Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ehkä paras tässä. 58,90€ koko kuukauden ruoat.

Vierailija
31.03.2015 |

Minä, sinkku, yksinelävä, ostin juuri TOIMITUSKULUINEEN koko kuukauden ruoat itselleni 58,90 eurolla. Tuossa on siis kaikki ateriat, viisi ateriaa päivässä tästä neljäksi viikoksi eteenpäin. 

Pakastin käytössä, en ole kasvissyöjä. Tein kolme päivää laskelmia, että saan varmasti kaikki hivenaineetkin kalsiumista lähtien varmasti. 

Hedelmiä ja lihaa voi pakastaa, hedelmistä saa helposti smoothiet. Kuivatuotteet säilyvät ikuisesti.

MÄ MENEN NYT OSTAMAAN ITSELLENI 150€:N KENGÄT. KOSKA ANSAITSEN NE.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen kohta kauppaan ja ostan viikon ruoat neljällä eurolla. Palkitsen itseni myös kaljakopalla.

Vierailija
22/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan syödä ulkona lounaan joka päivä + kahvit. Muuten päivä ei lähde käyntiin. Masentavaa yksinelävänä väsätä jotain smoothieita itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sillä nippanappa 2 euron päivä budjetilla kyllä tasan varmasti saa kaikkea tarvittavaa ruuastaan, jos ei lisäks käy mamman ruokapöydässä ja/tai syö koulussa/töissä.

Vierailija
24/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana! Hyvää kevättä!

Vierailija
25/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menee n  50 euroa per viikko kun olen yksin, lapsien ollessa ex.llä. Mutta mulla on aina jääkaapissa ja pakkasessa ruokaa.

Jos joku pärjää, hieno homma, mutta mä elän muutenkin niin kädestä suuhun etten voi ymmärtää

Vierailija
26/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laske ruokia, mutta mulla menee ruokakauppaan aika vähän rahaa silloin kun olen yksin - miehen kanssa asutaan erillään viikot, koska työpaikkojen väli on satoja kilometrejä. 

Eilen meni 22 euroa ja riittää torstaihin asti, sekä osa ensi viikolle.  Lihaa en nyt ostanut, koska tarjouksesta ostettua kanaa on pakastimessa viime viikolta. Muuten ostin mm. maustamatonta jugurttia, viinirypäleitä (tarjouksessa), 2 appelsiinia, porkkanoita, sipulia, sulatejuustoa, lehtisalaattia, paprikan, munia, herkkusieniä (tarjouksessa) terveyssiteitä 2 pakettia, purkkapussin, kirsikkatomaatteja (kalliita, listan kallein ostos, mutta tykkään näistä ja tavalliset eivät näyttäneet lähikaupassa hyvältä), sekä raejuustoa. Noista sipuleista, sulatejuustosta, porkkanoista ja kaapista jo aiemmin löytyneistä perunoista teen sosekeiton. Leikkeleitä en käytä, juustoa oli kaapissa viime viikolta ja mulla puolen kilon juustopala riittää kaksi viikkoa, sen se säilyykin ihan hyvin kun ei anna kuivua. Leipänä on hapankorppuja tai näkkäreitä, joita ostan jättipaketissa. Säilyy pitkään. Toisinaan teen itse sämpylöitä. 

Vierailija
27/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt on kengät ostettuna :) Kyllä kannatti. 

Ostin edullisia hedelmiä, jotka aion pilkkoa ja pakastaa (banaania, omenaa, appelsiineja), ostin halvinta jauhelihaa ja tarjouslohta, broilerinkoipia ja kananmunia proteiiniksi (laskin, että noin 100g per lounas ja päivällinen). Ostin maitojauhetta. Ostin niitä muutaman kymmenen senttiä maksavia Reissumiehiä, halvinta rasvaa niiden päälle. Ostin porkkanoita, perunoita, kaalia, ryynejä, hiutaleita, makaronia..

Ihan koko totuus tässä ei ollut, koska pakastimessa oli jo etukäteen syksyllä kerättyjä puolukoita ja mustikoita sekä äitini ostamia mansikoita. Muuten kaapeissa oli lähinnä mausteita ja joku näkkileipäpaketti.

En juo, en polta tupakkaa, enkä osta mitään skyrejä tai avokadoja. Halvallakin voi syödä hyvin!

*kops kops kops* vaan kuuluu uusista kengistä :D

ap

Vierailija
28/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:59"]

Ei tuolla hinnalla syödä makaroonia kummoisempaa, se on fakta. 200-250e/kk per hlö, melko minimi millä selviää. Sisältää toki kuukauden röökit ja juomat myös.

[/quote]

Älä nyt ihan huuhaata jauha. 200 euroa kuussa? Olen iso mie ja syön varmasti enemmän kuin sinä. En ole ikinä kuluttanut 200 euroa kuussa ruokaan. Vaikka juomat laskettaisiin mukaan. Tupakkaan nyt ei kukaan järkevä polta muutenkaan

Vierailija
29/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastatko ne munatkin?

Vierailija
30/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:26"]

No, ei taida kummoistakaan ruokaa olla, jos kerran viis kertaa päivässä täytyy mättää :)

[/quote]

Ihmiset pitäisi syödä vähintään viisi kertaa päivässä

Vierailija
31/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:43"]

Mä haluan syödä ulkona lounaan joka päivä + kahvit. Muuten päivä ei lähde käyntiin. Masentavaa yksinelävänä väsätä jotain smoothieita itselleen.

[/quote]

Voi helvetti mikä kermaperse

Vierailija
32/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamme selvän listan missä jokainen tuote ja määrä ja hinta erikseen! Pistä vaikka kuva kuitista :)

Vierailija
33/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:47"]

mulla menee n  50 euroa per viikko kun olen yksin, lapsien ollessa ex.llä. Mutta mulla on aina jääkaapissa ja pakkasessa ruokaa.

Jos joku pärjää, hieno homma, mutta mä elän muutenkin niin kädestä suuhun etten voi ymmärtää

[/quote]

Riippuu  mitä paskaa suuhunsa pistää. Terveellinen ruoka on halpaa. Paska ruoka on kallista

Vierailija
34/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:43"]

[/quote]

Todellakin! Smoothie kuuluu ostaa Ruohonjuuresta hintaan 6,90. Omatekoinen olis _niin_ noloa.

Vierailija
35/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo niin kummallista. Meillä menee n. 200e 2 taaperon ja 2 aikuisen ruokiin kuukaudessa

Vierailija
36/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä Ap? Ei tossa oo mitään ihmeellistä, olen itekkin pärjännyt alle 60e yhden kuukauden. T. Yksin eläjä.

Vierailija
37/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on vihreät? Tuore salaatti? Puoli kiloa päivässä!

Vierailija
38/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:10"]

No, ei taida kummoistakaan ruokaa olla, jos kerran viis kertaa päivässä täytyy mättää :)

[/quote]

[/quote]

Taas näitä kummallisia "totuuksia". Minä ja teini syödään 2-3 kertaa päivässä, useimmiten 2 ja ei nälkää nähdä. Että suksi nyt tuon 5 kerran kanssa helvettiin. Tämä on täysin yksilöllistä miten usein syö ja riittääkö se. 

Vierailija
39/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:14"]No ei oo niin kummallista. Meillä menee n. 200e 2 taaperon ja 2 aikuisen ruokiin kuukaudessa
[/quote]

Mitä te syötte? Laitatko vaikka viikon listan. Saisi vinkkejä. Kiitos

Vierailija
40/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:10"]

[/quote]

[/quote]

Miksi?