Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vakuutusmaksun eräpäivää siirtää??

Vierailija
31.03.2015 |

Eräpäiväni lähenee ja tällä hetkellä ei ole varaa maksaa vakuutusta 500 euron edestä. Saako esimerkiksi kuukaudella siirrettyä??
Toivon saavani apua ahdinkooni!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita sinne vakuutusyhtiöön ni pystyy siirtämään!

Vierailija
2/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis ollu tänään eräpvä tapiolassa mutta siirsin netissä 29.4 asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kysy. Mikä vakuutus kyseessä? Itse otin autovakuutuksen neljässä erässä kun oli taloudellisesti vaikea tilanne

Vierailija
4/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siirtää, korot juoksevat eräpäivän jälkeen, mutta ne ovat pieniä. Soita vakuutusyhtiöösi!

Vierailija
5/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo if vakuutusyhtiö ja auton vakuutukset kyseessä.. Ja netissäkö pystyy myös? Inhoan soitella virallisia puheluita, en opi siihen sitten koskaan :-)
Ap

Vierailija
6/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene toimistoon jos puhelut ei suju. Voi eräpäivää siirtää.

Vierailija
7/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille!

Vierailija
8/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:55"]

Joo if vakuutusyhtiö ja auton vakuutukset kyseessä.. Ja netissäkö pystyy myös? Inhoan soitella virallisia puheluita, en opi siihen sitten koskaan :-) Ap

[/quote]

Google---> http://www.if.fi/web/fi/henkiloasiakkaat/otayhteytta/usein-kysyttya-laskutus/pages/default.aspx

Vierailija
9/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään soitin Ifille samasta syystä. Eräpäivää siirrettiin virkailijan ehdotuksesta kuukaudella eteenpäin. Minä olin valmis jo sanomaan vakuutuksen irti, kun en tiennyt näistä mahdollisuuksista enkä ole ollut tällaisessa tilanteessa aiemmin.

Älä pelkää niitä virallisia puheluita. Minä joudun soittelemaan yritykseni vuoksi puheluita asioista, joista on vaikea edes muodostaa kysymystä, kun ei tiedä tarpeeksi. Tunnustan ahdinkoni virkailijalle muitta mutkitta, ja sen jälkeen (yhtä työhönsä leipiintynyttä verovirkailijaa lukuunottamatta) jokainen virkailija on pehmentänyt asennettaan vähintään piirun verran ja neuvonut minua oikein ystävällisesti. Se, mikä ei auta, on kiukuttelu ja virkailijan syytteleminen pykälien sijasta.

Kannattaa muistaa se, että vakuutuslaitokset, pankit ja vastaavat haluavat pitää kiinni asiakkaistaan ja joustavat kyllä tarpeen, jos se vain on mahdollista.

Vierailija
10/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole 6 eräinen sopimus ja maksut aiemmin olleet ajantasalla, voit siirtää eräpäivää omassa If Kansiossa. Jos siirto ei onnistu, maksumuistutus lähtee 14vrk päästä eräpäivästä, siitä 14vrk päästä vapaaehtoiset vakuutukset päättyy maksamattomuuteen (astuvat uudelleen voimaan maksua seuraavana päivänä), liikennevakuutus ei katkea edes maksamattomuuteen.

Vierailija
11/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, minulla on yhdessä erässä koko könttä ja sillä tässä panikoin heh. Mutta kyllä minä rohkenen heille soittamaan huomenna nii saa yhteen asiaan mielenrauhan
Ap