Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sydänsairaudesta kärsivä 33-vuotias Kai kieltäytyi koronarokotteesta. Sitten hän sai koronan. Arvasitko jo miten hänelle kävi???

Vierailija
20.12.2021 |

"– Pari päivää oli nuhaa ja yskää."

Rokottamattomaan puolisoon ei edes tarttunut.

https://yle.fi/uutiset/3-12236477

Ottakaapa siitä mallia.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan pakkorokotuksia ja passeja juuri tällaisten ketjujen takia.

Vierailija
2/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä tähän menessä n. 50 tiedossa olevaa koronapositiivista. Niistä 2 potenut sairauden miesflunssana, yhdeltä meni maku-/hajuaisti, viidellä kurkkukipu/nuha/päänsärky, loput oireettomia. Nyt sit ei tarvii (saa?) mennä testiin jos ei oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttavapiirissä tähän menessä n. 50 tiedossa olevaa koronapositiivista. Niistä 2 potenut sairauden miesflunssana, yhdeltä meni maku-/hajuaisti, viidellä kurkkukipu/nuha/päänsärky, loput oireettomia. Nyt sit ei tarvii (saa?) mennä testiin jos ei oireita.

Viisi miljoonaa kuollutta on vain Illuminatin valhe?

Vierailija
4/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ottaisin mallia, etten ottaisi kolmatta rokotetta? Taatusti otan! Tuolla miehellä oli tuuria, mutta ei se tarkoita että mulla olis.

Vierailija
5/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni ei ottanut koronarokotetta ja kuoli.

Tosin hän kuoli kolarissa jo vuonna 2005, mutta tämä on samantekevään, pääasia on että ei ollut suostunut ottamaan koronarokotetta!!

Vierailija
6/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen iso tuttavapiiri, keuhkoissa kukaan ei tuntenut mitään, kenelläkään ei sydänvaivoja, ei ripulia, ei yhtäkään pitkää koronaa, vain yhdeltä meni hajuaisti, suuri määrä oireettomia testattu.

Jepjep, varmaan on tosi juttu.

Vierailija
7/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep,tää on alusta asti ollut kusetusta ja rokotettujen pandemia, ovat potentiaalisia tartuttajia eli pitävät koko yhteiskuntaa panttivankeina!

Siskoni ei myöskään ole ottanut rokotetta, hyväkuntoinen terveysintoilija. Saivat tartunnan remonttimieheltä! Olo surkea, erittäin ikävät oireet ja kaikkea muuta kuin flunssaa! Nyt toipumaan päin, onneksi, pari viikkoa vollut vuoteen omana.

Vierailija
8/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallia? Miten voi itse määrätä, minkälainen korona tulee? Toki voi syödä vitamiineja, nukkua ja syödä hyvin ym.

Mutta ei se ole itse päätettvissä, et tuleeko korona liveäoireisenä, peräti oireettomana vai vakavana muotona. Kuolleitakin sydänsairaita on, se on paitsi perimästä myös tuuristakin kiinni.

9/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä tuuri on ollut, jos oikeasti oli koronaa ,eikä sitä nuhaa

Vierailija
10/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep,tää on alusta asti ollut kusetusta ja rokotettujen pandemia, ovat potentiaalisia tartuttajia eli pitävät koko yhteiskuntaa panttivankeina!

Siskoni ei myöskään ole ottanut rokotetta, hyväkuntoinen terveysintoilija. Saivat tartunnan remonttimieheltä! Olo surkea, erittäin ikävät oireet ja kaikkea muuta kuin flunssaa! Nyt toipumaan päin, onneksi, pari viikkoa vollut vuoteen omana.

Aivan, eli, ei ottanut rokotetta, eikä kuollut. 

Vierailija
11/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika samoissa. Minulla on n. 60 koronapositiivista tuttua. Suurin osa lievänä, pari kävi sairaalassa, vain yksi (vanhempi & tupakoitsija) kuoli. Muutamalle on jäänyt long covid jonkinasteisena, maku- ja hajuaisti kadoksissa ym.

Vierailija
12/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anecdotal

Vierailija
13/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen iso tuttavapiiri, keuhkoissa kukaan ei tuntenut mitään, kenelläkään ei sydänvaivoja, ei ripulia, ei yhtäkään pitkää koronaa, vain yhdeltä meni hajuaisti, suuri määrä oireettomia testattu.

Jepjep, varmaan on tosi juttu.

Ei vaan sulla on pienet piirit jos et tuota usko ;) Olen tuo jolla 60 koronapositiivista tuttua, ja olen normaali joskin erittäin sosiaalinen ihminen jolla laajat verkostot. Mullakin vain yksi koronaan kuollut tuttu.

Luojan kiitos suurin osa on sairastanut lievänä! Se ei tarkoita etteikö osa sairastaisi kuollettavasti.

Kolmas piikki parin päivän päästä

Vierailija
14/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ottaa mallia? Jos olisivat olleet oikein fiksuja, eivät olisi sairastuneet lainkaan! Mikseivät ottaneet mallia terveistä ihmisistä, joihin ei mikään tauti tartu.

Vierailija
15/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO multa on kuollut 3 tuttavaa koronaan. Kaikki sairastuneet ovat sanoneet, että erittäin ikävä tauti. Vaikka olisi ollut lievänä....

Vierailija
16/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, eli, ei ottanut rokotetta, eikä kuollut. 

Voi pyhä yksinkertaisuus! Ei se kuolema nyt ole tässä ainoa juttu, sitäpaitsi silloinhan pääsee vaivoistaan, vaan rankka tauti, joka voi jättää pysyvät jäljet! Hänen kohdallaan aika näyttää, toki toivon, että näin ei käy!

Vierailija
17/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO multa on kuollut 3 tuttavaa koronaan. Kaikki sairastuneet ovat sanoneet, että erittäin ikävä tauti. Vaikka olisi ollut lievänä....

Minulta kaksi, ikäihmisiä, mutta helpompikikin kuolema heillä olisi voinut olla, kuin kaksi viikkoa sairaalassa hengityskoneessa.

Vierailija
18/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rokotuspakko “olisi demokratian loppu”"

Totta. No ei sillä ettäkö perustuslaki sallisi moista pakkoa, se on tehty isorokon kaltaisiin 30% tappavuuden omaaviin tauteihin. Ei tähän:

"Tilastokeskus julkaisi viikko sitten vuoden 2020 kuolinsyytilastot. 

- 0-64 vuotiaita koronaan kuoli 42

- Alle 50 vuotiaita kuoli 10 (joista naisia 0)

- Kellään ei ollut vielä rokotetta

Ajatus: Jos rajoitustoimia otetaan käyttöön, pitäisikö ne kohdistaa vain riskiryhmäläisiin?"

"Alle 50 vuotiaiden todennäköisyys kuolla koronaan on siis niin pieni, että on moninkertaisesti todennäköisempää kuolla esimerkiksi auto-onnettomuudessa, hukkua tai kymmeniin muihin syihin.

Tilastokeskuksen tilasto:

https://www.tilastokeskus.fi/ajk/koronavirus/koronavirus-ajankohtaista-…

@JukkaLepikko https://twitter.com/JukkaLepikko/status/1472558898456449024

Kaikki on ylimitoiteltua näissä koronatoimissa.

Vierailija
19/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mallia? Miten voi itse määrätä, minkälainen korona tulee? Toki voi syödä vitamiineja, nukkua ja syödä hyvin ym.

Mutta ei se ole itse päätettvissä, et tuleeko korona liveäoireisenä, peräti oireettomana vai vakavana muotona. Kuolleitakin sydänsairaita on, se on paitsi perimästä myös tuuristakin kiinni.

Paitsi jos Maria Nordinilta kysytään. Itsestä kiinni ja meditoimalla paranee! 

Vierailija
20/75 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olen aina epäillyt myös, että tupakoinnin rajoittamisen takana on suuri salaliitto ja valtion tahto ohjata kansalaistensa käyttäytymistä. :( Vaari poltti 75 vuotta ja kuoli 95-vuotiaana onnellisena piippu suussa kiikkustuolissa. 

Suuri kusetus siis, että tupakointi olisi haitallista terveydelle. Joku niillä nikotiinivieroitustuotteillakin tahkoaa suuret summat. :( 

Ranskassa havaittiin nikotiinin suojaavan koronatartunnalta. Ihmettelivät aluksi tupakoitsijoiden aliedustusta sairastuneissa. Rööki huuleen vaan, jos korona pelottaa.