Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen tällaisesta raiskauksesta yli? :'(

Vierailija
31.03.2015 |

Myin itseäni aivan äärimmäisessä rahapulassa. Olin tosi tosi naiivi ja huonostihan siinä kävi. Minä idiootti viestin jopa OMASTA puhelimestani "asiakkaalle". Näimme Kämpissä, join kaksi viinilasia tämän henkilön kanssa ja sen jälkeen black out siihen asti, että jotenkin tokenin istumassa Kampissa kaukobussien lähtölaiturilla lattialla aivan tööt. Olin aivan hirveässä kunnossa, en pysynyt kunnolla pystyssäkään. Minua auttoivat - luojan kiitos - nuoremmat miehet. Eräs heistä pyysi yhtä muuta ottamaan minut mukaansa nukkumaan kotiinsa. Ja sainkin nukkua, rauhassa ja muutenkin. Ikuisesti tälle henkilölle kiitollinen.

Seuraavana päivänä luonnollisesti tämän ilmeisesti minut huumanneen ja raiskanneen miehen prepaid poissa käytöstä. Viestinkin laittoi, ihan vaan, että parempi onni ensi kerralla.

Elämä mennyt tässä eteenpäin ja tästä jo aikaa jonkin verran, mutta olo on vieläkin kauhea ja ahdistunut. Miten ihmeessä pääsen asiasta yli? En muista mitään ja tuo ikäloppu täysin härskin avoimesti raiskannut minut mitä ilmeisemmin Kämpin vessassa tms. Inhottaa, kun joka päivä tämä asia hävettää. :(

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko suomalainen mies?

Vierailija
102/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:10"]

Oliko suomalainen mies?

[/quote]

Hän oli suomalainen, ilmeisen varakas ja noin 50-60-vuotias mies.

Ja on sanottava, että olo on parempi jo teidän viesteistännekin! Jännitti kirjoittaa, edes anonyymisti, kun vastaukset ovat aina sitä sun tätä. Ja tämä mulle tosi tosi arka paikka. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varma että raiskasi? Jos et edes muista mitään.
keksitty juttu.

Vierailija
104/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ap:n viestistä heti mieleen, että mies ei taatusti ollut ensikertaa liikkeellä. Toivottavasti jää kiinni

Vierailija
105/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:20"]

Mulla tuli ap:n viestistä heti mieleen, että mies ei taatusti ollut ensikertaa liikkeellä. Toivottavasti jää kiinni

[/quote]

Oli se ainakin varustautunut prepaidillä ja tyrmäystipoilla. Ap:n olisi kannattunut ilmoittaa poliisille heti. Se mies olisi voinut olla joissakin valvontakameroiden kuvissa. Kaikista ensimmäiseksi ap:n olisi toki kannattanut pitää kiinni moraalistaan, eikä ryhtyä tuollaiseen. Edes rahan takia.

Vierailija
106/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:19"]

Onko varma että raiskasi? Jos et edes muista mitään. keksitty juttu.

[/quote]

Alushousut oli väärinpäin jalassa, verta tuli aamulla kun kävin vessassa. Kipeä olo kaiken kaikkiaan. AP

Vierailija
107/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:20"]

[/quote]

Oli se ainakin varustautunut prepaidillä ja tyrmäystipoilla. Ap:n olisi kannattunut ilmoittaa poliisille heti. Se mies olisi voinut olla joissakin valvontakameroiden kuvissa. Kaikista ensimmäiseksi ap:n olisi toki kannattanut pitää kiinni moraalistaan, eikä ryhtyä tuollaiseen. Edes rahan takia.
[/quote]

Jälkiviisaushan se on aina paras

Vierailija
108/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:20"] Mulla tuli ap:n viestistä heti mieleen, että mies ei taatusti ollut ensikertaa liikkeellä. Toivottavasti jää kiinni [/quote] Oli se ainakin varustautunut prepaidillä ja tyrmäystipoilla. Ap:n olisi kannattunut ilmoittaa poliisille heti. Se mies olisi voinut olla joissakin valvontakameroiden kuvissa. Kaikista ensimmäiseksi ap:n olisi toki kannattanut pitää kiinni moraalistaan, eikä ryhtyä tuollaiseen. Edes rahan takia. [/quote] Jälkiviisaushan se on aina paras

[/quote]

Ei tuossa ole mitään jälkiviisautta. Kyllä sitä jokainen tietää ihan etukäteenkin, että moraalistaan tulisi pitää kiinni.

Vierailija
109/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua Ap ja toivotan voimia. Minkä ikäinen olet? Älä syytä itseäsi. Sinulla ei ole mitään syytä tuntea häpeää. Epätoivoisessa tilanteessa ihminen ajautuu epätoivoisiin tekoihin. Syyllinen on vain ja ainoastaan kyseinen mies.  Toivon, että veisit asian poliisille, vaikka tapauksesta onkin vähän yli vuosi aikaa. Ei kai tuollainen rikos voi vanhentua niin nopeasti. 

Ainoa syy, miksi kyseinen mies jatkaa todennäköisesti rikollisia touhujaan, on se, ettei ole vielä jäänyt kiinni. Hän käyttää hyväkseen toisen häpeää, eikä usko, että uhri ilmoittaa poliisille. Tyypillistä seksuaalirikolliselle. Hän on paha mies ja hänen sietäisi saada rangaistus tekemisistään. Jos uhri on heikossa taloudellisessa asemassa ja sen vuoksi sortuu myymään seksipalveluja, ei ole uhrin vika. Siinä tilanteessa uhrilla ei ollut paljon vaihtoehtoja ja mies käytti uhrin heikkoa asemaa hyväkseen. 

Vierailija
110/111 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet päässyt yli?

Vierailija
111/111 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet päässyt yli?

Miksi ihmeessä nostat usean vuoden takaista jollekulle traumaattista aloitusta esiin v. 2024? Epäiletkö että hän on nyt palstalla ja tsa daa, nytpä olisi hauska aika yllättää Ap hirveällä muistolla ja traumoilla, vain jotta sinä pääset tyydyttämään uteliaisuuttasi ja testailemaan ihmisiä. Toivotaan että hän on päässyt siitä yli ja varmaan itse tulee päivittämään ketjua, jos niin haluaa ilman tällaisia nostoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan