– ”Rokottamattoman elämä on vaarallisempaa kuin koskaan
Varokaa pysykää kotona
Kommentit (15)
Ai että kun aiemmin riski vakavaan tautimuotoon oli tyyliin 0,0001 %, niin nyt se on 0,001 %? Sitäkö tarkoitat?
Mutku Iltikses sanottiin, että monikymmenkertainen riski...
Pysykää itse rokotetut te olette aivopestyt totalitarismin kannattajat ja potentiaalisia tartuttajia.
Miten? Tauti ei ole tarttunut minuun kahteen vuoteen, vaikka olen tavannut sen aikana varmaan kymmeniä tuhansia ihmisiä ja jopa useita tautia sairastavia. Miksi se yhtäkkiä olisi minulle vaarallinen?
Etelä-afrikka kertoo, että rokottamattomat on hyvässä suojassa, koska tauti on heille mieto.
Kukaan ei tosin tiedä. Mitä käy korkean rokotekannattavuuden maissa. Tanska jo osoittaa, että rokotetut yliedustaa tartunnan saaneissa.
Olen ollut poikkeuksellisen rohkea. Käynyt bussilla ja ilman maskia jouluostoksilla jo muutamana päivänä. Ostarit täynnä porukkaa. Missä vaiheessa mä saan sen koronan?
t. ei edes nuhaa
Vierailija kirjoitti:
Miten? Tauti ei ole tarttunut minuun kahteen vuoteen, vaikka olen tavannut sen aikana varmaan kymmeniä tuhansia ihmisiä ja jopa useita tautia sairastavia. Miksi se yhtäkkiä olisi minulle vaarallinen?
Siihen tarvitaan vain yksi osuma.
Pakko on mennä töihin ihan samalla tavalla kuin koko pandemian ajan. Pitkään oltiin ilman rokotteita ja maskeja kaikki.
No tavallaan totta. Rokotetut käy sen verran kuumana, että heitä sietää vähän jo varoakin.
Oli se vaarallisempaa vuonna 2020. Nyt liikkellä oleva variantti on jo lievempi kuin se alkuperäinen.
Juu, sängyn alla on turvallisinta. Älä syö mitään, koska ruokaa on käpäilty kaupassa.