Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olit lapsi, mistä luulit vauvojen tulevan?

Vierailija
01.04.2015 |

Mun mummo selitti aina, että vauvoja myydään kioskissa ja sieltä niitä saa sitte hakea. Ja mä uskoin. O_o

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kakarana kavereiden kanssa istuttiin lehtilaatikossa ja spekuloitiin ja kauhisteltiin, että kun nainen menee synnyttämään niin niiden pitää harrastaa seksiä lääkärin silmien edessä.

Vierailija
22/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin että vauvat tulevat mahasta, tiesin jopa napanuorasta, ja noin 4-vuotiaana kuvittelin että napa sitten synnyttäessä jotenkin aukeaa ja siitä napanuorasta se kiskotaan ulos. Ja että vauva meni äidin mahaan jos isä rakastaa äitiä tarpeeksi. :D
Oma, nyt 4-vuotias tyttöni on jo sen verran selvillä asioista, että vauvat syntyvät pimpistä, mutta jotkut on niin hätäisiä, kuten hän, että tulevat oikotietä eli keisarinleikkauksella. Ja että isääkin tarvitaan :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Modern familyssä lily kertoi teineille miten lapsia tehdään. Ensin lasiin laitetaan siemeniä ja nuijapäitä ja nainen sitten juo ne. Sitten mies ja nainen menee hyppimään sänkyyn ja vuoden päästä syntyy vauva. :D

Vierailija
24/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:28"]Ohis. Modern familyssä lily kertoi teineille miten lapsia tehdään. Ensin lasiin laitetaan siemeniä ja nuijapäitä ja nainen sitten juo ne. Sitten mies ja nainen menee hyppimään sänkyyn ja vuoden päästä syntyy vauva. :D
[/quote]

xD

Vierailija
25/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oli lehmiä ja minä olin ihan pienestä asti vanhempieni mukana navetalla, koska muuta hoitajaa ei ollut. Ihan pienenä jo näin miten vasikat syntyvät ja isä kertoi että ihmisvauvat tulevat ihan samalla tavalla. Vähän pidempään meni sen selvittämiseen, miten ihmisvauvat mahaan päätyvät. Lehmille kun tilataan keinosiementäjä ja aikani luulin että ihmisille kanssa. :D

Vierailija
26/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
27/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hauskoja :D ! Mä en muista, että mulla olisi ollut koskaan muu kuin se oikea käsitys, äiti selitti niin kuin asia on kun olin 4-5v.

Vierailija
28/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tivasin tätä äidiltäni ja iso-siskoltani, kun olin noin 5-vuotta. Kun en saanut vastausta päättelin, että on kaavat, jotka laitetaan johonkin koneeseen ja lapset tulevat sieltä. Oltiin 1970-luvulla ja lapsen kyselyihin ei varmaan oltu niin tottuneita vastaamaan

Vierailija
29/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista. Joku toinen lapsi kertoi suuren totuuden mulle päiväkodissa. En muista, mitä ajattelin ennen sitä.

Vierailija
30/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin että jostain naisen sisältä ne tulee ja toimitukseen liittyy ponnisteluja. Yhdessä vaiheessa tarkastin aina vessanpöntön kun kävin kakalla, ettei vaan ollut vauva sinne mulskahtanut.

Vierailija
31/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole aavistustakaan olenko miettinyt asiaa, ja milloin mulle on selvinnyt totuus.
Itse asiassa kaveri kyllä kertoi minulle äitini saavan vauvan jossain vaiheessa, en itse ollut tajunnut, en muista kuinka pitkällä oli ja oliko kaverikin kuullut vanhemmiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä