Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisäänkasvavat ihokarvat

Vierailija
30.05.2015 |

Epiloin säännöllisesti ja tuntuu että kohta kaikki ihokarvat ovat kasvaneet ihon sisälle. Miten tuon voisi ehkäistä ja mitä niille jo sisäänkasvaneille karvoille voi tehdä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin onu epiloidessa sama, jos se epilaattori katkaisee ne karvat niin ne voi kasvaa sisään. Mulla autto kun pidin taukoa ja hankin uuden laattorin

Vierailija
2/12 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:51"]

Mullakin onu epiloidessa sama, jos se epilaattori katkaisee ne karvat niin ne voi kasvaa sisään. Mulla autto kun pidin taukoa ja hankin uuden laattorin

[/quote] Eli se johtuisi huonosta epilaattorista? Tuota omaani kyllä kehuttiin aikoinaan, mutta ehkä se sitten katkoo. Mitä epilaattoria käytät nykyään ja onko hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa epiloimasta ja höyläämästä, niin ei taatusti kasva sisälle. Ja sitäpaitsi kunnon karvatussu on ihan mielettömän seksikäs näky. 

Vierailija
4/12 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sokeroin ja sama vaiva. Neulalla niitä voi onkia ylös, kuoria ja rasvata ihoa niin kuulemma auttaa. Itse olen ollut vähän laiska tätä tekemään...

Vierailija
5/12 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on törmännyt hyvään epilaattoriin, niin ilmoittautuu nyt ja kertoo meille muillekin merkin ja mallin!

Vierailija
6/12 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kasvoi myös helposti sisään , säärissä. Kerran kun olin poistattamassa taas (vahalla) säärikarvoja niin tää ihminen kaivoi joka ikisen sisään kasvaneen karvan esiin...ei ihan kivaa koska niitä oli valtavasti mutta silti hyvä, koska se auttoi ja sen jälkeen ei ole sisään kasvaneet. KUORIMINEN auttaa!

Vierailija
7/12 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:12"]

Itsellä kasvoi myös helposti sisään , säärissä. Kerran kun olin poistattamassa taas (vahalla) säärikarvoja niin tää ihminen kaivoi joka ikisen sisään kasvaneen karvan esiin...ei ihan kivaa koska niitä oli valtavasti mutta silti hyvä, koska se auttoi ja sen jälkeen ei ole sisään kasvaneet. KUORIMINEN auttaa!

[/quote] Millä kuorit sääriä? Joskus olen käyttänyt ihan normaalia sokeria suihkussa, mutta en tiedä onko se nyt mikään paras tuohon hommaan.

Vierailija
8/12 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/12 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni että nettikaupassa oli joku voide tai jotain joka auttoi sisäänkasvaneisiin karvoihin. Se kauppa on vitobeauty siellä siis lähinnä akneiholle Bion tuotteita, mutta näkyi olevan joku rasva sisäänkasvaneille karvoillekin.

Vierailija
10/12 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaa suihkuharjalla tai vastaavalla suihkussa ja käytä halutessasi myös kuorinta-aineita, noin 24h ensimmäisen kerran epiloinnin jälkeen ja sen jälkeen päivittäin. Kuivaharjaus luultavasti käy myös en ole kokeillut.

Vierailija
11/12 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen karvanpoistovillitys kaikilla nykyään. Luomupillua ei taida enää olla kellään, muuta kuin vanhoilla mummoilla? Kaikilla on nykyään höylätty. Olen tuon yhden kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että en tiedä mitään irstaampaa kuin päästä lutkuttamaan oikein kunnon rämemajavaa ja upottaa naamani sinne karvojen sekaan. Taatusti saa emäntä kunnon kyydit.

Vierailija
12/12 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:15"]

Ihmeellinen karvanpoistovillitys kaikilla nykyään. Luomupillua ei taida enää olla kellään, muuta kuin vanhoilla mummoilla? Kaikilla on nykyään höylätty. Olen tuon yhden kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että en tiedä mitään irstaampaa kuin päästä lutkuttamaan oikein kunnon rämemajavaa ja upottaa naamani sinne karvojen sekaan. Taatusti saa emäntä kunnon kyydit.

[/quote]

Niitä karvoja on muuallakin esim. sääret

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän