Olenko ehkä paras tässä. 58,90€ koko kuukauden ruoat.
Minä, sinkku, yksinelävä, ostin juuri TOIMITUSKULUINEEN koko kuukauden ruoat itselleni 58,90 eurolla. Tuossa on siis kaikki ateriat, viisi ateriaa päivässä tästä neljäksi viikoksi eteenpäin.
Pakastin käytössä, en ole kasvissyöjä. Tein kolme päivää laskelmia, että saan varmasti kaikki hivenaineetkin kalsiumista lähtien varmasti.
Hedelmiä ja lihaa voi pakastaa, hedelmistä saa helposti smoothiet. Kuivatuotteet säilyvät ikuisesti.
MÄ MENEN NYT OSTAMAAN ITSELLENI 150€:N KENGÄT. KOSKA ANSAITSEN NE.
Kommentit (113)
Jotain dieettijauheita noi sun "ruoat"?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:58"]Jotain dieettijauheita noi sun "ruoat"?
[/quote]
Ne vasta onkin kalliita.
Ei tuolla hinnalla syödä makaroonia kummoisempaa, se on fakta. 200-250e/kk per hlö, melko minimi millä selviää. Sisältää toki kuukauden röökit ja juomat myös.
En usko ennen kuin kerrot mitä ostit :D
Meillä menee kahden aikuisen taloudessa 50€ viikko, eli kuussa 250 euroa. Tarkkaan kun suunnittelee ja tarjouksia seuraa, niin onnistuu.
Oliko ne 150 €:n kengät niin tärkeät?
Copy+Paste tänne se tilauksesi. Löytynee tilausvahvistus sähköpostistasi.
Mulla menee kuukaudessa pelkästään hedelmiin ton verran :D
Ja miten paljon syöt ulkona? Työpaikkaruokailu?
Miksi ostat kaiken kerralla? Jos olet kolme päivää tehnyt laskelmia, niin etkö osannut mitoittaa ostoksia siten että olisit käynyt vaikka kerran viikossa kaupassa ja ostanut tietyt tuotteet sille viikolle? Ei olisi tarvinnut kotiinkuljetuksesta maksaa eikä varsinkaan tarvitsisi pakastaa jotain heldelmiä (mitä arvoa niillä pakastamisen jälkeen on?)
No, ei taida kummoistakaan ruokaa olla, jos kerran viis kertaa päivässä täytyy mättää :)
Kukaan ei usko sua ap ennenkuin kerrot mitä ostit.
Ap:n aloituksella ei ole mitään arvoa, jos ei laita ostoslistaa ja myös suunnitelmaa, mitä aiot tehdä päivä päivältä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:16"]
Miksi ostat kaiken kerralla? Jos olet kolme päivää tehnyt laskelmia, niin etkö osannut mitoittaa ostoksia siten että olisit käynyt vaikka kerran viikossa kaupassa ja ostanut tietyt tuotteet sille viikolle? Ei olisi tarvinnut kotiinkuljetuksesta maksaa eikä varsinkaan tarvitsisi pakastaa jotain heldelmiä (mitä arvoa niillä pakastamisen jälkeen on?)
[/quote]
Tämä.
Joko ostit ne kengät? Tule kertomaan äkkiä mitä ostit! Ihan tarkka lista! ostan sitten samat x5 ja saan meille viidelle kuukauden ruoat hintaan 294,50€!!!! Olisin onnesta SOIKEANA!!!!
Minulla on 600€ talousrahaa ja siitähän jäisi sinun tyylilläsi 305,50€ yli! Siitä kun ostaa vielä shampoot, hammastahnat, vessapaperit ym jää vielä PALJON rahaa yli :3
Lisäksi hän ei pysty vielä sanomaan onnistuuko se vaan vasta kuukauden päästä tiedetään kävikö kuitenkin paljon vanhemmillaan tai ystävillään syömässä
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:55"]
Minä, sinkku, yksinelävä, ostin juuri TOIMITUSKULUINEEN koko kuukauden ruoat itselleni 58,90 eurolla. Tuossa on siis kaikki ateriat, viisi ateriaa päivässä tästä neljäksi viikoksi eteenpäin.
Pakastin käytössä, en ole kasvissyöjä. Tein kolme päivää laskelmia, että saan varmasti kaikki hivenaineetkin kalsiumista lähtien varmasti.
Hedelmiä ja lihaa voi pakastaa, hedelmistä saa helposti smoothiet. Kuivatuotteet säilyvät ikuisesti.
MÄ MENEN NYT OSTAMAAN ITSELLENI 150€:N KENGÄT. KOSKA ANSAITSEN NE.
[/quote]
Tulee torstaiaamuna Prisman Kauppakassista toimitus. Olisin voinut säästää hakemalla ruoat itse, mutta ei ole autoa ja ruokaa on niin paljon, etten bussilla pysty tuomaan.
Jes!
ap