Miehet (rehellisesti): kuinka monelle riittää seksiä kerta viikossa?
Täällä taas muutamia seksiaiheisia keskusteluja luettuani haluan esittää miehille kysymyksen: kuinka monta kertaa viikossa harrastaisit seksiä, jos itse saisit päättää?
Minä - urheilullinen, komea ja sängyssäkin taidokas - 36-vuotias mies sanon rehellisesti, että minulle kyllä kerta viikkoon riittää varsin hyvin. Pidän seksistä kovasti, mutta en välttämättä sitä tuon enempää itse halua. Olenko vähemmistössä vai onko meitä friikkejä muitakin?
Ja jonkinlaisena rivien välistä luettavana vihjeenä haluaisin välittää tällä kysymyksellä kysymyksen siitä, yleistetäänkö miehen seksuaalisuus usein näissä keskusteluissa vähän turhan rankasti. Me emme kaikki suinkaan ajattele vain seksiä.
Kommentit (123)
Kerran viikkoon kuulostaa ihan sopivalta. Toki meitä on moneen lähtöön mutta ku siihen arkeen lisää 3 tenavaa, vuoro ja vkl työn niin monesti on hankalaa järjestää siihen iltaan enää sitä seksiä, varsinkin jos osa lapsista ovat teini-iässä ja valvovat kauan ja ramppaavat juomassa ja välillä vessassa sun muuta. Mukavaa se olisi saada enemmänkin mut oikeestaan tää perhe-elämä on tappanut ainakin multa halut aika hienosti. Vuosi sitten seksi tuntui tosi hyvältä mut jotain täs on tapahtunut. Monesti olen yksin illan lasten kanssa ja aina iltaisin alkaa se v....n härvääminen ja tappelu lapsilla...ei oo mitään hyvää iltapalaa tai miks ei oo omenaa tai muuta sellasta! Sit kun, saat lapset omiin huoneisiinsa niin, oot täysin vittuuntunut ja kyllästynyt elämääs. Noin kerran viikossa meillä sitä seksiä on ja oikeestaan aina vaimon aloitteesta koska, kyllästyin joskus siihen pakkien saamiseen, silloin kun vielä halutti enemmän joten, jätin sen vonkaamisen kokonaan. Toivon todella että, alkaisin haluta samaan malliin mitä aiemmin, en tiedä johtuuko tämä stressistä tai tai lapsista kun, kaikilla on sellaset iät ettei yhtään tulla toimeen. Tää nyt meni vähä aiheen vierestä mut kunhan avauduin. T.alakuloinen isä 39v.
Sehän tekis jo 52 kertaa vuodessa. 12v avioliiton aikana on ennätys vuosi 14 kertaa että hyvin kyllä kävis kerta viikkoon.
Tutkimusten mukaan miesten ideaali olisi noin 3 ja naisten noin 2. Lienen aika keskiarvoinen mies.