Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muut joilla nuorempi mies: pelkäättekö vanhenemista?

Vierailija
01.04.2015 |

Olen 42v ja kihlattuni on minua 10 vuotta nuorempi. Asia ei sinänsä ole vaivannut kumpaakaan meistä tähän asti, koska ikäero ei oikeastaan ole kauheasti näkynyt. Olen aika nuoren näköinen ikäisekseni. Nyt on alkanut itseäni ahdistaa kauheasti. Mitä jos menemme naimisiin parin vuoden päästä ja näytänkin silloin jo joltain vanhalta luuskalta? Kukaan ei pysy nuorena ikuisesti ja vaihdevuodet viimeistään vie nuorekkuuden rippeetkin. Kun olen 50, mies on vasta 40. Sen ikäinen mies voi hyvin vielä tapailla vaikka alle 30-vuotiaita naisia. Miksi haluaisi olla vanhan mummon kanssa sitten. Mieheni ei oikein ymmärrä stressaamistani, ottaa kai päivän kerrallaan. Minä pelkään että jonain päivänä olen liian vanha ja ruma ja jään yksin. Pitäisikö suosiolla päättää suhde ja etsiä oman ikäinen tai vanhempi mies?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa pinnallinen. Jos miehesi on ihastunut suhun pelkän ulkonäön vuoksi, niin sama ongema sulla olisi ihan minkä ikisen miehen kanssa tahansa.

Hanki itsetunto.

Vierailija
2/2 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 12 vuotta nuorempi, eikä huolestuta. Jos sille olisi nuoruus naisessa tärkeintä, se ei olisi mun kanssa alkanut olla alunperinkään. Ja jos se mut hylkää vanhenemisen takia, ei se mua ansaitsisikaan, enkä itse haluaisi niin pinnallista miestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla