Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviät kun tulee kova ahdistuskohtaus?

Vierailija
01.04.2015 |

jos sinulla ei ole käytössä mitään lääkettä niihin hetkiin? Vinkkejä kaipaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittelen rauhallisesti ja luen naistenlehtiä tai ruokareseptejä.

Vierailija
22/32 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut ajattelemaan ahdistuksen tunteen keskellä vaikkapa pakolaisleirillä olevia lapsia tai sitä, että mitä käytännössä tapahtuu jos sota syttyisi. Voi ajatella, ettei minulla oikeasti ole nyt mitään hätää ja asiat voisivat olla huonomminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mielessäni janan, jonka toiseen päähän asetan kaikki elämäni oikeasti ahdistavat ja pelottavat asiat ja toiseen onnelliset hetket. Sitten asetan ahdistuksen hetken janalle, jotta tajuan olevani oikeasti ihan turvassa ja onnellinen.

Vierailija
24/32 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kissan luokse, se on niin rauhoittava

Vierailija
25/32 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luettelen maita joissa en ole käynyt. Yritän muistaa tarkasti, missä ne sijaitsee.

Vierailija
26/32 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahmin itseni niin täyteen etten pysty kunnolla hengittämään, sitten oksennan silmät verillä niin kauan että vatsahapot polttaa suussa.

sen jälkeen on helpottunut olo.

Vierailija
28/32 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen enyaa.

Vierailija
29/32 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ahdistuneena tulee taivaskaipuu. Se auttaa jaksamaan ahdistuksen. Luen Raamatusta Jumalan lupauksia.

Vierailija
30/32 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken. Jos kukaan ei ole paikalla paiskon vielä tavaroitakin pitkin seiniä. Sitten rauhoitun ja nukahdan. Herään paremmalla luonnolla.

Vierailija
31/32 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua auttaa virkkaaminen, kenties epäloogista mutta se on ainut terveellinen/kehittävä juttu, joka mulla toimii. 

Vierailija
32/32 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn makaamaan lattialle ja nostan jalat ylös esim. jumppapallon päälle, jostain syystä rauhoittaa mua kovasti. (sängyssä makaaminen ei ikinä rentouta mua, ainoastaan kivikovalla lattialla makaaminen, mikä lie syynä :)

Joskus myös kirjotan paperille ihan kaiken mitä mieleen juolahtaa, vaikka kuinka sekavaa sepustusta tulis, niin antaa vaan kaiken tulla ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä