Helsingin uusi reppuvillitys!
Herschelin "miesten" reppuja näkee jo joka toisella. Eniten silmiin pistää vanhemmat tädit, joilla on nykyään myös tämä alun perin skeitti/lumilautailijamiehille tarkoitettu reppu selässä. Tiedän, että merkillä on myös naisille suunnattuja sirompia reppuja, siksi ihmettelenkin tätä uutta muotia.
Kommentit (31)
No onhan noita ollut katukuvassa jo vaikka kuinka kauan, varmaan pari vuotta, että ei tää nyt mikään uusi villitys ole.
Miesten tavarat vaan on tyylikkäämpiä eli sellaisia selkeitä
Mä oon huomannut että fjällräven reppuja on aika paljon ihmisillä. Ootteko te huomannut?
Laitatko jonkun kuvalinkin, koska ei ole aavistustakaan, mistä on kyse.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:37"]
Nevöhööd
[/quote]
ai nevöhööt sou.
Helsingissäkö vaan? :D Että, jos samanlaisen säkin heittää täällä Joensuussa selkään, niin on sitten joku muodin edelläkävijä, vai?
"miesten" reppu = urheilureppu, vai? Musta taas tuntuu, että urheilureppuja näkyy vähemmän ja enemmän klassisempia/vanhan ajan tyylisiä reppuja. Kånken on tietysti vielä ihan oma juttunsa.
Hyvä, että on tullut vaihtelua koululais/urheilu/eastpak-tyyliin :)!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:49"]
"miesten" reppu = urheilureppu, vai? Musta taas tuntuu, että urheilureppuja näkyy vähemmän ja enemmän klassisempia/vanhan ajan tyylisiä reppuja. Kånken on tietysti vielä ihan oma juttunsa.
Hyvä, että on tullut vaihtelua koululais/urheilu/eastpak-tyyliin :)!
[/quote]
Nyt huomasin googlettaa tuon Herscelin, niin aika peruskoululaisreppuja näkyy suurin osa olevan malliltaan, silti ihan kivoja nuokin. Mutta ei suinkaan ainoa reppumalli mikä on liikenteessä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:45"]
Mä oon huomannut että fjällräven reppuja on aika paljon ihmisillä. Ootteko te huomannut?
[/quote]
Fjällräven? Nevöhööd...
Ei muuten oo joka toisella. Ja mitäs sitten, vaikka olisikin? Kivemmalta noi ja Fjällrävenit näyttää kuin ne iänikuiset urheilureput. Mulla on vähän vastaavanlainen, ja se on oikea tilaihme, mahtuu koko omaisuus ja vähän enemmänkin. Ja se on oikeasti *gasp* miesten reppu! Voih, mikä hirvittävä esteettinen rikos!
Hitsi miten törkeetä. Mut voit sä kuvitella mä näin yhdellä naisella tänään farkut jalassa. Ne on kuitenkin tarkoitettu kaivosMIESTEN käyttöön eikä todellakaan ole mikään naisen kaupunkivaate.
skeitti/lumilautailijamies? Eikö naiset saa skeitata/snoukata?
En ole koskaan kuullut merkistä mutta googlasin, kivan näköisiä ovat. :) Samaa henkeä kuin Fjällräveneissä. On noita kaupungilla varmaan vastaan tullut mutta en ole jäänyt merkkiä arpomaan. Voisin hyvin kuvitella hankkivani tuollaisen jos olis uudelle repulle tarvetta, terkuin tätsykkä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:43"]
Miesten tavarat vaan on tyylikkäämpiä eli sellaisia selkeitä
[/quote]
Miesten vehkeet oli se oikea sana
Paremmat olkaremmit näkyy olevan kuin Fjällrävenissä.
Tämä täti on aina käyttänyt reppua ja aion käyttää jatkossakin.
Näyttää jotenkin oudolta sellainen miehekäs iso reppu hienon tädin selässä. Ei oikein istu.
Siis ihan kamalaa kun naiset käyttää miesten tavaroita!!!11
Suominaiset ei mitään naisellista ole nähnytkään. Joten so what.
Nevöhööd