Miehet (rehellisesti): kuinka monelle riittää seksiä kerta viikossa?
Täällä taas muutamia seksiaiheisia keskusteluja luettuani haluan esittää miehille kysymyksen: kuinka monta kertaa viikossa harrastaisit seksiä, jos itse saisit päättää?
Minä - urheilullinen, komea ja sängyssäkin taidokas - 36-vuotias mies sanon rehellisesti, että minulle kyllä kerta viikkoon riittää varsin hyvin. Pidän seksistä kovasti, mutta en välttämättä sitä tuon enempää itse halua. Olenko vähemmistössä vai onko meitä friikkejä muitakin?
Ja jonkinlaisena rivien välistä luettavana vihjeenä haluaisin välittää tällä kysymyksellä kysymyksen siitä, yleistetäänkö miehen seksuaalisuus usein näissä keskusteluissa vähän turhan rankasti. Me emme kaikki suinkaan ajattele vain seksiä.
Kommentit (123)
En ole mies, mutta ei tuota ainakaan sen useammin näytä kiinnostavan. Seksiä on 1-4 kertaa kuussa. Jos ei nyt sitten salaa halua enemmän, mutta ei minulla ole kristallipalloa enkä jaksa aina olla se aloitteentekijäkään. Latistaa tunnelman.
Jos saisin valita niin joka päivä. Kerran viikkoon ei riitä millään, siinä on jo pakko käyttää kättä. Aloittajalla ei ole kovin kummoiset halut kun noin vähä riittää.
Olen m40, meillä on 15 v liitto ja 3 lasta. Minä otan ennemmin arkisen panon joka ilta kuin lataan mahtavat odotuksen kerran viikossa ja petyn, kun ei se kuitenkaan maailmaa mullistava kokemus ole. Käytännössä me rakastelemme noin joka toinen päivä. Kerta viikossa ei pitemmän päälle riittäisi, jos siihen ei olisi lääketieteellistä syytä. Olisin kuin perseeseen ammuttu karhu koko ajan.
Ei mun miehelle ainakaan. Sille kelpais 5krt/pvä mutta meillä on 5-10krt/vko
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:36"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:27"]Munkin miehelle riittää hyvin kerta tai kaksi kuussa. Kerta viikossa olisi pieni ihme, sitä enemmän en osaa edes kuvitella. t. puutteessa elävä nainen [/quote] Mikä ihme parisuhteessa eläviä miehiä vaivaa? Jos olisin parisuhteessa panisin niin paljon kuin nainen haluaa.
[/quote]
Vika onkin siinä että naisilla tuntuu ne halut vähenevän pitkässä suhteessa. Meilläkin heilui alussa peitot joka päivä mutta kun teet aloitteita tarpeeksi turhaan niin lopulta ei tee niitä vaan tyydytään tumputtamaan. Viimeksi sain peräti käsihoidon kun halusin seksiä. Teki mieli sanoa että sen voin itsekkin. En kuitenkaan halunnut loukata.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:33"]
enkä jaksa aina olla se aloitteentekijäkään. Latistaa tunnelman.
[/quote]
Ohhoh. Kyllä miehenä on tottunut siihen että aina saa olla aloitteentekijä, eikä pakeista kannata alkaa narua rasvaamaan.
Mies 40v on sanonut että kerran viikossa riittäisi. Itse haluaisin joka päivä. Toisaalta joskus on mieskin halunnut kolmena päivänä peräkkäin. N35
Mun mies ei tunnu haluavan enempää. Sanoo, että iltaisin väsyttää ja on helpompi vaan rassata puhelinta tai tablettia kuin vaimoa. Itse haluaisin enemmän. N37.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:36"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:27"]Munkin miehelle riittää hyvin kerta tai kaksi kuussa. Kerta viikossa olisi pieni ihme, sitä enemmän en osaa edes kuvitella. t. puutteessa elävä nainen [/quote] Mikä ihme parisuhteessa eläviä miehiä vaivaa? Jos olisin parisuhteessa panisin niin paljon kuin nainen haluaa.
[/quote]
Vika onkin siinä että naisilla tuntuu ne halut vähenevän pitkässä suhteessa. Meilläkin heilui alussa peitot joka päivä mutta kun teet aloitteita tarpeeksi turhaan niin lopulta ei tee niitä vaan tyydytään tumputtamaan. Viimeksi sain peräti käsihoidon kun halusin seksiä. Teki mieli sanoa että sen voin itsekkin. En kuitenkaan halunnut loukata.
[/quote]
Tämä on melkoisen yksilöllistä, eikä riipu sukupuolesta. Minulla on aivan päinvastaiset kokemukset, miesten halut tuntuvat aina vähenevän pitkässä suhteessä, vaikka miten yrittäisi ehdotella ja tehdä parhaansa, että toista kiinnostaisi.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:39"]
Olisin kuin perseeseen ammuttu karhu koko ajan.
[/quote]
Sama vika rahikaisella! Jos ei ole seksiä tai ei runkkaa kolmeen päivään niin olen kyllä tosi kärttyisä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:47"]
Mun mies ei tunnu haluavan enempää. Sanoo, että iltaisin väsyttää ja on helpompi vaan rassata puhelinta tai tablettia kuin vaimoa. Itse haluaisin enemmän. N37.
[/quote]
Oletteko harkinneet töiden jälkeen tai aamulla?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:47"]Mun mies ei tunnu haluavan enempää. Sanoo, että iltaisin väsyttää ja on helpompi vaan rassata puhelinta tai tablettia kuin vaimoa. Itse haluaisin enemmän. N37.
[/quote]
Ota nuori rakastaja. Minä ainakin rassaisin ennemmin naista, valitettavasti menee tuohon tabletin rassaamiseen illat.
M23
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:42"]
Olisiko kysyntää palvelulle jossa varatut naiset kävisivät säännöllisesti panemassa luotettavan miehen kanssa? Sinkku m32
[/quote]
Olisi.
[/quote]
No pitää laittaa firma pystyyn ja jäädä pois leipätyöstä.
M32
[/quote]
Tuskinpa löydät maksavia asiakkaita! Nainen kuin nainen löytää ilmaista ja laadukasta seksiseuraa h-e-l-p-o-s-t-i!
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:39"]
Olisin kuin perseeseen ammuttu karhu koko ajan.
[/quote]
Sama vika rahikaisella! Jos ei ole seksiä tai ei runkkaa kolmeen päivään niin olen kyllä tosi kärttyisä.
[/quote]
Minulla ainakaan runkkaaminen ei poista panetusta läheskään yhtä hyvin kuin kunnon pano. Olen siis jatkuvasti kärttyisä, koska miestä ei kiinnosta seksi tarpeeksi.
t. nainen
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:47"]Mun mies ei tunnu haluavan enempää. Sanoo, että iltaisin väsyttää ja on helpompi vaan rassata puhelinta tai tablettia kuin vaimoa. Itse haluaisin enemmän. N37. [/quote] Ota nuori rakastaja. Minä ainakin rassaisin ennemmin naista, valitettavasti menee tuohon tabletin rassaamiseen illat. M23
[/quote]
Eipä se ikäkään kauheasti auta, oma mies on 24-vuotias ja ollut jo pari vuotta haluton.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:42"]Olisiko kysyntää palvelulle jossa varatut naiset kävisivät säännöllisesti panemassa luotettavan miehen kanssa?
Sinkku m32
[/quote]
Ehkä kymmenen vuotta sua nuoremman kanssa.
Mieheni 35v tossa juuri sanoi että joskus riittää, joskus ei. Näin mäkin sen oon kokenut :)
Parisuhteissa ollessa joka päivä, joskus on saattanut jäädä joku päivä väliin, mutta pääsääntöisesti ainakin kerta päivään. Nyt olosuhteiden pakosta oma nyrkki on tullut liiankin tutuksi ja alkaa tympiä sekin.
Ihmettelen niitä miehiä joille ei seksi maita, sen vielä ymmärrän jos vaimo/kumppani on jostakin syystä alkanut etomaan, mutta eikö silloin olla väärän ihmisen kanssa yhdessä?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:42"]Olisiko kysyntää palvelulle jossa varatut naiset kävisivät säännöllisesti panemassa luotettavan miehen kanssa?
Sinkku m32
[/quote]
Ehkä kymmenen vuotta sua nuoremman kanssa.
[/quote]
Hyvä. Valehtelin ikäni kun ajattelin, että siihen tartutaan liikaa, eikä keskitytä itse asiaan. Pyöräytän muutenkin nuo numerot täällä toisinpäin, kun haluan enemmän uskottavuutta viestille :D
m23
Munkin miehellä taitaa kerran viikossa olla sopiva. Itselleni myös. en tosiaankaan jaksaisi joka päivä vaikka lapsettomia ja nuoria ollaankin. Onneksi olen löytänyt muhen jolla samanlaiset halut kuin itsellänikin.