Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin uusi reppuvillitys!

Vierailija
31.03.2015 |

Herschelin "miesten" reppuja näkee jo joka toisella. Eniten silmiin pistää vanhemmat tädit, joilla on nykyään myös tämä alun perin skeitti/lumilautailijamiehille tarkoitettu reppu selässä. Tiedän, että merkillä on myös naisille suunnattuja sirompia reppuja, siksi ihmettelenkin tätä uutta muotia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/31 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että reput on pelkästään miehille. Koska valikoimassa on pinkkejä yms kuoseja.. toki miehetkin niitä voi käyttää mutta melko harvinaista luultavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä täti on aina käyttänyt reppua ja aion käyttää jatkossakin.

Samoin. Mulla on Patagonia.

Vierailija
24/31 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ikinä kuullutkaan, mutta aivan ihanan näköisiä, käyttäisin! Tykkään kanvaasirepuista, mulla on Baggu.

Vierailija
25/31 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että nuorilla ja naisilla paljon fjällrävenin reppuja, vai mikäköhän se merkki on. Itse en merkistä viitsisi maksaa kovinkaan.

Vierailija
26/31 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi nättejä reppuja! Pitänee kysyä lapsilta, onko uudelle repulle tarvetta!

Vierailija
27/31 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää jotenkin oudolta sellainen miehekäs iso reppu hienon tädin selässä. Ei oikein istu.

No joskus tätienkin täytyy kantaa paljon tavaraa ja siihen ei valitettavatsi ne "naisten" sirot reput sovi. Mulla on nimittäin sellainen herchelin siro kaupunkireppu, eikä sinne mahdu kuin ehkä läppäri, kalenteri, lompakko ja vesipullo. 

Vierailija
28/31 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Täällä Hollannissa noita on näkynyt sopuleiden selässä jo pari vuotta. Kaikkialla on samanlaisia reppuja, ennen noita oli töpselin näköisellä nahkalapulla koristeltuja reppuja. Kaikilla on myös doppion muovipullo ja omistautuneimmilla myös parkatakki, rumat lenkkarit ja mustat piukat kalsarit.

Vierailija
29/31 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten ruma juppireppu.

Vierailija
30/31 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up