Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen totaalikokematon 35v mies, ja muutama ystäväni on ottanu asiakseen parittaa minut heidän tutulleen, joka erosi muutama kuukausi sitten

Vierailija
19.12.2021 |

Minun kokemukseni naisista on siis diskossa hitaiden tanssiminen, ala-asteen "olemiset" ja muutamat treffit.
Kaksi kertaa olen naista suudellut.

Nainen (37) taas on ollut parisuhteissa teinistä asti, ja hänellä on nyt päättyneestä pitkästä avioliitosta 2 lasta.

Olen näille kavereilleni yrittänyt sanoa, että ehkä minä ja tuo nainen olemme hieman "eri maailmoista", mutta paritus sen kuin kiihtyy. Heidän mielestään sopisimme tosi hyvin yhteen
He ovat esitelleet naiselle kuvia minusta, ja kertoneet aika paljon kaikkia tietoja myös.

Minua hieman arveluttaa tämä koko homma.
Voiko tämä päättyä hyvin?
Itselläni kun ollut mielessä viaton seurustelusuhde ja ruusuiset unelmat, se sama joka monilla varmaan on teini-iässä.

Onko joku yhtä kokematon joskus lähtenyt tällaiseen?
Miten kävi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis realistisesti sun kannattaisi nyt tarttua ihan joka ikiseen oljenkorteen joka on tarjolla edes sen verran että tsekkaat onko kemiaa. Mitä menetät yksistä treffeistä. Nuo haaveet viattomasta teiniseurustelusta 35 vuoden iässä on absurdeja. No ehkä jos tosiaan laitat profiiliisi että täysin kokematon mies etsii täysin kokematonta naista. Mutta oletko tehnyt niin?

Vierailija
22/25 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kokematon parisuhdeasioissa, koska tuollaiselle ei minun elämässäni ole ollut aikaa tai tarvetta. Muissa asioissa olen sen sijaan todennäköisesti paljon kokeneempi kuin keskivertokansalainen. Olen esimerkiksi asunut kuudessa eri maassa, puhun viittä kieltä sujuvasti, minulla on nykyisin kaksoiskansalaisuus, olen perustanut kaksi startuppia ja nykyisin kuulun erään kansainvälisen yrityksen johtoon.

Ihmiset kulkevat eri reittejä ja aloittajallakin saattaa olla sellaista elämänkokemusta mitä tuolta naiselta puolestaan puuttuu. Kaikki kokemus elämässä on hyvästä eikä se parisuhde nyt niin ihmeellistä voi olla kaikkeen muuhun verrattuna.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta voisitte tavata ja viettää vaikka yhden hauskan illan. Ei kaiken tarvitse olla niin kuolemanvakavaa. Jos kaverisi miettivät, että voisitte sopia yhteen, voitte vaikka sopiakin. Ellet ole täysin eksentrinen ja neuroottinen erakko joka ei voi antaa tuumaakaan periksi missään asiassa, "kokemattomuutesi" ei pitäisi olla haitta. Etenkin jos nainen on kiva ja etsii ihmistä eikä jotain kuvajaista. Tosin vasta eronnut ei välttämättä edes etsi mitään tai ketään, joten ota se huomioon.

Vierailija
24/25 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha pohtia mitään etukäteen. Mene ja tutustu...Luulen kyllä, että tässä ne naisen lapset ovat sinulle ongelma. Ei niinkään nämä kokemusjutut. Haluat siis löytää lapsettoman naisen, jonka kanssa perustat sitten perheen.

Vierailija
25/25 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, ap, lähteä treffeille naisen kanssa?