Myytkö, lahjoitatko vai hävitätkö äitiyspaketin vaatteita?
Otsikossa kysymys.
Itse lahjoitan. Muut ostetut vaatteet myyn.
Kommentit (25)
Olen laittanut UFF:n laatikkoon, antanut pois ja parhaita säästänyt muistoiksi. Annan ne aikanaan lapsille itselleen. MInäään en myisi "lahjana" saatuja vaatteita, mutta en muutenkaan ole rahan perään. Annan mielummin tarvitseville.
5 lasta
Myyn, tietysti. Ihan siinä missä muutkin ilmaiseksi saamani vauvan vaatteet, kuten sukulsisten ostamat.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:55"]
Onko teistä oikein myydä ilmaiseksi saamat tuotteet?
[/quote]
Kyllä minä myyn kirpparilla myös muita sellaisia vaatteita, jotka on saatu lahjaksi tai lahjoituksena ja joista en siis itse ole mitään maksanut. Miten asiaa muuttaa se, että vaate on äp:sta? Samalla tavalla jos itse luovutan eteenpäin jonkin vaatteen tai tavaran jollekin tutulle ilmaiseksi, sanon heti, että ei tarvitse palauttaa vaan voi myydä ja pitää rahat tai laittaa roskiin tai lahjoittaa edelleen.
Hävitin, menivät käytössä huonoon kuntoon. Osasta saumat yms. repesivät aika nopsaan.
Lapsi käytti niitä yli vuoden ikään kumminkin, tai osa oli vasta sitten sopivia.
Mä otin esikoista odottaessani pakkauksen ja tokaa odottaessani rahan - ja ostin kirpparilta joitakin saman vuoden tai aikaisempien pakkauksissa olleita vaatteita ja kestovaippoja. Rahan tilallehan myyjät ovat sen pakkauksensa valinneet, joten mielestäni mun ei "kuulu" saada niitä ilmaiseksi, sen enempää kuin muitakaan toisten vanhoja vauvatarvikkeita. Olisi aika härskiä ottaa itse raha ja vaatia vielä sen lisäksi joltakulta pakkauksen tavaroita :D