Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksivonkaajat

Vierailija
31.03.2015 |

Hei te heteromiehet, jotka ainakin haluaisitte panna naista anaaliin, sitä kovaan ääneen vaaditte, muttette kuitenkaan itse halua, että peppuunne kosketaan. Eikö sitä voisi kokeilla myös teille, sehän voisi olla nautinnollista, kannattaisiko harkita? Vinkkejä nyt näille miehille, miten aloittaa ja siitä edetä

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa, kun en ole mikään expertti näissä asioissa, mutta turhat ennakkoluulot pois, ennakkoluulot ovat monesti todella paha este jollekin uudelle ja tästä puheen ollen nautittavalle asialle.

Vierailija
2/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo tuollainen suppea-alaisesti seksiin suhtautuminen on kyllä näinä päivinä, jos ei outoa niin ihmeellistä ainakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se kyllä kiihottavaa jotakin sinne miehen peppuun survaista ja panna menemään. En ole vaan päässyt tätä tekemään. Kellään naiselle vinkkejä, mistä aloittaisin?

Vierailija
4/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ainakin koekilla pari kertaa, ennen kuin sanoo ei

Vierailija
5/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minukin mies sanoi, ettei viiliä tai sipulia syö. Ihan samanlainen ennakkoluulo tuonkin suhteen.Ja minun ukkoni syö viiliä ja sipulia nykyisin

Vierailija
6/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit ihmiset ei rassaile toisten ihmisten ulostereikiä. Se löystyy ja paskanhajua tulee ulos huomaamatta ja levittää ulostebakteereita. Menkää hoitoon.

Vierailija
7/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi kokeilla. Tosin mitään miestä en heterona halua. Enkä ymmärrä miten dildo nauttii hanurini panemisesta, mutta kai se sitten siitä jotain saa.

Vierailija
8/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:35"]

Kyllä voi kokeilla. Tosin mitään miestä en heterona halua. Enkä ymmärrä miten dildo nauttii hanurini panemisesta, mutta kai se sitten siitä jotain saa.

[/quote]

Kas, jospa se dildoa sisään ja ulos työntäva nainen nauttisi. MIksi et soisi hänelle tätä?

Vierailija
9/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"]

[/quote]

Kas, jospa se dildoa sisään ja ulos työntäva nainen nauttisi. MIksi et soisi hänelle tätä?

[/quote]

Jee, ensimmäinen kokeilunhaluinen on bongattu

Vierailija
10/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuulostat kehityskelpoiselta yksilöltä

Vierailija
11/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nyt ainakin ripuliepidemioitten aikana kannata jättää suolet rauhaan.

Vierailija
12/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:35"]

Hei te heteromiehet, jotka ainakin haluaisitte panna naista anaaliin, sitä kovaan ääneen vaaditte, muttette kuitenkaan itse halua, että peppuunne kosketaan. Eikö sitä voisi kokeilla myös teille, sehän voisi olla nautinnollista, kannattaisiko harkita? Vinkkejä nyt näille miehille, miten aloittaa ja siitä edetä

[/quote]

Mulle kelpaisi, mutta loppujen lopuksi suurin osa naisista ei siitä huolimatta suostu peppuleikkeihin vaikka niin ensin keuhkoavat, että kyllä sitten, jos miehellekin. Turhaa uhoamista naisilta.

Vierailija
13/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:52"]

[/quote]

Mulle kelpaisi, mutta loppujen lopuksi suurin osa naisista ei siitä huolimatta suostu peppuleikkeihin vaikka niin ensin keuhkoavat, että kyllä sitten, jos miehellekin. Turhaa uhoamista naisilta.

[/quote]

Mutta nyt sinä vosit valistaa kuitenkin naisia, miten pitäisi toimia. Eli kerroppa

Vierailija
14/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mutta sinähän olen nyt aivan avainasemassa kertomaan, miten itse nauttisit

[/quote]

Vierailija
15/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:58"]

[/quote]

Mutta sinähän olen nyt aivan avainasemassa kertomaan, miten itse nauttisit

[/quote]

Voi, olin niin tohkeissani, että kommenttikin meni väärään väliin. Olet siis nyt avainasemassa kertomaan, miten nauttisit ja esimerkilläsi voisit kertoa muille miehille, miten pääsisivät nauttimaan tästä ihanuudesta. Olet jo edistynyt asiassa, moni ei ole ottanut ensimmäistä askeltakaan vielä. Naiset tulee perässä kyllä. Naisia on ollut suht helppokin houkutella kaikenlaiseen ja mitä se rakastava nainen ei miehensä eteen tekisi, jos peppuun jotain haluaa. niin varmasti saa

Vierailija
16/42 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, kyllä me oman mieheni kanssa kokeiltiin peppujuttuja ihan puolin ja toisin. Ei se nyt niin ihmeellistä ole.

Vierailija
17/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:17"]

No jaa, kyllä me oman mieheni kanssa kokeiltiin peppujuttuja ihan puolin ja toisin. Ei se nyt niin ihmeellistä ole.

[/quote]

Nyt taisi löytyä ensimäinen rohkea, joka keertoisi, miten nämä miehet jotka tätä vastustavat saataisiin kiinnostumaan peppuseksistä. Luulen, että naisten osalta tätä asiaa on puitu jo niin paljon, että nyt olisi paikallaan saada nämä miehet houkuteltua tähän ihanuuteen. Siis sellaiset miehet, jotka haluavat panna naista anaaliin, mutteivat itse halua pepuunsa mitään. Eli nyt voisit kertoa, miten nämä kyseiset miehet saataisiin nauttiaan asiasta, kun sinulla on kokemusta

18/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no näin heteromiehenä ja ehkä vähän jopa kokeneenakin,voisin kommentoida... kaikki naiset ei tietysti tykkää, mutta toiset tykkää. ja miehissä on kans eroja. toinen tykkää, että palleja hierotaan (itse en) toinen ei. Mutta kai siinä on vähän sama homma, kun yleensä seksissä. makuja on monia, mutt jos nainen haluu koittaa miehen perää, niin ei se välttämättä paha ole. paitsi mulle. oon samaa mieltä kun halme aikonaan   "exit only"

Jos mun vaimo tykkää äidistään, niin tarviiko mun tykätä anopista :D

19/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikäs siinä jos mies haluu tai nainen haluu. kaikki tasavertasia. eikös kaikki päätä ite mitä tekee ja haluu

Vierailija
20/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="tommy12" time="01.04.2015 klo 02:49"]

ja mikäs siinä jos mies haluu tai nainen haluu. kaikki tasavertasia. eikös kaikki päätä ite mitä tekee ja haluu

[/quote]

Haluu, haluu. Nyt onkin kysymys sellaisista miehistä, jotka haluavat naiselta peppuseksiä, mutta eivät halua itse peppuunsa mitään, eli eivät halua anaaliseksiä itse ja idea olisi, että miten näiden miesten päät saataisiin kääntymään, että antaisivat esim tämän naisen jolta vonkaavat peppuseksiä työnnellä edes takaisen jotakin heidän pepussaan. Mitenkähän he suostuisuvat siihen. Onko sinulla ideoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi