Näin tunnistat ison peniksen
Monesti näkee esitettävän kysymyksen, miten voi tunnistaa ison erektiokoon. Itse olen aika vakuuttunut siitä, että lepo- ja erektiokoon ero liittyy kiinteästi myös muun sidekudoksen venyvyyteen, koska paisuvaiskudos on myös eräänlaista sidekudosta.
Itselläni on täysin keskiverto lepokoko huoneenlämpötilassa, mutta kuitenkin erektiopituutta on pari milliä yli 20 cm. Lisäksi ympärysmitta keskivarresta on 15 cm ja tyvestä 16,5 cm (paksuus paksuimmasta kohtaa 5,1 cm).
Uskon suuren kokovaihteluni liittyvän kiinteästi sidekudokseni venyvyyteen. Vaikka en harrasta venyttelyä, olen todella notkea. Esimerkiksi lapsena sain luonnostaan yhden jalan kerrallaan niskani taakse, niin, että kantapääni kosketti kaulani takaosaa.
Vastakohta tuossa paisuvaiskudokseni venyvyydessä on kylmä. Silloin penikseni kutistuu ihan naurettavan pieneksi niin, että sen näkevät pitäisivät sitä normaalia pienempänä.
Kysyisin tähän yleisesti teidän mielipiteitänne. Eli, jos mies on notkea kasvaa penis huomattavasti erektiossa? Jos taas mies on kankea, lepo- ja erektiokoko ovat lähellä toisia?
Yksi asia ainakin on varmaa ja se on se, että lepokoon perusteella ei ole helppo päätellä erektiokokoa.
Kommentit (5)
Naurettavaa pohdintaa, eikö sulla ole parempaa tekemistä?
Älä sekoita harjoittelun tuloksena saatua notkeutta synnynnäiseen notkeuteen, joka määräytyy yksilöllisesti sidekudoksen venyvyyden mukaan. Uskon vakaasti, että paisuvaiskudokseni ja sidekudokseni suuri luonnollinen venyvyys liittyy jotenkin yhteen.
Itselläni on täysin keskiverto lepokoko huoneenlämpötilassa, mutta kuitenkin erektiopituutta on pari milliä yli 20 cm. Lisäksi ympärysmitta keskivarresta on 15 cm ja tyvestä 16,5 cm (paksuus paksuimmasta kohtaa 5,1 cm).
mutta näin naisena voin sanoa, et uskon siihen, et riippuu myös kiihottumisen asteesta.
Minun mies oli mielestäni seurusteluaikana ja alkuaikoina isokokoinen kaveri.. mut erektio on erilainen ihan kiihotuksesta riippuen. Suuseksin jälkeen erilainen ja .. mitä mä tässä selitän.
Voinhan mäkin olla löystyny :D
mut joskus tuntuu isommalta, mut joskus suorastaan pieneltä.
Paisuvaiskudoksen ja lihasten sidekudosten luonnollisella venyvyydellä saattaa hyvin olla yhteys, koska paisuvaiskudos on eräänlaista sidekudosta.
Tietenkään treenatulla lihasten notkeudella ei ole yhteyttä paisuvaiskudoksen venyvyyteen.
Selvää kuitenkin lienee se, että niillä joiden koko ei juuri erektiossa kasva on heikosti venyvä paisuvaiskudos.
Naurettavaa pohdintaa, eikö sulla ole parempaa tekemistä?