Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksivonkaajat

Vierailija
31.03.2015 |

Hei te heteromiehet, jotka ainakin haluaisitte panna naista anaaliin, sitä kovaan ääneen vaaditte, muttette kuitenkaan itse halua, että peppuunne kosketaan. Eikö sitä voisi kokeilla myös teille, sehän voisi olla nautinnollista, kannattaisiko harkita? Vinkkejä nyt näille miehille, miten aloittaa ja siitä edetä

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei pysty työntämään pilluaan miehen perseeseen, eli hän ei voi saada anaaliseksistä samanlaista nautintoa kuin mies kullillaan. Toki muuten jos sattuu olemaan sellainen nainen, että kiihottuu muunlaisista anaalileikeistä, niin sitten siitä kannattaa keskustella kumppanin kanssa ja kysyä olsiko mahdollista.

Vierailija
22/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 02:59"]

[quote author="tommy12" time="01.04.2015 klo 02:49"]

ja mikäs siinä jos mies haluu tai nainen haluu. kaikki tasavertasia. eikös kaikki päätä ite mitä tekee ja haluu

[/quote]

Haluu, haluu. Nyt onkin kysymys sellaisista miehistä, jotka haluavat naiselta peppuseksiä, mutta eivät halua itse peppuunsa mitään, eli eivät halua anaaliseksiä itse ja idea olisi, että miten näiden miesten päät saataisiin kääntymään, että antaisivat esim tämän naisen jolta vonkaavat peppuseksiä työnnellä edes takaisen jotakin heidän pepussaan. Mitenkähän he suostuisuvat siihen. Onko sinulla ideoita?

[/quote]

Tarkennan vielä äskeistä. Miehiä pitäisi valistaa ja sivistää tällä kertaa asiasta: Naisten kohdalla se on ihan turhaa enää, koska sitä valistusta ja ohjausta on tälläkin palstalla niin paljon tehty. Missä ne neuvojat ja kannustajat nyt ovat, kun miehille haluttaisiin jotkin sellaista kivaa, mitä he eivät ole vielä itse hoksanneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="tommy12" time="01.04.2015 klo 02:47"]

no näin heteromiehenä ja ehkä vähän jopa kokeneenakin,voisin kommentoida... kaikki naiset ei tietysti tykkää, mutta toiset tykkää. ja miehissä on kans eroja. toinen tykkää, että palleja hierotaan (itse en) toinen ei. Mutta kai siinä on vähän sama homma, kun yleensä seksissä. makuja on monia, mutt jos nainen haluu koittaa miehen perää, niin ei se välttämättä paha ole. paitsi mulle. oon samaa mieltä kun halme aikonaan   "exit only"

Jos mun vaimo tykkää äidistään, niin tarviiko mun tykätä anopista :D

[/quote]

Aiheen vierestä mennään taas. Kysymyshän on nyt miehistä jotka haluavat naiselta anaaliseksiä, mutteivat itse haluaisi, että heidän peppuunsa kosketaan. Niin, miten nämä miehet saataisiin innostumaan siitä, että esim joku kaato tekisi tämän hänelle. Olisiko sinulla muuten ideaa, miten nämä miehet saataisiin ymmärtämään sen hyvän päälle, että saisivat peppuunsa jotakin?

Vierailija
24/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 03:09"]

Nainen ei pysty työntämään pilluaan miehen perseeseen, eli hän ei voi saada anaaliseksistä samanlaista nautintoa kuin mies kullillaan. Toki muuten jos sattuu olemaan sellainen nainen, että kiihottuu muunlaisista anaalileikeistä, niin sitten siitä kannattaa keskustella kumppanin kanssa ja kysyä olsiko mahdollista.

[/quote]

Voi eihän tässä tälllä kertaa ollut ollenkaan puhe naisen haluista, joten siihen on aivan turha nyt mennä.Sinä melko varmasti nauttisit, jos joku nainen laittaisi esim dildoa peppuusi edes takaisin, kuulostat niin avoimelta kaikkeen uuteen

Vierailija
25/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. Useinhan nimenomaan mies vonkaa perää ja nainen suostuu. reikä se on miehelläkin, joten miksei voi omaansa ensin saada tavaraa.

Vierailija
26/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin ensimmäisen tyttöystäväni kanssa ollessani 18-24-vuotias. Vonkasin häneltä peppua jatkuvasti, epäonnistuneita yrityksiä oli useamman kerran, mutta ei se vaan toiminut, hän ei halunnut sitä. Sitten tapasin nykyisen vaimoni, hän ei ollut peppuseksiä koskaan kokeillut, mutta kiihottui kovasti ajatuksesta, siitä miten se on tuhmaa ja kiellettyä. Muutaman kokeilun jälkeen homma alkoi toimia ja molemmat nautimme kovasti. Tätä kesti aikansa, kunnes oma mielenkiintoni alkio laantua. Vaimoni pyysi lähes joka kerralla myös peppuun, mutta minua ei homma enää kiinnostanut. Lopulta vaimonikaan ei enää halunnut sitä, uutuudenviehätys ja tuhmuuden tuntemukset katosivat arkisuuden tieltä.

Miksi sitten minä en enää halunnut peppua? Koska se on vaikeaa ja hidasta. Ei sinne voi pamputtaa samalla tavalla kuin pilluun. Aloitus on aina hidas, tarvitaan liukkaria ja kyllä sieltä joskus jotain uloskin tulee.. Itse toimituksena kaluun työntäminen ykköseen on paljon nautinnollisempaa. 

Miksi vaimoni ei halunnut? Koska hän ei enää kokenut tarjoavansa minulle mitään erikoisen tuhmaa tai himoitsemaani asiaa. Fyysisesti hän nauttii peppuseksistä edelleen ja joskus harvoin sitä harrastamme, mutta yllä mainituista syistä ykkönen on taas ykkönen.

Entinen vonkaaja M35

Vierailija
27/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:09"]

Seurustelin ensimmäisen tyttöystäväni kanssa ollessani 18-24-vuotias. Vonkasin häneltä peppua jatkuvasti, epäonnistuneita yrityksiä oli useamman kerran, mutta ei se vaan toiminut, hän ei halunnut sitä. Sitten tapasin nykyisen vaimoni, hän ei ollut peppuseksiä koskaan kokeillut, mutta kiihottui kovasti ajatuksesta, siitä miten se on tuhmaa ja kiellettyä. Muutaman kokeilun jälkeen homma alkoi toimia ja molemmat nautimme kovasti. Tätä kesti aikansa, kunnes oma mielenkiintoni alkio laantua. Vaimoni pyysi lähes joka kerralla myös peppuun, mutta minua ei homma enää kiinnostanut. Lopulta vaimonikaan ei enää halunnut sitä, uutuudenviehätys ja tuhmuuden tuntemukset katosivat arkisuuden tieltä.

Miksi sitten minä en enää halunnut peppua? Koska se on vaikeaa ja hidasta. Ei sinne voi pamputtaa samalla tavalla kuin pilluun. Aloitus on aina hidas, tarvitaan liukkaria ja kyllä sieltä joskus jotain uloskin tulee.. Itse toimituksena kaluun työntäminen ykköseen on paljon nautinnollisempaa. 

Miksi vaimoni ei halunnut? Koska hän ei enää kokenut tarjoavansa minulle mitään erikoisen tuhmaa tai himoitsemaani asiaa. Fyysisesti hän nauttii peppuseksistä edelleen ja joskus harvoin sitä harrastamme, mutta yllä mainituista syistä ykkönen on taas ykkönen.

Entinen vonkaaja M35

[/quote]

Näin, näin teillä ja selitystä oli kiitettävästi , mutta kysymyshän oli, että miksi miehet, jotka vonkaa koko ajan peppuseksiä, eivät halua itse, että heidän peppuunsa mitään laitetaan. Ei siitä, että se jossakin kohtaa alkaisi olla ei-mukavaa.  Nyt ei ollut peppuseksistä sen laajempaa kysymystä kuin mitä edellä mainitsin äsken. Täällä poiketaan nyt koko ajan asiasta. Pysytään asiassa ja etsitään siihen vastauksia, eikä mietitä yleisiä asioita, mikä liittyy peppuseksiin

Vierailija
28/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepussa eritiukkuus kuin kuin pimpassa, ja tuntuu ihanalta sulkijalihaksen tiukkuus kun se puristaa penistä.

Vierailija
29/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on nyt siis periaatteellinen. Miksi tällainen mies, joka haluaa naiselta anaaliseksiä, muttei itse halua anaaliinsa koskettavan, ei voisi kokeilla itse ottaa peppuunsa vähintään penisken kokoista esinette esim dildoa, ennen kuin esittää halunsa panna naista anaaliin. Tällä palstalla jauhetaan koko ajan sitä, että nainen on vanhanaikainen, ahdasmielinen jne, jos ei esim kertaakaan kokeile peppuseksiä jne. Siilloin saapuu paikalle paljon kommenetoijia ja "valistajia", mitä tehdä. Ja kovaanääneen paikalle saapuu myös miehiä, jotka haluaisivat peppuseksiä. Nyt asia on käännetty toisin päin.

Vierailija
30/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:36"]

Pepussa eritiukkuus kuin kuin pimpassa, ja tuntuu ihanalta sulkijalihaksen tiukkuus kun se puristaa penistä.

[/quote]

No niin, kerropas,, miltä tuntuisi, jos nainen työntäisi esim dildoa edes takaisin pepussasi. Nauttisitko?

Vierailija
31/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun nyt vain tykkäämään naisten alistamisesta sen takia tykkään nussia anaaliinkin. Olen aina tykännyt alistaa enkä näe siinä mitään pahaa. Olen ihan hyvä mies. Pitkä, komea, hyvässä työpaikassa, niin löydän kyllä aina naisia kenelle anaalin antaminen silloin tällöin ei ole kynnyskysymys.

Toki alistan myös muilla tavoin annan piiskaa ja pakotan naisen esittelemään itseään minulle seksikkäät alusvaatteet päällä, antamaan suukku hoitoa tai harrastamaan erilaisi kahle ja sidontaleikkejä. Näin olen aina toiminut kaikissa suhteissani ja tulen toimimaan jatkossakin. En minä kuitenkaan pakota ketään naista olemaan kanssani hän saa lähteä ihan koska tahansa, koska haluaa.

Samalla toki myös kaikki edutkin olla suhteessa kanssani loppuvat eli elämä kivassa talossa (jossa on mm uima-allas ja poreallas), 2-3 ulkomaan matkaa vuodessa, kivalla uudella autolla ajelu (olen aina maksanut puolisolleni jonkun auton) ja niin edelleen...

En ole kovinkaan usein alistamassa ketään naikkostani, joten mikään kovin hirveä kohtalo se ei ole. Välillä olen töiden takia viikkojakin poissa kotoa, jolloin nainen voi nauttia kaikista mukavuuksista ilman minua. Tykkään enemmän toteuttaa näitä tarpeitani pitkässä suhteessa ja myös hemmotella naistani, joka antaa minulle niitä juttuja mitä haluan ennemmin kuin maksullisten naisten kanssa vaikka sekin olisi toki varakkaalle miehelle yksi vaihtoehto.

Vierailija
32/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:35"]

Hei te heteromiehet, jotka ainakin haluaisitte panna naista anaaliin, sitä kovaan ääneen vaaditte, muttette kuitenkaan itse halua, että peppuunne kosketaan. Eikö sitä voisi kokeilla myös teille, sehän voisi olla nautinnollista, kannattaisiko harkita? Vinkkejä nyt näille miehille, miten aloittaa ja siitä edetä

[/quote]

Mulle kelpaisi, mutta loppujen lopuksi suurin osa naisista ei siitä huolimatta suostu peppuleikkeihin vaikka niin ensin keuhkoavat, että kyllä sitten, jos miehellekin. Turhaa uhoamista naisilta.

[/quote]

Voi, olin niin tohkeissani, että kommenttikin meni väärään väliin. Olet siis nyt avainasemassa kertomaan, miten nauttisit ja esimerkilläsi voisit kertoa muille miehille, miten pääsisivät nauttimaan tästä ihanuudesta. Olet jo edistynyt asiassa, moni ei ole ottanut ensimmäistä askeltakaan vielä. Naiset tulee perässä kyllä. Naisia on ollut suht helppokin houkutella kaikenlaiseen ja mitä se rakastava nainen ei miehensä eteen tekisi, jos peppuun jotain haluaa. niin varmasti saa

[/quote]

En mä osaa muiden miesten puolesta sanoa, miten pitäisi omaan peppuunsa kohdistuvista leikeistä nauttia tai pitääkö ylipäätään. Omaan peppuuni olen saanut vain naisen (ja runkatessa tietty omiakin) sormia ja ainakin se on ollut hyvin kiihottavaa aina. Aloite on joskus ollut naisen puolelta, joskus itseni. Ja mikäli nainen nyt haluaisi käyttää peppuuni dildoa, strap-onia, tms. kyllä siihen olisin valmis, kunhan nyt mistään jättivehkeestä ei olisi kysymys.

Lähinnä kommentillani tarkoitin tuota naisten "kiristämistä" sillä, että lupaavat antaa peppua, jos miehenkin peppuun saa laittaa jotain. Kuitenkin, kun tosipaikka tulee, niin monesti uhittelu muuttuu katteettomaksi ja peppuleikit jäävät haaveeksi moisesta lupauksesta huolimatta.

Vierailija
33/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan oikeasti antanut sinne johtuen ihan nykyisen mieheni vehkeen koosta. Koskettelusta tykkään kyllä ja olen aina tykännyt. Samoin olen kosketellut miehiä siltä alueelta eikä siinä ole ollut mitään ihmeellistä. Luulisin, että miehet, jotka tykkää kivesten koskettelusta ja nuolemisesta ym. tykkää myös yleensä anaalin alueen koskettelusta. Nainen voi olla tässä ihan aloitteellinen ja katsoa, tyykkääkö toinen vai ei. Se on asia erikseen, että miestä kiristetään suostumaan ja sillä ehdolla sitten nainenkin suostuisi. En usko, että kannattaa kokeilla, jos se ei ole kummankaan juttu. Koko viisastelu asialla olisi ainakin minusta aika typerää ja lapsellista. Tiedän, että tämä ei ole vastaus ap.n kysymykseen, mutta ihan lyhyesti halusin kommentoida niille, jotka haluaisivat miestään helliä tälläkin tavalla.

Vierailija
34/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta voisi kokeilla, sehän olisi kiihottavaa, kun nainen työntäisi dildoa anaaliin, ei mitään sitä vastaan :)

Vierailija
35/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nauttisin, olisi tosi kiihottavaa

Vierailija
36/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että aika monelle miehellä on se pelko homoksi leimautumisesta. Vaikka kukaan ei siitä saisi ikinä tietää niin silti ahdistaa se että tuntee itensä homoksi kun niin on tehnyt. Ja ne häpeän ja syyllisyyden tunteet mitkä siinä joillekkin heräis, vaikka kokemus olisi ollut miellyttäväkin. Nykypäivänä onneksi on vaikka minkälaisia eturauhas kiihottimia ja myyntiluvuista päätellen, moni mies on löytänyt anaaliseksin nautinnot. Aika monella silti on se sama juntti asenne että, minun perseeseen ei mitään työnnetä ja se on homojen hommaa. Kyllä se vaatii avoimen mielen kokeilla ottaa peppuun jotain, eikä antaa omien asenteidensa estää siitä nauttimista. Ja kyllä! Iham hetero miehenä uskallan myöntää että kyllä se eturauhasen hierominen tuntuu hyvältä siitä saa mahtavan orgasmin. Ja pidän naisen peppuun panemisesta myös, tuntuu paljon paremmalle kun tiukka pillukin. En itsekkään ymmärrä näitä peppuseksin vonkaajia, jotka eivät suostu edes sormea ottamaan omaan peppuun vaikka vaativat naiselta sitä.

Vierailija
37/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:02"]

Itse en ole koskaan oikeasti antanut sinne johtuen ihan nykyisen mieheni vehkeen koosta. Koskettelusta tykkään kyllä ja olen aina tykännyt. Samoin olen kosketellut miehiä siltä alueelta eikä siinä ole ollut mitään ihmeellistä. Luulisin, että miehet, jotka tykkää kivesten koskettelusta ja nuolemisesta ym. tykkää myös yleensä anaalin alueen koskettelusta. Nainen voi olla tässä ihan aloitteellinen ja katsoa, tyykkääkö toinen vai ei. Se on asia erikseen, että miestä kiristetään suostumaan ja sillä ehdolla sitten nainenkin suostuisi. En usko, että kannattaa kokeilla, jos se ei ole kummankaan juttu. Koko viisastelu asialla olisi ainakin minusta aika typerää ja lapsellista. Tiedän, että tämä ei ole vastaus ap.n kysymykseen, mutta ihan lyhyesti halusin kommentoida niille, jotka haluaisivat miestään helliä tälläkin tavalla.

[/quote]

Näh. Kivesten hiblailusta en saa kiksejä. Kyllä se kieli tai liukas sormi pitää pyöriä joko välilihalla tai ihan anuksella.

Vierailija
38/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:35"]

[/quote]

Mulle kelpaisi, mutta loppujen lopuksi suurin osa naisista ei siitä huolimatta suostu peppuleikkeihin vaikka niin ensin keuhkoavat, että kyllä sitten, jos miehellekin. Turhaa uhoamista naisilta.

[/quote]

Voi, olin niin tohkeissani, että kommenttikin meni väärään väliin. Olet siis nyt avainasemassa kertomaan, miten nauttisit ja esimerkilläsi voisit kertoa muille miehille, miten pääsisivät nauttimaan tästä ihanuudesta. Olet jo edistynyt asiassa, moni ei ole ottanut ensimmäistä askeltakaan vielä. Naiset tulee perässä kyllä. Naisia on ollut suht helppokin houkutella kaikenlaiseen ja mitä se rakastava nainen ei miehensä eteen tekisi, jos peppuun jotain haluaa. niin varmasti saa

[/quote]

En mä osaa muiden miesten puolesta sanoa, miten pitäisi omaan peppuunsa kohdistuvista leikeistä nauttia tai pitääkö ylipäätään. Omaan peppuuni olen saanut vain naisen (ja runkatessa tietty omiakin) sormia ja ainakin se on ollut hyvin kiihottavaa aina. Aloite on joskus ollut naisen puolelta, joskus itseni. Ja mikäli nainen nyt haluaisi käyttää peppuuni dildoa, strap-onia, tms. kyllä siihen olisin valmis, kunhan nyt mistään jättivehkeestä ei olisi kysymys.

Lähinnä kommentillani tarkoitin tuota naisten "kiristämistä" sillä, että lupaavat antaa peppua, jos miehenkin peppuun saa laittaa jotain. Kuitenkin, kun tosipaikka tulee, niin monesti uhittelu muuttuu katteettomaksi ja peppuleikit jäävät haaveeksi moisesta lupauksesta huolimatta.

[/quote]

Olet ymmärtänyt aivan väärin. Kysymys ei ole kiristämisestä eli siitä, että jos sulle ensin niin minä naisena sitten suostun antamaan sinulle peppuani. Kysymys on nyt periaatteellinen ja tarkoittaa sitä asennetta, kun miehet jotka eivät halua itse koskettavan anaaliinsa, haluavat tätä naiselta ja tälläkin palstalla sitä vaativat. Epäreilua naisia kohtaan, eikö? Heille soisi silloin jonkunlaisen omakohtaisen kokemuksen asiasta, että ymmärtisivät että se ei ole kaikille naisille toivottua ja nautintoa tuottavaa

Vierailija
39/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti! paskaseen reikään työntää puhdas TÖRÖ! :)

Vierailija
40/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erilaisia vastauksia tullut tähänkin aloitukseen. Ymmärtääkseni kyse oli siitä, miksi mies vaatii naiselta peräaukkoa ja ei kuitenkaan itse anna omaansa kajota. Tietysti osa naisista suostuu ihan mihin tahansa miehen mieliksi, mutta tässä kai ajettiin takaa sitä, että nainen ei ole halukas ottamaan taka-aukkoonsa mitään, mutta joutuu toistuvasti ehdotusta kuulemaan. Samainen mies on kuitenkin päättänyt pitää oman röörinsä seksivapaana alueena.

Mulla kyllä näin naisena tulee mieleen ainoastaan miehen itsekkyys eli mies haluaa napakkaa tavaraa ja muusta ei keskustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän