Kertokaas naiset miksi ootte ikisinkkuja?
Kommentit (171)
Olen naimisissa, mutta ikisinkku. Siis en todellakaan pysty luomaan kiinteää tasapuolista suhdetta kenenkään kanssa. Tuntuu pahalle, että joku huomauttelee elämäntavastasi tai ylipäänsä mistään. Ja tuntuu vaikealle kun pitäisi ottaa toisen tunteet huomioon. Yhtä tuskaa. Rakastan toki puolisoani, mutta se yhteiselämä - argh! Olen harjoitellut yhdessäoloa jo 30 vuotta. Olen yksinäinen susi. Ja Asperger.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki.. mielellää tavallinen.. kiltti. mukava.. sosiaalinen.. rehellinen.. mielellää pyöree muodokas.. en ole kiinnostunut laihoista. En halua ketä vaan ei missää nimessä
Aika laaja haku sinulla eli sanoisin sinulle kelpaavan liki kenen vaan. Miten itse erotut massasta?
Ei todellakaa kelpaa kuka vain.. en osaa sanoa.. tässä on se että minä en kelpaa naisille.. ja kyselen miksei naiset kelpaa
Eli kohtaamasi naiset eivät kelpaa sinulle ja vastaavasti sinä et kelpaa kohtaamillesi naisille. Aika normaalilta tuo kuulostaa.
Kelpaa toki mutta suurin osa minulle kelpaisi ja kiinnostun mutta he ei ole kiinnostuneita musta...
Jos kiinnostut suurimmasta osasta kohtaamiaisi naisia, niin kovin nirsolta et vaikuta tai että sinulla olisi henkilöllä merkitystä.
No kiinnostun kyl helposti ja katon ulkonäköö onko mun tyyppiä.. ja mua kiinnostaa tavis pullukat
Mä olen taas outo kai asperger tai autismi... vähä yksinkertainen mies.. enkä kelpaa naisille.. eli mäki oon kai mies ja ikisinkku pelkkiä vikoja ja naiset juoksee karkuun vaikka ulkonäös ei ole vikaa.
Jotenki ei taida löytyä naista jolle kelpaisin tälläsen-... aina on joku parempi mies ja normaali.. pitäkööt tunkkinsa.
Olen ollut kolme vuotta sinkkuna. Miehen saisi sormia napsauttamalla, mutta mieluummin yksin nyt toistaiseksi. Muutan toiseen maahankin pian, joten turha etsi parisuhdetta.
No tommosia naiset on.. viihtyy vaa yksin miehet on peestä miehistä on vain harmia.. en kaipaa seksiä en halua koskea miestä.. olkaa aina yksin
kyllä minä haluan seksiä ja naista ja parisuhteen... mutta en kelpaa.. naiset vain vihtyy yksin ja sinkkuina eikä eti mitää. silti niitä pyörii tinderissä ja badoossa pilvin pimein en ymmärrä naisia-.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki.. mielellää tavallinen.. kiltti. mukava.. sosiaalinen.. rehellinen.. mielellää pyöree muodokas.. en ole kiinnostunut laihoista. En halua ketä vaan ei missää nimessä
Aika laaja haku sinulla eli sanoisin sinulle kelpaavan liki kenen vaan. Miten itse erotut massasta?
Ei todellakaa kelpaa kuka vain.. en osaa sanoa.. tässä on se että minä en kelpaa naisille.. ja kyselen miksei naiset kelpaa
Eli kohtaamasi naiset eivät kelpaa sinulle ja vastaavasti sinä et kelpaa kohtaamillesi naisille. Aika normaalilta tuo kuulostaa.
Kelpaa toki mutta suurin osa minulle kelpaisi ja kiinnostun mutta he ei ole kiinnostuneita musta...
Jos kiinnostut suurimmasta osasta kohtaamiaisi naisia, niin kovin nirsolta et vaikuta tai että sinulla olisi henkilöllä merkitystä.
No kiinnostun kyl helposti ja katon ulkonäköö onko mun tyyppiä.. ja mua kiinnostaa tavis pullukat
Piinallisen yksinkertainen jankkaaja ja tavispullukaksi nimittelijä ei ole kenenkään tyyppiä.
Ulkonäössä(si) ei tarvitse olla vikaa, mutta sekään ei silti pakota ketään kiinnostumaan kenestäkään.
Jos kohtaan miehen, joka on miellyttävää seuraa ja jonka kanssa juttu luistaa, sieltä paljastuu aina jokin iso syy miksi mies on sinkku. Päihdeongelmia ja vaikeita mt-ongelmia. Minulla on luultavasti taipumus tulla juttuun ihmisten kanssa, jotka ovat alttiita näille. En kuitenkaan haluaisi näitä asioita suhteeseen vaan kaipaan vakautta ja turvallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piinallisen yksinkertainen jankkaaja ja tavispullukaksi nimittelijä ei ole kenenkään tyyppiä.
Ulkonäössä(si) ei tarvitse olla vikaa, mutta sekään ei silti pakota ketään kiinnostumaan kenestäkään.
Aha no olkaa yksin ikisinkkuja naiset... emmäkää kelpaa.. niin miksette te naiset sitte kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MItä mun pitäs sitte sanoa tukevempi ylipainonen nainen on mun makuuni.. olen itsekki ylipainoinen kaljamaha.
Syitä lukuisia.
En halua kotiini juoppoja, tissuttelijaa, pahoinpitelijää, narsistia,pettäjää, työnarkomaania, narkomaania......
Haluan elää rauhassa lapseni kanssa ja varmistaa ettei hän joudu sijaiskärsijäksi koska raahaan jonkun idiootin kotimme.
En tarvitse miestä maksamaan asuntolainaani tai kantamaan kauppakasseja.
Miesten kanssa on ihan kiva pitää välillä hauskaa mutta ei pidä päästää pesiytymään.
Laatikko täynnä leluja ja kaikki ok, miksi väkisin pitäisi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kohtaan miehen, joka on miellyttävää seuraa ja jonka kanssa juttu luistaa, sieltä paljastuu aina jokin iso syy miksi mies on sinkku. Päihdeongelmia ja vaikeita mt-ongelmia. Minulla on luultavasti taipumus tulla juttuun ihmisten kanssa, jotka ovat alttiita näille. En kuitenkaan haluaisi näitä asioita suhteeseen vaan kaipaan vakautta ja turvallisuutta.
Tuskin sulle kelpaa heikkolahjainen mies... taidat olla ikisinkku vaan.
Vierailija kirjoitti:
kyllä minä haluan seksiä ja naista ja parisuhteen... mutta en kelpaa.. naiset vain vihtyy yksin ja sinkkuina eikä eti mitää. silti niitä pyörii tinderissä ja badoossa pilvin pimein en ymmärrä naisia-.
Jos vaihtoehtona on ap/kaltaisensa tai sinkkuus niin järjellisen norminaisen valinta on selvä.
Minua ei erityisemmin kiinnosta miehet, seksi eikä seurustelu. Aika lailla turhaa olisi sellaiseen väkisinkään ryhtyä, kun olen onnellinen itseksenikin.
kai mäki sitte elän yksinäistä elämää yksin... unohdan naiset kun en heikkolahjaisena mieslapsena kelpaa kellekkään että minussa on vain kaikki vikaa
Vierailija kirjoitti:
Minua ei erityisemmin kiinnosta miehet, seksi eikä seurustelu. Aika lailla turhaa olisi sellaiseen väkisinkään ryhtyä, kun olen onnellinen itseksenikin.
Sä ootki outo ja sussa on jotain vikaa.. toivottavasti oot ikisinkku aina.. minä kaipaan naista se on normaali pussata naista olla seksiä ja koskea naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska en pidä ihmisistä kovinkaan paljoa, enkä mielelläni vietä aikaa heidän kanssaan.
N31
Sama. Onneksi opinnot ja opiskelijabileet on jo taakse jäänyttä elämää ja nykyinen työni on valitettavasti sen verran sosiaalista, että vapaa-ajalla haluan olla ihan yksin.
N27
Jotain teissä nykynaisissa on pahasti vialla!!!!!
Mikä laki sen määrää, että parisuhteessa pitäisi olla jotenkin tiiviisti? Jos kumpikaan osapuoli ei halua tiivistä yhteiseloa, mutta haluaa silti sitoutua toiseen, on parisuhde mahdollinen, heidän omilla säännöillään.
Mutta toki sinkkuuskin on hyvä, ainakin sellaiselle, joka ei kaipaa sitä tiivistä yhteiseloa.