Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka pitää puhelimen lähes aina äänettömällä?

Vierailija
19.12.2021 |

Tuli mieleen noista vastaamattomuusketjuista. Eikö kukaan muu tee elämässään asioita, joita ei halua keskeytettävän? Minä teen pääasiassa vain sellaista. :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä pitää puhelimen äänettömällä jotain eläkeläisiä ja ala-asteikäisiä lukuunottamatta.

Vierailija
22/28 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina äänettömällä, ollut jo vuosia. Kellosta näkee kuka soittaa ja keneltä tulee viestiä. Vastaan jos tuntuu riittävän tärkeältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ymmärrä miten jollakin on aikaa tägätä minua monta kertaa päivässä instassa arvontoihin. Ihmettelen eikö koskaan kyllästy? Ite tykkään myös laittaa arvontoja, mutta välillä hyvä pitää taukoa niistä esim päivän pari tai jopa pidempäänkin. Olen päättänyt, että jouluaattona ja joulupäivänä en kirjaudu ollenkaan instaan.

En tajua kaikkeen osallistuvia ihmisiä! En tajua jatkuvaa jotain arvontahössötystä ja loputonta näppäilyä ollenkaan! En tajua ihmisiä jotka seuraavat jotain random yrityksiä ja ihmisiä. En vaan tajua. Koko elämä menee toisten "yleisönä".

On todella harmillista, että niin monella menee aivan liian paljon aikaa älypuhelinta näprätessä, kun on paljon kehittävämpiäkin asioita.

Vierailija
24/28 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaikana, öisin ja silloin kun olen jossain  kaupassa yms, eli enemmän hiljaa kuin äänellä ja silloinkin on karsittu liki kaikki ilmoitusäänet pois

Vierailija
25/28 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä on pitää äänettömällä kun katsoo leffoja puhelimella, niin ääliöt soittelee ja leffa katkeaa, oli äänettömällä tai äänillä??

Vierailija
26/28 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina värinällä ilman ääniä.

Vierailija
27/28 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön luuseri voi pitää puhelimsensa suljettuna vaikka vuoden jokaisena päivänä.

Kuka häneen ottaisi yhteyttä.

Ja sillon kun muiden seuraa kaipaa, luuseri voi itse soitella ja ottaa yhteyttä niihin läheisiinsä ja tai harvoihin luuseri ystäväänsä.

Ihanaa! Goal

Vierailija
28/28 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänet päällä, paitsi palaverissa, elokuvissa jne. . Ei mulle soita kuin lapset ja puoliso, joten kun puhelin soi, niin soittaja on tärkeä ja hänellä on oikeasti asiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme