Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomenna menee koirakaveri piikille :(

Vierailija
01.04.2015 |

Tuntuu ihan helkutin pahalta :/ rakas ystävä ollu vuosia vierellä ja nyt on eron hetki :(

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:21"]Voimia siihen paljon. Se on niin lohduttoman surullista, ei siitä oikein muuta voi sanoa. Kun olen parista omasta lemmikistä joutunut luopumaan, niin ainoa lohduttava ajatus siinä pyörteessä on ollut tieto siitä, kuinka hyvän ja turvallisen elämän ne saivat meidän luona elää alusta loppuun saakka. :( [/quote] Kiitos. Minä pelastin tämän koiran, sitä oli hakattu ja pidetty nälässä, tuli minulle puoli vuotiaana. :( minusta tuntuu ettei mikään ajatus lohduta :(

[/quote]

Voi. :( Se lohduttaa ehkä sitten vielä joskus, mutta siihen menee aikaa ja anna itsellesi kaikki se aika, mitä tarvitset. Ja muista sekin, että on upea asia että kiinnyt ja rakastat jotakuta niin paljon, eläintä tai ihmistä, molempia ja ehkä monia, ihan yhtä arvokasta rakkaus kuin rakkaus, ystävyys kuin ystävyys.

Vierailija
22/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:30"]OT, lemmikit saavat armokuolemia, ihmiset eivät... Eikö inhota ketään?
[/quote]

Inhottaa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:26"]Se on vaan eläin, koira... mitä tuota suremaan
[/quote]

Idiootti olet!

Vierailija
24/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruusi. Tiedän kuinka raskasta se voi olla <3<3<3 :'(

Vierailija
25/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:30"]OT, lemmikit saavat armokuolemia, ihmiset eivät... Eikö inhota ketään?
[/quote]

Ei inhota. Oman koirani kohdalla olin vain iloinen, että edes eläimille armokuolema on mahdollinen. Samaan aikaan seurasin sivusta, kun kaksi läheistäni taisteli syöpää vastaan

Vierailija
26/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:26"]

Se on vaan eläin, koira... mitä tuota suremaan

[/quote]

Yök, pakko sanoa. Ehkä tämä ihminen ei ole ilkeä, ehkä hän ei vain ole saanut itse kokea millainen tunneside voi syntyä eläimeenkin... Näin ainakin toivon. Toivottavasti kukaan, joka on oikeasti lemmikin omistanut, ei voi näin ajatella, vaan tajuaa, että ei ole mitään VAIN eläintä, vaan on ihmeellinen elävä olento, jonka ystävyys itseen huolimatta eläinlajin eroavauudesta on hieno lahja. On surullista, jos omaan lemmikkiin ei kiinny sen vertaa, että surisi sitä sen kuollessa. Se tarkoittaa, ettei ole koskaan oikeasti tuntenut sitä, eikä ole täysillä voinut nauttia siitä sen eläessä.

t. koirankasvattaja, joka on nähnyt monet monet koiran kuolemat, mutta ei koskaan ole ollut yhtään koiraa surematta

Vierailija
27/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, se on todella vaikeaa mutta kyllä siitä yli pääsee :)
Oma koira vietiin piikille pari kuukautta sitten, helpottaa jo vaikka ikävä on suuri ja välillä itkettää.
Koiralla ei mitään kipuja (ainekaan sellaisia joista olisin tiennyt) ollut ja suurinpiirtein terve mutta koska se oli jo 15 vuotias eikä pidätyskyky toiminut, päätin että parempi lähteä nyt kun koira on vielä suhteellisen onnellinen. Se meni todella nopeasti huonompaan kuntoon ja tiesin että tämä on oikea päätös, ja niin se olikin. Tämä odotus ja itse piikki on pahinta. Voimia huomiselle ja hyvää matkaa koiralle :)

Vierailija
28/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvakorva sai juuri oman tortillan, ja saa olla sängyssä vaikka koskaan ennen ei saanut.. Kohta käytän vielä pesulla ja harjaan herran oikein hienoksi. Ei hitto mä en kestä tätä..

-ap

Vierailija
29/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:13"]

Niin surullista, voi kun lemmikitkin vaan kuolisi pois itsekseen, kuten yleensä ihmisetkin. Inhottavaa tuo.

[/quote]

Ihmiset harvoin kuolee itsekseen.

Useimmin eläimet

Vierailija
30/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:30"]

OT, lemmikit saavat armokuolemia, ihmiset eivät... Eikö inhota ketään?

[/quote]

Tavallaan joo, minusta ihmisenkin pitäisi saada omasta tahdostaan eutanasia. Mutta ei kyllä tuo koirien osa kadehdita, että sen päättää joku muu kuin itse... En todellakaan haluaisi että esim. omaiset saisivat päättää että piikki tuolle nyt perseeseen eikä siltä kysytä.

Vierailija
31/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet vaan valuu pitkin poskia, kun luen näitä viestejä. Voimia ja jaksamista, ap. Koirakaverit on niin tärkeitä.

Vierailija
32/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:34"]

Karvakorva sai juuri oman tortillan, ja saa olla sängyssä vaikka koskaan ennen ei saanut.. Kohta käytän vielä pesulla ja harjaan herran oikein hienoksi. Ei hitto mä en kestä tätä.. -ap

[/quote]

Äh, tästä tuli kyyneleet silmiin mullekin. :(

Vierailija
33/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:30"]OT, lemmikit saavat armokuolemia, ihmiset eivät... Eikö inhota ketään?
[/quote]

Ei inhota. Oman koirani kohdalla olin vain iloinen, että edes eläimille armokuolema on mahdollinen. Samaan aikaan seurasin sivusta, kun kaksi läheistäni taisteli syöpää vastaan
[/quote]

Tuossa taidettiin tarkoittaa sitä, että eikö ole epäreilua että ihmisten eutanasia ei ole laillista. Ymmärsit vissiin vastauksesi perusteella väärin.

Vierailija
34/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:26"]Se on vaan eläin, koira... mitä tuota suremaan
[/quote]

Tälläiset ihmiset olisi pitänyt abortoida aika päiviä sitten.

Vierailija
35/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:35"]Kyyneleet vaan valuu pitkin poskia, kun luen näitä viestejä. Voimia ja jaksamista, ap. Koirakaverit on niin tärkeitä.
[/quote]

Täälläkin itketään.

Vierailija
36/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin mun koiran lopettamisesta kotiin kuuntelin koko illan kaija koon jos sua ei ois ollut ja itkin niin et seuraavana päivänä silmänaluset oli kuivunu.. edelleenkin jos kuuntelen sen biisin tulee se tuska ja ikävä rintaan ja itkettää..

Vierailija
37/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopuminen on hinta rakkaudesta. R.I.P.

Vierailija
38/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaa, itkeä vollotan täällä aivan hulluna. Tosi paljon voimia sinne<3 ajattele kuinka ihanan matkan olet saanut kulkea uskollisen ystävän kanssa ja miten pelastit yhden elämän <3 luopuminen on kamalaa.

Vierailija
39/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koira on ollu niin.. Rakas. Niin jumalattoman rakas. Paras ystävä minulle ja lapsille. Rakastanut ehdoitta. Menettänyt korvastaan palasen suojellessaan vauvaa kun joku irtokoira yritti vaunuihin kiinni.

Nyt on mun vuoro tehdä rakkaalle palvelus ja päästää sateenkaarisillalle

Vierailija
40/57 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:30"]

OT, lemmikit saavat armokuolemia, ihmiset eivät... Eikö inhota ketään?

[/quote]

a. Eläin on rakas ytävä.

Ihmisen armokuolema sisältää niin paljon eettisiä kysymyksiä, ettei niitä voi tässä pohtia. Sanon vaan, että olen nähnyt ihmisiä, joiden kuolema olisi helpotus. Mutta se saattohoito on ollut heille vapauttavaa. Hyvä asia. Joillekin vain kärsimystä. Mutta toivon ihmiselle arvokkaan kuoleman. Jopa kuolinkampailun.

Kenenkään ulkopuolisen (ammattilaisen tai omaisen) ei tule siitä päättää

t. kymmeniä kuolemia nähnyt

Ei inht

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä