Taas oksettava väsymys vauvan takia
Enkä varmaan jaksa mennä salille vaikka olis mun vuoro.. en kyllä enää ikinä ryhdy tähän!
Kommentit (22)
Päikkäreille vauvan kanssa vieretysten, loistavaa vierihoitoa sekä äidille että lapselle. (toivottavasti nukkuu hyvin päivällä?). Salille sitten jonain energisempänä päivänä.
No yh:na ei pääse ikinä salille, sulla on sentään mahdollisuus joskus päästä.
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Nyt sitten juon pari litraa kahvia ja mätän karkkia. En to del la kaan enää koskaan tingi perustarpeistani kenenkään takia! Ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:17"]Nyt sitten juon pari litraa kahvia ja mätän karkkia. En to del la kaan enää koskaan tingi perustarpeistani kenenkään takia! Ap
[/quote]
No älä, mutta turha sitä nyt on kiukkuilla. Jossain vaihessa helpottaa, ihan varmasti.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:17"]Nyt sitten juon pari litraa kahvia ja mätän karkkia. En to del la kaan enää koskaan tingi perustarpeistani kenenkään takia! Ap
[/quote]
Se on valitettavasti äidin kiitollisin osa. Ajan kanssa!
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:17"]
Nyt sitten juon pari litraa kahvia ja mätän karkkia. En to del la kaan enää koskaan tingi perustarpeistani kenenkään takia! Ap
[/quote]Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Miksi kerjäät täällä sääliä? -5
[/quote]
En suosittelisi juomaan kuin yhden kupin kahvia ja päikkäreille tosiaan sitten vauvan kanssa. Tai vaihtoehtoisesti pitkälle vaunulenkille, itse käyn joka päivä ja jos jää lenkki välistä niin olenkin ihan väsynyt koko päivän. Raikasta ilmaa kun vauva saa niin nukkuu luultavimmin yönsäkin paremmin!
Olen juonut jo pannullisen ja käynyt ulkona. En meinannut jaksaa edes kävellä. Olen kohta jo vuoden valvonut ts. en ole nukkunut kokonaista yötä. Ap
Yritä luopua ajatuksesta/tavoitteesta nukkua kokonainen yö putkeen. Se ei ole mahdollista läheskään kaikilla pienen lapsen vanhemmilla ja kuitenkin sitä unta voi tulla aivan riittävästi. Vaihtoehtoisesti voit toki pyytää, josko joku läheinen (mies, vanhempasi?) voisivat hoitaa vauvaa yhden yön. Minullakin on pieni vauva, joka nukkuu kyllä melko hyvin, mutta herään joka yö 1-5 kertaa. Ajattelen sen kuitenkin kuuluvan tähän vaiheeseen. Toisaalta olen muutenkin tottunut nukkumaan huonosti, joten tämänhetkinen ei valtavasti eroa ajasta ennen vauvaa. Ja muista, että voit aina lohduttautua ajatuksella, että vauva-aika on loppujen lopuksi lyhyt. Tsemppiä ja jaksamista!
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:31"]Olen juonut jo pannullisen ja käynyt ulkona. En meinannut jaksaa edes kävellä. Olen kohta jo vuoden valvonut ts. en ole nukkunut kokonaista yötä. Ap
[/quote]
minäkin heräsin 13kk ajan ihan joka yö. Luulin, ettei koskaan helpota, mutta niin vain kävi, että lapsi alkoi nukkua yöt heräämättä kuin taikaiskusta.
Meillä alkoi isompi vasta 2 vuoden iässä nukkumaan koko öitä...
Imetätkö? Eikö miehesi voisi välillä huolehtia yösyötöistä?
Hei ap. jos yhtään helpottaa, niin ajattele mua. Käyn töissä kokopäiväisesti ja 1 v 9kk heräilee vieläkin öisin. En siis pääse vaunulenkille haukkaamaan happea enkä saa nukkua päikkäreitä. Äitiyslomalla ulkoilin ihan joka päivä ja nukuin vauvan kanssa päikkärit. Toisin se on nyt kun oon töissä :P
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:46"]
Hei ap. jos yhtään helpottaa, niin ajattele mua. Käyn töissä kokopäiväisesti ja 1 v 9kk heräilee vieläkin öisin. En siis pääse vaunulenkille haukkaamaan happea enkä saa nukkua päikkäreitä. Äitiyslomalla ulkoilin ihan joka päivä ja nukuin vauvan kanssa päikkärit. Toisin se on nyt kun oon töissä :P
[/quote]
Niin ja siis imetän, mutta onpa lapsi pysynyt terveenä ja minä laihana, jos jotain iloa tästä saa repiä :D
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:47"]
[/quote]
What? Ei se valvominen ole ikuista.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:47"]
[/quote]
What? Ei se valvominen ole ikuista.
[/quote]
Entä sitten? Selvästi aloittaja kuitenkin kärsii. -5
En ehdi päiväunille sillä minun on aseteltava tähtityynyjä sekä torkkupeittoja.
Jospa nyt vaan keskittyisit siihen vauvan hoitoon. Salille ehdit myöhemminkin.