Mulla on ruma mies, mutta rakastan häntä todella paljon
Kommentit (10)
Onneksi on ihmisiä jotka eivät ole pinnallisia. Itse olen todella pinnallinen ja mieheni on onneksi todella komea (myös muiden mielestä). Hän onkin kysynyt, että oltaisiinko yhdessä, jos hän ei olisi komea. Ei oltaisi.
Mies saa olla vaikka rupikonna kun maksaa elämisen :3 Sitten ku lompakko sulkeutuu kannattaa vaihtaa miestä
Riippuu rumuudesta :) Toiset on rumuudessaan seksikkään komeita, toiset ei. Tommi Korpela, nami....
Mullakin on aina ollut. Ja rakkaus on haihtunut melko nopsaan kun ovat olleet niin veemäisiä.
Objektiivisesti ruma vai subjektiivisesti ruma? Mulle tärkeää on, että vetoaa muhun. Vetovoima taas on yhdistelmä persoonaa, olemusta ja sitä jotakin.
Komeus on paljon muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. Olemuksella, eleillä, sillä miten itsensä kantaa on valtava merkitys ulkonäköön.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:46"]Komeus on paljon muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. Olemuksella, eleillä, sillä miten itsensä kantaa on valtava merkitys ulkonäköön.
[/quote] Kyllä. Toinen mikä on tärkeää, on itseä miellyttävä ruumiinrakenne.
Peniksen koko merkkaa eniten. Hyvänä kakkosena paksu lompakko. Mitä sillä miehen kauniilla naamalla tekee?
Mun mies on ruma, lyhyt ja ylipainoinen. Välillä vittumainen ja ärsyttääkin. Parempaa isää ei kuitenkaan voi edes kuvitella. Ja onhan toi ihan hauska ja äärettömän huomaavainen. Enkä itsekään se kedon kaunein kukkanen... ;)
Aprillia?