Miten pääsen tällaisesta raiskauksesta yli? :'(
Myin itseäni aivan äärimmäisessä rahapulassa. Olin tosi tosi naiivi ja huonostihan siinä kävi. Minä idiootti viestin jopa OMASTA puhelimestani "asiakkaalle". Näimme Kämpissä, join kaksi viinilasia tämän henkilön kanssa ja sen jälkeen black out siihen asti, että jotenkin tokenin istumassa Kampissa kaukobussien lähtölaiturilla lattialla aivan tööt. Olin aivan hirveässä kunnossa, en pysynyt kunnolla pystyssäkään. Minua auttoivat - luojan kiitos - nuoremmat miehet. Eräs heistä pyysi yhtä muuta ottamaan minut mukaansa nukkumaan kotiinsa. Ja sainkin nukkua, rauhassa ja muutenkin. Ikuisesti tälle henkilölle kiitollinen.
Seuraavana päivänä luonnollisesti tämän ilmeisesti minut huumanneen ja raiskanneen miehen prepaid poissa käytöstä. Viestinkin laittoi, ihan vaan, että parempi onni ensi kerralla.
Elämä mennyt tässä eteenpäin ja tästä jo aikaa jonkin verran, mutta olo on vieläkin kauhea ja ahdistunut. Miten ihmeessä pääsen asiasta yli? En muista mitään ja tuo ikäloppu täysin härskin avoimesti raiskannut minut mitä ilmeisemmin Kämpin vessassa tms. Inhottaa, kun joka päivä tämä asia hävettää. :(
Kommentit (111)
AP, tarvitset nyt lepoa ja terapiaa. Pystyisitkö puhumaan perheelle tai ystävälle tästä? Se voisi oikeasti auttaa vaikka varmasti tuntuisikin aluksi vaikealta. Vaikeneminen ei kuitenkaan tällaisessa tilanteessa yleensä auta :(
Paljon voimia sinulle!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:41"]Prepaiditkin voi jäljittää jos käyttää aina samaa puhelinta, ainakin hyvällä tuurilla. Jos on joskus käyttänyt siinä jotain omaa liittymää tai liikkuu tietyllä alueella. [/quote] Kämpin valvontakameroista voisi myös näkyä jotain ja voi olla että tuo mies on heidän vakio-asiakas kenet he saattaisivat tunnistaa.
[/quote]
Ap. ei mennyt poliisille. Tuskin yli vuotta säilyttävät valvontatallenteita. Nyt on myöhäistä ja raiskaaja selvisi teostaan eikä tullut linnaa. Olisi voinut tosiaan jäädäkin kiinni tallenteiden avulla. Nyt on voinut tällä väliin tehdä saman tempun ties kuinka monelle.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:55"]
AP, tarvitset nyt lepoa ja terapiaa. Pystyisitkö puhumaan perheelle tai ystävälle tästä? Se voisi oikeasti auttaa vaikka varmasti tuntuisikin aluksi vaikealta. Vaikeneminen ei kuitenkaan tällaisessa tilanteessa yleensä auta :( Paljon voimia sinulle!
[/quote]
Luulisi Ap:n levänneen jo, kun raiskauksesta on jo kulunut yli vuosi.
Toivottovasti tuo sairas mies erehtyy minun luokseni. Saisi kokea elämänsä yllätyksen kun yrittää huumata rauhoittaviin järkyn kovat tolet omaavan naisen. Voisi olla että on takaisinmaksun aika nopeammin kuin uskoikaan. Olen pahoillani puolestasi ap, et ansainnut tapahtunutta.
Elän avoliitossa ja olen kertonut miehelleni kaiken. Minulla ehti olla hurjat viisi miestä, jonka jälkeen sain maksettua pakolliset laskut. Kävin kaikissa mahdollisissa testeissä ja mitään tauteja ei ollut, vieläpä niin, että odotin, jotta testitulos on varmasti oikea.
Mies on suhtautunut asiaan vähän surullisen ymmärtäväisesti, häntä harmittaa minun paha oloni, mutta ei tuomitse yhtään. En tosiaan enää koskaan tuollaiseen työhön lähtisi, aivan kamala ja pelottava maailma. Mies on ehdottanutkin, että veisimme asian nyt eteenpäin kun ei (EHKÄ) ole vielä liian myöhäistä, jotta pääsisin jotenkin siitä yli. Mutta tuskinpa löytyy enää vuoden 2013 nauhoja Kämpistä. Toki voisin kysyä. Ahdistaa niin hirveästi. AP
Sinulla on ihana ja ymmärtäväinen mies. Hienoa, että hän auttaa sinua viemään asian poliisille. Tehkää se.
Voi kulta pieni,
tiedän hyvin miltä susta tuntuu. Mutta ole huoleti, jos se ihminen enää koskaan ottaa yhteyttä suhun, niin ole vahvana ja ota yhteys poliisiin. Luultavasti ei kuitenkaan ota, sillä kiinnijäämisen riski on sille liian iso.
Muista että olet ihana ihminen, älä syytä itseäsi. Se, että asiassa kävi näin EI ole sinun vikasi. Olen itse ollut vastaavanlaisessa tilanteessa jossa olen saanut kuulla paljon kysymyksiä, miksi käyttäydyin niin riskialttiilla tavalla ja miksen vaan voinut antaa suosiolla, ihmiset jotka näitä kysyy on IDIOOTTEJA. Sinulla on oikeus omaan koskemattomuuteen välillä ei vaan pysty hallitsemaan kaikkia asioita ja oma käytös voi olla itsetuhoista, MUTTA silti kenelläkään ei ole oikeutta tehdä sinulle noin. Joten älä ikinä, IKINÄ, syytä itseäsi.
Jos sinua helpottaa, voit muuttaa ja vaihtaa puhelinnumeroa, tein itse niin.
Olet vahva, kaunis ja ihana! Tiedän että pääset vielä asian ylitse. Hae keskusteluapua, ole luova ja tee sitä, mitä sielusi haluaa! Elämä on kaunista ja ansaitset kaikkea hyvää! Älä koskaan luovuta, hiljaa hyvää tulee! Uskon sinuun!<3
Tosi hyvä että kerroit tästä miehellesi, mutta selkeästi sun olisi vielä hyvä puhua tästä jollekin ammattilaiselle jos pystyt.
Tein itsekin seksityötä muutama vuosi sitten, en joutunut raiskatuksi tai kokenut varsinaista väkivaltaa mutta pari ahdistavaa tilannetta tapahtui jonka vuoksi sain pikkuhiljaa pahan sosiaalisen pelon ja häpeän tunteen tosta kaikesta. Aloitin vasta nyt terapian joka on jo hieman auttanut, vaikka usein tuntuu edelleen että tuntemattomat ihmiset kaduilla tietää mitä olen tehnyt ja kuinka häpeällinen ihminen olen, vaikka tiedostan kyllä että en ole oikeasti tehnyt mitään väärää.
Onneksi mullakin on ymmärtävä mies. Tsemppiä sulle!
Ihan hirveän suuret kiitokset ihan tosissaan näistä viesteistänne! Hämmentävää empatiaa...
En vain nyt tiedä, kannattaako jotain tehdä. Siis esimerkiksi olla Kämpin suuntaan yhteydessä vai antaa vain asian olla? En nyt oikeastaan kaipaa mitään muuta kuin mielenrauhan siitä, että tuo hirveä mies ei tuhoaisi enää kenenkään nuoren naisen elämää. Minä kyllä pärjään ja varmaan loppuu painajaisetkin aikanaan, mutta hirveä raivo ja viha tulee pienestäkin ajatuksesta, että tekisi vastaavaa muille. Etenkin jopa vaikka minua nuoremmille. Itse olin tuon tapahtuman aikaan 22-vuotias, ja tuskin kaikista nuorin "uhreista". AP
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:15"]
Tuota se teettää, kun moraalistaan lipsuu. Karma on ikävä juttu.
[/quote]
Toivottavasti sama karma osuu myös sinulle.
[/quote]
Ei nyt ainakaan ihan sama karma osu, kun en itseäni myy rahasta. Muutenkin yritän olla niin rehellinen kuin suinkin. Jos siitä joskus lipsun, niin en kyllä sellaiseen tilanteeseen että olen tapaamassa tyrmäystipparaiskaajaa.
[/quote]
Mutta virheitä ja erehdyksiä sinäkin teet. Esim kun olet epäempaattinen ja melkein vahingoniloinen, kun toinen on kohdannut onnettoman tapahtuman. Saisit saada yhtä kylmän kohtalon, vaikka et itseäsi myydessä, mutta omassa kapeassa maailmassasi jotenkin muuten.
[/quote]
Toki teen virheitä, mutta en kyllä näe syytä miksi olisin empaattinen sellaiselle henkilölle, joka kärsii siitä mihin joutui toimiessaan moraalisesti väärin.
Mielestäni on samasta kyse kuin, jos minä murtautuisin naapurini kotiin yöllä. Se mitä tekisin olisi moraalisesti väärin, enkä saisi sellaista tehdä. Jos naapurini sattuisikin olemaan kotona ja tempaisisi minua pesäpallomailalla päähän, kun kömmin ovesta omin luvin, niin toki voi sanoa että on naapurini tekee väärin turvautuessaan väkivaltaan ja hänen olisi sen sijaan pitänyt vaan soittaa poliisi. En kuitenkaan ymmärrä miksi minun tulisi haljenneen kalloni vuoksi saada sympatiaa osakseni, koska jos olisin pitänyt moraalistani huolen, en olisi koskaan joutunut kyseiseen tilanteeseen.
[/quote]
Siinä kohtaa jos joku sun läheinen voi pahoin ja käyttäytyy esimerkiksi itsetuhoisesti ja joku tulee ja tappaa sen väkivaltaisesti, muista mitä sanoit. Hän toimi moraalisesti väärin ja ansaitsi sen? Hei haloo nyt jotain rajaa! Jos et voi sanoa mitään asiallista tai mistä olisi jotain hyötyä jollekin, älä sano mitään.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:15"]
Tuota se teettää, kun moraalistaan lipsuu. Karma on ikävä juttu.
[/quote]
Toivottavasti sama karma osuu myös sinulle.
[/quote]
Ei nyt ainakaan ihan sama karma osu, kun en itseäni myy rahasta. Muutenkin yritän olla niin rehellinen kuin suinkin. Jos siitä joskus lipsun, niin en kyllä sellaiseen tilanteeseen että olen tapaamassa tyrmäystipparaiskaajaa.
[/quote]
Mutta virheitä ja erehdyksiä sinäkin teet. Esim kun olet epäempaattinen ja melkein vahingoniloinen, kun toinen on kohdannut onnettoman tapahtuman. Saisit saada yhtä kylmän kohtalon, vaikka et itseäsi myydessä, mutta omassa kapeassa maailmassasi jotenkin muuten.
[/quote]
Toki teen virheitä, mutta en kyllä näe syytä miksi olisin empaattinen sellaiselle henkilölle, joka kärsii siitä mihin joutui toimiessaan moraalisesti väärin.
Mielestäni on samasta kyse kuin, jos minä murtautuisin naapurini kotiin yöllä. Se mitä tekisin olisi moraalisesti väärin, enkä saisi sellaista tehdä. Jos naapurini sattuisikin olemaan kotona ja tempaisisi minua pesäpallomailalla päähän, kun kömmin ovesta omin luvin, niin toki voi sanoa että on naapurini tekee väärin turvautuessaan väkivaltaan ja hänen olisi sen sijaan pitänyt vaan soittaa poliisi. En kuitenkaan ymmärrä miksi minun tulisi haljenneen kalloni vuoksi saada sympatiaa osakseni, koska jos olisin pitänyt moraalistani huolen, en olisi koskaan joutunut kyseiseen tilanteeseen.
[/quote]
Esimerkkisi ontuu. Mitä pahaa ap oli miehelle tekemässä? Kyse oli kahden kaupasta, jossa pitäisi toimia sopimusten mukaan. Sinun esimerkissä olisit ryöstämässä naapuria. Siinä periaatteessa saisikin omaisuuttaan puolustaa, vaikka tuomionhan siitä suomessa saisi. Ap ei ollut ryöstämässä miestä.
Karma ei tarkoita mitään moraaliasioita, vaan sitä, että toimit oikeudellisesti itseäsi, muita ja maailmaa kohtaan ja jos toimit väärin, niin jossain elämässäsi saat saman takaisin. Jos ap:n ajatus itseään kohtaan sallii itsensä myymisen, niin siinä ei tehdä mitään väärää kellekkään, eikä se siten ole karmaa, että hän joutuu raiskatuksi. Karmaa olisi se, että raiskaaja joutuu raiskauksen kohteeksi itse.
41, melko surkea veto verrata ryöstöyritystä ja seksityötä toisiinsa. Seksin myyminen ei edes ole rikos. Mutta toki voit paistatella ontuvan moraalisi loistossa jos siitä tulee sinulle parempi olo. Tekstistäsi vain paistaa läpi vahingonilo ja pahansuopuus, mitkä lienevät "moraalisi" ylläpitävät voimat.
Ap, tuli todella huono olo puolestasi, en voi edes kuvitella miltä sinusta tuntuu. Vertaistukea ja terapiaa, ja vinkkaa Kämppiin nimettömänä miehen tuntomerkit ja ajankohta. Kävikö hän siis ostamassa juomat? Maksutapahtuma on jäänyt muistiin? Vaikuttaa kylläkin niin ammattipaskiaiselta että on varmasti käteisellä pelannut.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:13"]Ihan hirveän suuret kiitokset ihan tosissaan näistä viesteistänne! Hämmentävää empatiaa...
En vain nyt tiedä, kannattaako jotain tehdä. Siis esimerkiksi olla Kämpin suuntaan yhteydessä vai antaa vain asian olla? En nyt oikeastaan kaipaa mitään muuta kuin mielenrauhan siitä, että tuo hirveä mies ei tuhoaisi enää kenenkään nuoren naisen elämää. Minä kyllä pärjään ja varmaan loppuu painajaisetkin aikanaan, mutta hirveä raivo ja viha tulee pienestäkin ajatuksesta, että tekisi vastaavaa muille. Etenkin jopa vaikka minua nuoremmille. Itse olin tuon tapahtuman aikaan 22-vuotias, ja tuskin kaikista nuorin "uhreista". AP
[/quote]
Luultavasti poliisin pitäisi itse ottaa yhteyttä Kämpiin saadakseen noita kuvia, mutta saatan olla väärässä?
Olen aika varma että monet lehdet olisivat kiinnostuneita tällaisesta tapauksesta (niin kamalalta kuin näin sanottuna varmasti kuulostaa) ja varmasti julkaisisivat kuvia valvontakameroista tästä miehestä. Helsinki on yllättävän pieni paikka ja tuo mies on luultavasti käynyt Kämpissä moneen otteeseen.
Muistatko ottiko tuo mies sinuun ensin yhteyttä netissä vai suoraan puhelimitse? Mainostitko esimerkiksi eräällä sivustolla jolla on foorumi, voisit varoitella vaikka siellä tästä tyypistä, tuntomerkit jne? Voin auttaa sinua tässä jos haluat, voimia sinne :)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:13"]
Ihan hirveän suuret kiitokset ihan tosissaan näistä viesteistänne! Hämmentävää empatiaa...
[/quote]
Voit ihan hyvin auttaa esimerkiksi kertomalla tuosta tapauksesta. Vaikka kuulostaakin ikävältä olla itse varoittavana esimerkkinä, niin se voi myös tuoda lohtua. Ehkä saatat pelastaa jonkun samalta kohtalolta. Sinä olet päässyt noin pitkälle asian kanssa, että tunnet jo raivoa. Se on hyvä merkki. Sinä selviät kyllä.
Naisten pitäisi aina olla hiukan varovaisempia. Ei jättää juomaa vartioimatta jne, ei lähteä tuntemattoman mukaan, jos hiukkaakaan arveluttaa.
Se ei tosiaankaan ollut sinun syysi, millään tavalla. Se ei ollut syy, että olit kauppaamassa itseäsi, eikä sekään, että et osannut varoa. Harvemmin sitä tulee kohdattua tuollaisia petoja. Koita päästä syyllisyydentunnoistasi. Onneksi et saanut tauteja, etkä pahempia fyysisiä vaurioita.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:39"]
Eikö tuo ole paremminkin näpistys. Kundi sai, mitä oli sovittukin, mutta maksu unohtui. Jos olisi huntti sullottu takataskuun, niin ei olisi tyttö täällä itkemässä.
[/quote]
Hyi vitun lassukka.
Luulisi tapauksella olevan silminnäkijöitä, jos se mies raiskasi sinut kaukobussien laitureilla. Niin ainakin ymmärsin tekstistäsi. Jos ymmärsin väärin, niin kannattaa opetella kirjoittamaan selkeämmin.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:39"]Eikö tuo ole paremminkin näpistys. Kundi sai, mitä oli sovittukin, mutta maksu unohtui. Jos olisi huntti sullottu takataskuun, niin ei olisi tyttö täällä itkemässä.
[/quote]
Just näin. Kerran yks kundi kauppasi mulle autoa, menin sen luo ja kolkkasin sen pihaan. Sain näppärän volkkarin ihan ilmaiseksi! Mitäs vittua myyvät omaisuuttaan tuntemattomille, kannattais vähä varoo.
Luultavasti tolla miehellä oli huone Kämpissä, mutta hän laittoi AP:n ulos jossain vaiheessa? Ehkä taksiin?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:19"]
Onko varma että raiskasi? Jos et edes muista mitään. keksitty juttu.
[/quote]
Alushousut oli väärinpäin jalassa, verta tuli aamulla kun kävin vessassa. Kipeä olo kaiken kaikkiaan. AP
[/quote]
Kuusi yläpeukuttajaa ovat tykänneet ap:n olotilasta raiskauksen jälkeen... Oudolla logiikalla peukuttavat. Minä olisin nähnyt tuossa alapeukun paikan.