Miksi joku maksaa fysioterapiasta?
Netti on täynnä jumppaohjeita renkuttaa kotona.
Löytyy joogaa,qigong ja selkäohjeita.
Lisäksi se kuuluisa hyötyliikunta.
Miksi Kelan rahoilla edes tuetaan fysioterapiaa?
Eläkkeelle et sitä kautta pääse.
Apua et kipuihin saa, rahat toki menetät.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin se ei maksa mitään. Sain hyvät ohjeet olkapäähän ja parantui parissa viikossa.
Chatgpt antaa ihan samat tai jopa paremmat ohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin se ei maksa mitään. Sain hyvät ohjeet olkapäähän ja parantui parissa viikossa.
Kysy sinä sieltä. Mä otan ohjeet ammattilaiselta.
En olisi osannut kuntouttaa jäykistynyttä olkapäätä leikkauksen jälkeen ilman fysioterapeutin apua. Sinne ei tosiaan mennä hakemaan mitään jumppaohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy sinä sieltä. Mä otan ohjeet ammattilaiselta.
Niin, yhdeltä ammattilaiselta. Tekoälyn ohjeet on kooste maailman parhaiden ammattilaisten ohjeista. Ei se itse niitä keksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy sinä sieltä. Mä otan ohjeet ammattilaiselta.Niin, yhdeltä ammattilaiselta. Tekoälyn ohjeet on kooste maailman parhaiden ammattilaisten ohjeista. Ei se itse niitä keksi :D
Vatun urpo, sun pitää eka tietää mikä sua vaivaa ennen kuin alat hoitamaan vaivaasi. Vai tietääkö tekoäly senkin tuosta vaan noin? On se nokkela.
Tuskin ottaa maailman parhailta ainakaan vielä. Napsii muutaman pöntön ohjeet netistä virheiden kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy sinä sieltä. Mä otan ohjeet ammattilaiselta.Niin, yhdeltä ammattilaiselta. Tekoälyn ohjeet on kooste maailman parhaiden ammattilaisten ohjeista. Ei se itse niitä keksi :D
Tekoäly tutkii sinut ja sen perusteella valitsee juuri sinun vaivaan sopivia liikkeitä. Ja katsoo, että teet ne oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatun urpo, sun pitää eka tietää mikä sua vaivaa ennen kuin alat hoitamaan vaivaasi. Vai tietääkö tekoäly senkin tuosta vaan noin? On se nokkela.
Osaa se senkin selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ottaa maailman parhailta ainakaan vielä. Napsii muutaman pöntön ohjeet netistä virheiden kera.
Lähes samat ohjeet se antoi mulle kuin elävä fyssarikin, mutta niissä oli huomioitu mun yksilölliset tarpeet vielä paremmin. Ei ollut pönttöä eikä virheitä.
Se tietokone ei tiedä sun rajoitteita, jotkut liikkeet voi pahentaa tilannetta, lisäksi tietokone ei ohjaaja tekemään liikettä tismalleen oikein, fysioterapeutti korjaa sun asennosta virheet pois ennen kuin antaa suorittaa ohjeet itsenäisesti.
Työnantaja maksaa. Itse olen saanut kohdennetut ohjeet vavoihini, en mä niitä olisi netistä löytänyt.
Ap:llä on hyvin vajavainen käsitys siitä mitä fysioterapia on. Itsellä ollut kaksi eri murtumaa, olkavarren ja jalkaterän, kumpikaan ei olisi parantunut normaaliksi ilman fysioterapiaa, hermoratatutkimusta ja kipulääkäriä.
Jouduin ammattilaiselle thai hieromalla hoitamaan jäykistynyttä penistäni ja alta 5 min tilanne laukesi
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä on hyvin vajavainen käsitys siitä mitä fysioterapia on. Itsellä ollut kaksi eri murtumaa, olkavarren ja jalkaterän, kumpikaan ei olisi parantunut normaaliksi ilman fysioterapiaa, hermoratatutkimusta ja kipulääkäriä.
Lisään vielä, vakuutukset maksoivat kaiken ja päivärahan kaupanpäälliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Se tietokone ei tiedä sun rajoitteita, jotkut liikkeet voi pahentaa tilannetta, lisäksi tietokone ei ohjaaja tekemään liikettä tismalleen oikein, fysioterapeutti korjaa sun asennosta virheet pois ennen kuin antaa suorittaa ohjeet itsenäisesti.
Oikeaa ranganasentoa ei ole, ne ovat yksilöllisiä.
Näin sanoi fysiatri. Osa fyssareiden jutuista on täyttä kakkaa.
Ilmaista fyssaria ei ole, Kela ne kustantaa.
Youtubesta ohjattu jooga/Qigong method/taiji aloittelijoille.
Fysioterapeutti on vähön kuin parturikampaaja, kaiken voi tehdä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Osteoporoosi? Miksi jatkuvaan murtumia.
Olen saanut vain ohjeet. En olisi muuta halunnutkaan murtuman ja toisella kertaa kiertäjäkalvosimen repeämän jälkeen.
Ehkä olis eri asia, jos olisi kovat säryt ja liikerajoitteet loputtomiin.
Ap varmaan tekee juurihoidon kotona chatgpt:n ohjeilla ja temusta tilatuilla välineillä. Miksi maksaa hammaslääkärille
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan tekee juurihoidon kotona chatgpt:n ohjeilla ja temusta tilatuilla välineillä. Miksi maksaa hammaslääkärille
Ei jumppaa ja hammaslääkäriä voi verrata.
Työssäkäyvät ulvoo Kelan tuista, fyssari on sellainen