niin ei olisi. Mutta joka tapauksessa tälle kyseiselle äidille paljon voimia =)

Vierailija
26/29 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy lasten puolesta jo valmiiksi. Kyllä tässä touhussa pitäisi motivaation olla vähän erilainen.

Vierailija
27/29 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sukulainenhan vois ottaa ne kaksoset.. :o On kyllä kamalaa suku jos myöntää ne lapset pois. ;o :' (

Vierailija
28/29 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti tehtiin paria viikkoa myöhemmin.

Itselläni oli takana myöhäinen keskenmeno (jonka unohtaakseni oikeastaan lähdinkin jatkamaan opintojani) joten en oikein osannut suhtautua vaikka tämä opiskelukaveri oli vasta 18-vuotias -- siis vuosia nuorempi kuin minä.

Toivottavasti se oli hänelle oikea ratkaisu, ja hän on saanut elämässään sen minkä takia hän tuohon loppuratkaisuun päätyikin.

Vierailija
29/29 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vasta noin myöhään tehtiin abortti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi