Miehet (rehellisesti): kuinka monelle riittää seksiä kerta viikossa?
Täällä taas muutamia seksiaiheisia keskusteluja luettuani haluan esittää miehille kysymyksen: kuinka monta kertaa viikossa harrastaisit seksiä, jos itse saisit päättää?
Minä - urheilullinen, komea ja sängyssäkin taidokas - 36-vuotias mies sanon rehellisesti, että minulle kyllä kerta viikkoon riittää varsin hyvin. Pidän seksistä kovasti, mutta en välttämättä sitä tuon enempää itse halua. Olenko vähemmistössä vai onko meitä friikkejä muitakin?
Ja jonkinlaisena rivien välistä luettavana vihjeenä haluaisin välittää tällä kysymyksellä kysymyksen siitä, yleistetäänkö miehen seksuaalisuus usein näissä keskusteluissa vähän turhan rankasti. Me emme kaikki suinkaan ajattele vain seksiä.
Kommentit (123)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 16:09"]
Ihmettelen niitä miehiä joille ei seksi maita, sen vielä ymmärrän jos vaimo/kumppani on jostakin syystä alkanut etomaan, mutta eikö silloin olla väärän ihmisen kanssa yhdessä?
[/quote]
Älä ihmettele. Googlaapa paljon suomessa syödään mielialalääkkeitä ja samalla niiden vaikutukset libidoon. Ja itsekkin burniksen sairastaneena tiedän, ettei se seksi silloin maita.
rahikainen
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:33"]
enkä jaksa aina olla se aloitteentekijäkään. Latistaa tunnelman.
[/quote]
Ohhoh. Kyllä miehenä on tottunut siihen että aina saa olla aloitteentekijä, eikä pakeista kannata alkaa narua rasvaamaan.
[/quote] Tuskin edes saisin pakkeja, mutta se vaan olisi kiva tuntea olevansa haluttu. Kiihottaisi huomattavasti enemmän. Sama sitten runkata kuin olla vonkaamassa.
Jos saisin kerran viikossa, olisin onnellinen! Täysin mielikuvituksellista!!!
Olen naimisissa ja - vaikka kukaan ei tätä ehkä usko - raitis, siisti, uskollinen, rakkaan etusijalle asettava viriili mies.
Kun toinen ei halua, niin se on siinä. Kuin kuolema.
Onneksi mun mies haluaa ja pystyy vaikka syökin ssri-lääkettä, onneksi on lopettamassa, sillä kyllä ne vähentävät haluja kuitenkin. N35
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 16:09"]
Ihmettelen niitä miehiä joille ei seksi maita, sen vielä ymmärrän jos vaimo/kumppani on jostakin syystä alkanut etomaan, mutta eikö silloin olla väärän ihmisen kanssa yhdessä?
[/quote]
Älä ihmettele. Googlaapa paljon suomessa syödään mielialalääkkeitä ja samalla niiden vaikutukset libidoon. Ja itsekkin burniksen sairastaneena tiedän, ettei se seksi silloin maita.
rahikainen
[/quote]
Niin, lääkinnässä olevista en sano mitään, tarkoitin ihan tavallisia terveitä miehiä. Ainakin täällä on saanut sen mielikuvan, että aika moni terve mies ei ole kiinnostunut seksistä ja itsestäni se tuntuu todella oudolle, taidan ollakin itse se outo?
No ei se nyt vaan normaalia ole, jos alle 30v miehelle ei kelpaa pillu kuin kerran parissa viikossa. Ei lapsia, ei raskasta/väsyttävää vuorotyötä tms. vaan kevyttä siistiä toimistohommaa 8-15 arkisin. Naiselle kelpais melkein joka päivä mutta miestä ei vaan kiinnosta...
Jokaisella meistä on oma käsi runkkaamista varten, eikä siihen tarkoitukseen saa kuvitellakaan lähtökohtaisesti käyttävänsä kumppanin tai kenenkään muunkaan penistä tai vaginaa. En sano että seksittömyys on hyvä asia mutta kumppanin peniksen tai vaginan käyttäminen samoista syistä kuin runkkaa on ihan kuin runkkaisit hänellä. Runkkaamisen tarpeeseen kuuluu, no - runkata. Seksuaalisen läheisyyden tarpeeseen taas on olemassa vain yksi vastaus. Mutta ennenkuin mies tai nainen kykenee erottamaan nämä kaksi tarvetta toisistaan, häneltä on aivan turha kysyä mikä riittää.
Tietenkin jos on sinkkuna käyttänyt aina jotain muuta ihmistä oman tarpeentäytön välineenä sen sijaan että olisi pärjäillyt omillaan, voi olla vaikea sopeutua siihen tilanteeseen ettei sopivia (toisen ihmisen) välineitä olekaan enää saatavilla aina kun tekee mieli runkata laadukkaammin. Se ei kuitenkaan ole kumppanin vika eivätkä hänen sukuelimensä ole jotain minkä avulla on tarkoitus "korvata" sinulle koko menettämäsi arsenaali muita. Kumppanin sukuelimet ovat väline jonka avulla voitte ylläpitää intiimiyttä, eivät sama asia kuin se että sinä runkkaat/tyydytät itseäsi ja hänen kuuluu liittyä jotta se olisi kivempaa kuin lelujen avulla.
Seksi kuuluu parisuhteeseen siksi että se yhdistää ihmisiä samoin kuin muukin kosketus, ei siksi että kumppanin on tarkoitus olla yksi runkkuväline lisää. Kysymys on ihan samanlainen kuin "riittääkö kerta viikossa halailua" eli se ei saa lähteä vain siitä mitä itse haluaa eikä siitä kuinka usein runkkaa, vaan siitä mikä riittää läheisyyden ylläpitoon. Siihen mulla ei ole valmista vastausta.
Minun miehelle näyttää riittävän kerta kuussa.. Eikä meillä ole lapsia ja vuorotyötä ja nuoria olemme. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:42"] Olisiko kysyntää palvelulle jossa varatut naiset kävisivät säännöllisesti panemassa luotettavan miehen kanssa? Sinkku m32 [/quote] Olisi. [/quote] No pitää laittaa firma pystyyn ja jäädä pois leipätyöstä. M32 [/quote] Tuskinpa löydät maksavia asiakkaita! Nainen kuin nainen löytää ilmaista ja laadukasta seksiseuraa h-e-l-p-o-s-t-i!
[/quote]
Kyllä niiden etsiminen käy kokoaikatyöstä hyvännäköisellä nuorella naisellakin. Sinkkuna kiersin jatkuvasti baareissa ja hyödynsin kaikkia netin palveluita, mutta silti seksiä ei tahtonut irrota tarpeeksi. Ja olin siis itse hyvinkin aktiivinen ja tein aloitteita.
En osaa sanoa mikä ois riittävästi kun noin kerran viikkoon saan. Koko aika kyl panettaa et kyl varmaan kerran päivässä tai joka toinen päivä panisin jos vaimo antais. M38
Jos jokaisella panokerralla saisi panna lopuksi peppuun niin panisin ilomielin 2 kertaa päivässä. Jos on pelkkää tylsää pillupanoa tarjolla niin 2-3 kertaa viikossa riittää ja muina päivinä runkkaan
Ainakin omalle miehelleni (27v) riittää kerta viikossa vallan mainiosti. Valitettavasti.
Kyllä minä nyt varmaan useammin kuin kerran viikossa sentään haluan kaikkien arjen kiireidenkin keskellä. Toki seksin suuren määrän itseisarvo tuntuu rapisevan vuosien mittaan. On ihan OK että välillä ei huvita ja sitten toisinaan taas enemmän.
Olen samaa ikäluokkaa ja kyllä mullekin kerta viikkoon riittää.
Pari pointtia nostan esiin, ja ne on sellaisia kuin että jos seksi olisi erityisen hyvältä tuntuvaa, voisin herkemmin haluta sitä ja jos voisin sekstailla kenen kanssa hyvänsä taiikasormia napsauttamalla, saattaisi sormet napsua useammin kuin kerran viikkoon - mutta sen takia, että voisin tehdä niin :D
Eli joo, esimerkiksi kerta viikkoon on ihan hyvä.
5-7 päivänä. Joinakin tosin ehkä usemman kerran tosin. Ei taida toteutua koskaan.
Vaimoni on muuttunut vuosien saatossa haluttomaksi. Valitettavasti.
Hänelle riittää loistavasti kerran kuussa. Tai kerran vuodenajassa.
Omatkin halut alkavat hiipua kun huomaa ettei toista kiinnosta. Kyllähän sitä onnellisempi olisi, jos tuo asia olisi kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:27"]Munkin miehelle riittää hyvin kerta tai kaksi kuussa. Kerta viikossa olisi pieni ihme, sitä enemmän en osaa edes kuvitella. t. puutteessa elävä nainen [/quote] Mikä ihme parisuhteessa eläviä miehiä vaivaa? Jos olisin parisuhteessa panisin niin paljon kuin nainen haluaa. [/quote]. No näin minäkin aikanaan kuvittelin. Pikkulapsiarki, vuorotyö ja mielikuvitukseton seksi vievät enimmät panohalut. M31
[/quote]
Voin lohduttaa, että kymmenen vuoden kuluttua on täysin eri meininki (ainakin meillä on). Samanlaista oli 3-kymppisenä, seksi oli viimeinen asia mielessä työn, pikkulasten, univelan ja muiden pakollisten toimintojen jälkeen. Nyt lapset ovat isoja, työt luistaa, ei univelkaa ja tadaa: saa rauhassa sekstailla pitkään ja ajan kanssa monipuolisesti. Älkää nyt ainakaan heti luovuttako.
[/quote]. no ei tässä nyt luovuttamassa olla. Itelle näissä olosuhteissa riittää se kerta viikkoon. Vaimo yleensä haluaisi enemmän. Osat vähän vaihtuneetkin tässä vuosien mittaan, mutta näillä mennään nyt.
Viisitoista vuotta avioliitossa. Viimeisen viiden vuoden aikana seksiä on ollut todella harvoin, ja parin viimeisen vuoden aikana vain pari kertaa. Miestä ei vain kiinnosta. Itse haluaisin vähintään kerran viikossa. Ukko makaa illat tuossa sohvalla taju kankaalla. Enää en edes yritä. Olenkin hankkinut itselleni nuoren rakastajan, jota tapaan noin 2-3 kertaa kuussa. Aivan ihanaa seksiä!
Meillä naisen sairauden vuoksi yhdyntä on toistaiseksi poissuljettu vaihtoehto. Miehelle varmaan riittäis kerta viikkoon jos edes sillon sais, mutta en usko että kieltäytyis useammastakaan kerrasta per viikko. Tai päivä. Muilla tavoin seksiä on kyllä, mutta tietäähän sen ettei se sama asia ole. Toisaalta, en myöskään itse vaadi mitään kun en sitä parasta pysty antamaan. Hoitelen kyllä ihan mielellään miehen vaikka itse en mitään saiskaan.
Toivon tosiaan, että joskus vielä voidaan kiriä kiinni nää menetetyt kuukaudet ja paneskella ku aropuput vaikka aamusta iltaan. :D Ehkä joskus.
N
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:49"]
Sama vika rahikaisella! Jos ei ole seksiä tai ei runkkaa kolmeen päivään niin olen kyllä tosi kärttyisä.
[/quote]
Minulla ainakaan runkkaaminen ei poista panetusta läheskään yhtä hyvin kuin kunnon pano. Olen siis jatkuvasti kärttyisä, koska miestä ei kiinnosta seksi tarpeeksi.
t. nainen
[/quote]
Totta, runkkaus ei vastaa kunnon panemista tai rakastelua. Tosin joskus on myös niin väsy, ettei jaksa panostaa siihen seksiin muuten kuin soolona.