Mikä väri pukee sinua parhaiten?
Mielenkiinnosta kysyn. :)
Minulle sopii parhaiten beige.
Kommentit (51)
Tummanpunainen. Hiukset on tummanruskeat.
Fuksianpunainen, emeraldinvihreä, turkoosi, burgundi
Lämpimät värit kuten oranssi, keltainen ja punainen. Luonnonvalkoinenkin.
Minulle sopii parhaiten tumman vihreä, koska minulla on couperosa iho. Vastaväri taittaa sen, jolloin punakkuus katoaa, joten siksi couperosa voiteetkin voivat olla vihreitä.
Valkoinen. Oliivi-iho näyttää kirkkaammalta.
Mulla on tummanruskeat hiukset ja oliivin värinen iho eli mua pukisi melkein mikä tahansa väri. En käytä silti ikinä värikkäitä vaatteita, ruskean ja beigen eri sävyjä vaan sekä mustaa ja harmaata, valkoista välillä mutta melko harvoin.
Kylmät värit/sävyt ainoastaan, se nyt on mulla se eka sääntö, ja niistä mm. vaalea hiekka, vaalea turkoosi, vaalea sininen, vaalea roosa, vaalea keltainen, mariininsininen, puhtaanvalkoinen jne. Heti huomaan, jos laittan väärän värin kasvojen eteen, niin ei se vaan toimi.
Punainen ja turkoosi, pinkki. Pastellit myös aika hyviä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:30"]
Fuksianpunainen, emeraldinvihreä, turkoosi, burgundi
[/quote]
Mikäs kukkanen se emeraldi on? :)
Valkoinen ja vanha roosa/ haalea vadelmanpunainen.
Sininen, mutta tummempi kuin Rouva Sinisellä, tai sitten hieman harmaalla taitettu. Samoin harmaalla taitettu vihreä.
Sinikellonsininen. Olen vaalea ja saan aina kehuja, että jotenkin hehkun, jos käytän sinikellonsinistä. Harmi vain, kun ei ole trendiväri ja siksi hankala löytää mistään sen värisiä vaatteita.
mariini, turkoosi, metsänvihreä, aprikoosi
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:09"]mariini, turkoosi, metsänvihreä, aprikoosi
[/quote]
Kuulostaa ihanilta väreiltä!
Ei yhtä yksittäistä väriä, joka pukisi minua paremmin kuin mikään muu, vaan hyvin pukevia on monia. Kaikki niistä ov ja tuat kuitenkin viileitä ja aika voimakkaita. Kävin joskus värianalyysissäkin ja Talvi olen, kuulemma.
Minulle näyttävät sopivan suunnilleen yhtä hyvin eli parhaiten voimakas sininen ja tummansininen, kirkas punainen, musta tummanvihreä (viileä, ei mikään oliivi) ja voimakas turkoosi.
Musta tai sähkönsininen.