Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venlafaxin ja lihasnykäykset

Vierailija
25.11.2024 |

Onko muilla Venlafaxinia syövillä varsinkin iltaisin (n. 12h annoksen otosta) spontaaneja lihasnykäyksiä ympäri kehoa? Todella häiritseviä. Lisäksi yöllistä hikoilua, joskus herään viluun kun petivaatteet on kosteat hikoilun takia. Annostus 150mg, jos sillä väliä. :( Harmittaa, ainoa lääke joka on auttanut mielialaoireisiin ja melko häiritsevät sivuvaikutukset. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan tuon myrkyn kanssa, mm. tuotahan se oli ja vieroitus sanoinkuvaamaton helvetti. Teho mielialaoireisiinkin tulee lähtemään jolloin sinulle ehdotetaan annoksen nostamista.

Vierailija
2/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kuinka vanha olet ja kaunko on ollut tuo 150 mg annostus? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kuinka vanha olet ja kaunko on ollut tuo 150 mg annostus? 

30v, puolisen vuotta ollut tämä annostus. 

Vierailija
4/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan tuon myrkyn kanssa, mm. tuotahan se oli ja vieroitus sanoinkuvaamaton helvetti. Teho mielialaoireisiinkin tulee lähtemään jolloin sinulle ehdotetaan annoksen nostamista.

Millaisella annoksella sitten söit tuota? Mä käytin 3-4 kuukautta vieroittautumiseen eikä tullut mitään kauheita oireita.

Vierailija
5/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ok, sillä vaan  kysyin, että voisiko nuo oireet johtua jostain muusta. Ei mulla muulloin ole sivuoireita kuin vain jos on jäänyt lääke väliin. 

Vierailija
6/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä lääke. Kaksiteräinen miekka. Poisti multa ahdistuksen täysin mutta vieroitus oli helvettiä. Nyt neljä vuotta ilman Venlaa. 

Vierailija
7/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluilla on ongelmia. Lopeta tuo itsesi myrkyttäminen ja mene vaikka ulos lenkille.

Todella toivon että et koskaan joudukaan kärsimään mielenterveyden ongelmista, noin kapeakatseiselle ihmiselle voisi olla jopa liian traumaattinen kokemus. Kaikkea hyvää elämääsi. <3

Vierailija
8/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Ok, sillä vaan  kysyin, että voisiko nuo oireet johtua jostain muusta. Ei mulla muulloin ole sivuoireita kuin vain jos on jäänyt lääke väliin. 

Olet jo siis itse tunnistanut, että saat sivuoireita,  kun lääke jäänyt välistä. Eli tulee vieroitusoireita, niin se on. 

Vierailija
9/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä lääke. Kaksiteräinen miekka. Poisti multa ahdistuksen täysin mutta vieroitus oli helvettiä. Nyt neljä vuotta ilman Venlaa. 

Se vielä että Venlafaxin/Efexor toimii minulla. Ahdistus poistuu todella nopeasti. Tämäkin on yksilöllistä aivokemiaa. Mikä toimii ja mikä ei. Vieroitus kestää mutta siitäkin selviää.

Minulla on adhd, post traumaattisen stressihäiriö ja yleistynyt ahdistuneisuus. Paras kombo itselläni on ollut venlafaxin, opamox, stillnoch (nukahtamiseen) ja adhd lääke. 

Nykyään kaikkea ei saa ja jostakin on luovuttava. Syön nyt pelkkää adhd lääkettä. Pitää selvitä ahdistuksesta jotenkin muuten. 

Vierailija
10/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että johtuu tuosta lääkityksestä?

Vierailija
11/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö magnesiumia iltaisin.

Vierailija
12/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että johtuu tuosta lääkityksestä?

Ohis mutta nuo oireet tulevat jos edellisen lääkkeen otosta on kulunut liian pitkä aika. Äärettömän tehokas lääke mutta todellakin saa ns sähköiskuja jos on ollut syömättä yht'äkkiä vaikka kaksi päivää.

Eli siis täysin normaali reaktio lääkkeen vieroitusoireisiin. 

Vierailija
13/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluilla on ongelmia. Lopeta tuo itsesi myrkyttäminen ja mene vaikka ulos lenkille.

Todella toivon että et koskaan joudukaan kärsimään mielenterveyden ongelmista, noin kapeakatseiselle ihmiselle voisi olla jopa liian traumaattinen kokemus. Kaikkea hyvää elämääsi. <3

Minulla on paranoidinen skitsofrenia. Söin zyprexzaa joskus 15v sitten. Lopetin ne paskat omin päin ja olen nykyään hyvin voivat normaali työntekijä. Kokemusta kyllä on. Osastollakin olin varmaan 10 kertaa. M38

Vierailija
14/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli noita ja kun yritin vierottautua niin sähköiskuja päässä. Monella muullakin tullut, jouduin lopettamaan kun pupillit olivat aivan lautaset ja hikoilin kaikki vaatteet märäksi. Pomoni luuli että käytän huumeita!

Vierailija
15/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on spontaaneja lihasnykäyksiä ympäri kroppaa kaikkina vuorokaudenaikoina ja lisäksi lihaskramppeja. Tälläkin hetkellä sattuu lievästi. Ja en syö mitään tuollaisia. En hikoile öisin. Oma tapaukseni on selvityksessä. 

Vierailija
16/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paranoidinen skitsofrenia. Söin zyprexzaa joskus 15v sitten. Lopetin ne paskat omin päin ja olen nykyään hyvin voivat normaali työntekijä. Kokemusta kyllä on. Osastollakin olin varmaan 10 kertaa. M38

Mulla sama, söin zyprexaa ja lisäksi Risperdal 4 mg mikä maksimi annos , päivittäin aivan turhaan! Lopetin eikä tullut mitään muuta kun se että palauduin työkuntoiseksi.

Vierailija
17/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaxin ei toimi jos sitä ei ota säännöllisesti. Ei voi jättää yhtäkään annosta väliin sillä tulee järkyttävät vieroitusoireet.  

Vierailija
18/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita nytkähdyksiä tulee, jos ei ota lääkettä säännöllisesti.

Vierailija
19/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita nytkähdyksiä tulee, jos ei ota lääkettä säännöllisesti.

Mistä ne käytännössä johtuvat? Siis että mikä vaikutusmekanismi siinä on taustalla? 

Vierailija
20/46 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Aivojen sähkökemiallinen toiminta lienee taustalla. Jotkut täälläkin kuvittelevat, että tämä lääke toimisi kertakäyttöisesti päihtymistarkoituksessa, kuten opiaatit, mutta niin ei ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan