Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristukseen uskovia paikalla?

Vierailija
01.04.2015 |

Löytyykö?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lait perustuvat alunperin kymmeneen käskyyn.

Vierailija
2/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes 3:

16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:09"]

Lait perustuvat alunperin kymmeneen käskyyn.

[/quote]

Salli mun nauraa:

BAHAHAHAHAA!

Vierailija
4/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:10"]

Johannes 3:

16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

[/quote]

Asiayhteydestä irrotettuja, aikaan ja kulttuuriin sidottuja yksitäisiä jakeita, vieläpä sadan käännöksen läpi vedettynä. Ei jatkoon.

Vierailija
5/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes 3:

[/quote]

Eli Kaikkivoipa uhrasi itse itsensä itselleen, jotta luomansa pelastuisivat Hänen ehtojensa mukaiselta rangaistukselta, eikä silti onnistu pelastamaan kaikkia!

Vierailija
6/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:17"]

Johannes 3:

[/quote]

Eli Kaikkivoipa uhrasi itse itsensä itselleen, jotta luomansa pelastuisivat Hänen ehtojensa mukaiselta rangaistukselta, eikä silti onnistu pelastamaan kaikkia!

[/quote]uhrasi Poikansa, jotta yksikään joka Häneen uskoo ei hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän.

"ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa."

Vierailija
7/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.--2 Piet.3:9

Vierailija
8/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:21"]

Johannes 3:

[/quote]

[/quote]uhrasi Poikansa, jotta yksikään joka Häneen uskoo ei hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän.

[/quote]

Poika ja Isähän ovat yhtä, eikös vain?

Vierailija
9/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:23"]

Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.--2 Piet.3:9

[/quote]

Jos kaikkivoipa jotain tahtoo, niin sitten on niin.

Vierailija
10/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:21"]

Johannes 3:

[/quote]

[/quote]

Poika ja Isähän ovat yhtä, eikös vain?

[/quote]Kyllä, mutta eivät silti yksi ja sama.

9. Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
10. Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.
11. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.

Evankeliumi Johanneksen mukaan 14

Vierailija
11/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:23"]

[/quote]

Jos kaikkivoipa jotain tahtoo, niin sitten on niin.

[/quote]Ihminen saa valita, ketä palvelee.

15. Mutta jos pidätte pahana palvella Herraa, niin valitkaa tänä päivänä, ketä tahdotte palvella, niitäkö jumalia, joita teidän isänne palvelivat tuolla puolella virran, vai amorilaisten jumalia, niiden, joiden maassa te asutte. Mutta minä ja minun perheeni palvelemme Herraa." 

JOOSUA 24

Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani.--Joh.7:17

12. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
13. jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.--Joh.1

Vierailija
12/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka Jeesukseen Kristukseen Herraan kaikkivaltiaseen uskoo ei joudu kadotukseen vaan pääsee taivaaseen iankaikkiseen elämää aamen
Jumalan siunausta teille kaikille

Vierailija
13/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:44"]

joka Jeesukseen Kristukseen Herraan kaikkivaltiaseen uskoo ei joudu kadotukseen vaan pääsee taivaaseen iankaikkiseen elämää aamen Jumalan siunausta teille kaikille

[/quote]aamen, siunausta!

Vierailija
14/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy ainuttakaan.

Vierailija
15/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei löydy

Vierailija
16/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tosiuskova paikalla =)

17/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jou! Löytyy.

Vierailija
18/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, mut meen nukkumaan kyllä just kohta.

Vierailija
19/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, rukoilkaahan mun puolesta. Vatsasta kouraisi kylmää ja epäuskon ajatuksia tuli mieleen. Henkivaltojen hyökkäys ilmeisesti. Ei kovin usein tämän luokan tapauksia.

Vierailija
20/28 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
18. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;

Kirje efesolaisille 6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi