Mä olen karkkinarkki.
olen ollut syömättä karkkia kaksi päivää, ja teen todella töitä etten ryntää lasten karkkien kimppuun. Tää on ihan sairasta. Mä olen ihan sairas ton sokerin perään :(
Kommentit (26)
Muakin huolettaa oma jaksaminen monesta syystä ja mietin, oisko energisempi olo ilman sokeria... Vaikka itse oon normaalipainoinen, 163/53 niin uskon, että esim selluliitti on herkkujen (ja geenien) ansiota. Sitä mulla on ollu yläasteelta lähtien ja PALJON :/ luulen kanssa, että tuo totaalikieltäytyminen on ainut vaihtoehto. Nro9
Mäkin olin normaalipainoinen vaikka söin karkkia miltei päivittäin järkkyjä määriä. Selluliitti tosiaan väheni ja rutkasti kun lopetti karkinsyömisen plus jaksaminen lisääntyi, koska mulla heitteli silloin tosi pahasti sokerit. -4-
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:44"]
olen ollut syömättä karkkia kaksi päivää, ja teen todella töitä etten ryntää lasten karkkien kimppuun. Tää on ihan sairasta. Mä olen ihan sairas ton sokerin perään :(
[/quote]
Ei kuulosta ihan aikuisen touhulta. Miten ihmeessä lapset tekee lapsia???
Voin jo sanoa etten syö tänään. Haluaisin luvata etten huomenna. Tiedättekö, mun isä oli alkoholisti; onko tämä mulle se peritty riippuvuus? Siinä missä isä alkoholissa, minä sokerissa? Voiko sokeriin olla oikein koukussa, niin että se olisi todellinen pakkomielle? Vai selitänkö minä!? Olenko oikeasti näin onneton?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:44"]
[/quote]
Ei kuulosta ihan aikuisen touhulta. Miten ihmeessä lapset tekee lapsia???
[/quote]
Onhan useilla alkkiksillakin lapsia. Samoin nekin lapset tekee lapsia kuin nämä karkkiriippuvaisetkin.
Mulla se Katriina Karkkinarkki menee niin, että en syö kunnon ruokaa, vaan korvaan karkilla. Iso irtaripussi, hupsis, paha olo, ei tee hetkeen mieli mitään. En jaksa urheilla koska ei energiaa. Onkohan mun maksa kohta ihan caput tästä moskasta?
ap
(tajuaa tekstinsä sairauden ja ongelman.... :( )