Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olit lapsi, mistä luulit vauvojen tulevan?

Vierailija
01.04.2015 |

Mun mummo selitti aina, että vauvoja myydään kioskissa ja sieltä niitä saa sitte hakea. Ja mä uskoin. O_o

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriksesta, niin että se täytyy leikata auki.

Vierailija
2/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin että emättämistä. Mutta luulin että vauva alkaa kehittyä jokaisen naisen sisällä automaattisesti. Luulin että vanhemmat rakastelee vain että vauva mahtuisi joskus ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyslaitokselta :O

Vierailija
4/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypsipellolta siemen , margariinirasian kautta äitiin :).

Vierailija
5/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahasta.Sitä en tiennyt miten se sinne päätyy.N.8v asia sitten selvisi minulle lopultakin.

Vierailija
6/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus 70-luvulla dokumentin pätkää synnytyksestä. Jotenkin aukko, josta lapsi syntyi näytti minusta eniten silmältä. Siitä vedin johtopäätökset, että lapsi voi syntyä mistä ruumiiaukosta hyvänsä. Pohdin asiaa ja päätin, että itse sitten aikanani synnytän mieluiten suun kautta. En nyt ainakaan sieraimesta tai korvasta, herrajumala sentään!

Tiesin myös, että lapset syntyvät seksin hedelminä. Tosin päättelin, että 1 minuutti seksiä, tulee yksi lapsi, kahdesta minuutista kaksoset.

Vierailija
7/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että vauva on mahassa ja tulee pimpin kautta ulos. Näin asia minulle kotona selitettiin. Muistan, että eskarissa joku toinen tyttö väitti, että tulevat pyllynreiästä ja tästä väiteltiin ihan porukalla :D meillä esikoinen 5v. Kyseli kovasti asiasta kun odotin sisarusta, selitimme että mahassa kasvaa ja tulee pimpistä ulos tai lääkäri leikkaa (tiesimme, että menen suunniteltuun sektioon). Esikoista tuntui enemmän kiinnostavan miten Se vauva mahaan joutuu, selitimme että isä antaa äidille siemenen. Kohta hän alkoi vaatia, että haluaa nähdä sen siemenen, silloin alkoi jo kuumottaa ja olla selitykset vähissä :D

Vierailija
8/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

True legenda, kuultu äidiltäni, että hänen peruskoulun koulukaverinsa, poika, luuli ties kuinka pitkään että vauvat tulee kainalosta. Ei halunnut uskoa muuta.

Vierailija
9/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 siis joskus 60-70-luvun vaihteessa.

Vierailija
10/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkikaverin äiti sai vauvan, ja tämä kaveri sanoi, että se vauva syntyi "luonnon tietä". Varmaan sillä tarkoitettiin siis normaalia alatiesynnytystä. Minä näin sieluni silmin tien, joka tulee taivaasta ja vauva kävelee sitä pitkin alas tänne maan päälle. Olin varmaan viisivuotias suunnilleen.

Vierailija
11/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asiassa koskaan lapsena (niin että muistaisin) tiennyt tai ajatellut, mistä lapset tulevat. En, vaikka minulla oli kaksi pienempää sisarusta - tosin olen vain 2 ja 3 vuotta vanhempi kuin he.

Sen sijaan muistan vielä ala-asteella (2. luokalla) järkyttyneeni, kun näin valokuva-albumissa kuvan äidistä ja isästä saman peiton alla, ei mitenkään härski kuva vaan molemmat nauroivat eikä mitään kriittistä näkynyt. Olin aivan järkyttynyt, että mun äiti ja isä on olleet sängyssä!!
(Isäni kuoli kun olin 6-vuotias, en siis ollut koskaan tottunut että mies ja nainen ovat samassa pedissä.)

Vierailija
12/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luullut mitään, koska aihe ei kiinnostanut millään tavalla. Eikä kyllä kiinnosta vieläkään, vaikka ikää on jo melkein neljäkymmentä.

Vierailija
13/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että vauvat syntyvät äidin suusta. En tiedä mistä vedin tällaisen johtopäätöksen.

Vierailija
14/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et vauvat syntyy tissien välistä. :D Olin nähnyt jonkun Olipa kerran elämä -kohtauksen missä vauva syntyy ja siinä oli jotenkin sillä tavalla leikattu se kuva että jalat ei varsinaisesti näkynyt niin jostain syystä sit luulin et siinä on tissien väli. Katsoin jälkeenpäin aikuisena kyseisen kohdan tuosta ohjelmasta ja no.. tavallaan ymmärrän että tuollaisen käsityksen siitä saattoi saada mutta mutta.. :D

Vierailija
15/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euromarketin parkkipaikan takaa. Jep. Omille lapsilleni ajattelin näyttää Lennart Nilssonin "Syntyy uusi ihminen" -kirjan.

"Klassikko täysin uudistettuna: ainutlaatuinen valokuvakertomus elämän alusta. Huikea valokuvakertomus näyttää uuden ihmisen tarinan alkaen hedelmöityksestä aina syntymän maagiseen hetkeen asti. Lennart Nilssonin hämmästyttävät valokuvat vievät siihenkätkettyyn maailmaan, jossa elämä syntyy. Voitokas siittiö tunkeutuu munasoluun, uuden ihmisen ensimmäiset solut syntyvät ja vain muutaman viikon kuluttua kohtuun on kasvanut pieni alkio, josta voidaan erottaa käsien ja jalkojen aiheet. Kolmiulotteisten ultraäänikuvienavulla saamme askel askeleelta seurata, kuinka sikiö kehittyy ja valmistautuu kohtaamaan maailman. 

Vierailija
16/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensin ajattelin että niitä saa kaupasta. Kun olin nähnyt että ihmisillä on vauvoja ostoskärryistä. En vain koskaan nähnyt millään hyllyllä niitä vauvoja.

Kysyin asiasta äidiltä. Hän kertoi että isä antaa äidille siemenen ja se kasvaa mahassa vauvaksi ja kun se on valmis se syntyy pimpistä ulos. 

Tämä selvä. Mutta mistä iskä saa niitä siemeniä? Iskä kasvattaa niitä kiveksissä. Selvä, mutta miten se saa ne ulos sieltä. Pippelin kautta. Näin minulle kerrottiin ja tämä riitti.

Vierailija
17/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tiesin, mistä ne tulevat? Koska en muista, että olisin luullut mitään outoa tai sitä kun olisin kuullut oikean selityksen.

Vierailija
18/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin vauvan tulevan naisesta. Päättelin prosessin menevän niin, että sairaalassa nainen kytketään johonkin teleportin tapaiseen, jonka kautta lapsi sitten putkahtaa ulos naisesta. Syytän tästä luulosta erästä kirjaa, jossa kuvailtiin hyvin epämääräisesti synnytystä, ja jossa lääkärin kerrottiin tulevan huoneeseen vauva sylissään. Luonnollisesti siis ajattelin lääkärin tulevan siitä viereisestä huoneesta, jonne teleportin toinen pää oli yhdistetty. :D

Vierailija
19/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kerrottiin kotona totuus kun kysyin. Sen muistan kuitenkin, että joskus lapsena koulussa puhuttiin että toiset on syntyneet "perseestä" ja toiset on leikattu mahasta, ja "perseestä" syntyminen oli paljon nolompaa.

Vierailija
20/31 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, ihania tarinoita teillä! Minä uskoin vakaasti että naisilla on mahassa vetoketju josta vauvat tulee ulos ja että vauvat saavat alkunsa miehen antamasta "sörsselistä". Yritin tehdäkin sörsseliä itse kuravedestä, linnunsiemenistä ja havunneulasista koska halusin äitini vanhemman siskon tekevän meille serkkuja. Täti ei vaan sitä suostunut nauttimaan jostain syystä... 8)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän