Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ehkä paras tässä. 58,90€ koko kuukauden ruoat.

Vierailija
31.03.2015 |

Minä, sinkku, yksinelävä, ostin juuri TOIMITUSKULUINEEN koko kuukauden ruoat itselleni 58,90 eurolla. Tuossa on siis kaikki ateriat, viisi ateriaa päivässä tästä neljäksi viikoksi eteenpäin. 

Pakastin käytössä, en ole kasvissyöjä. Tein kolme päivää laskelmia, että saan varmasti kaikki hivenaineetkin kalsiumista lähtien varmasti. 

Hedelmiä ja lihaa voi pakastaa, hedelmistä saa helposti smoothiet. Kuivatuotteet säilyvät ikuisesti.

MÄ MENEN NYT OSTAMAAN ITSELLENI 150€:N KENGÄT. KOSKA ANSAITSEN NE.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:26"]

No, ei taida kummoistakaan ruokaa olla, jos kerran viis kertaa päivässä täytyy mättää :)

[/quote]

Ihmiset pitäisi syödä vähintään viisi kertaa päivässä

[/quote]

Ei kai nyt sentään? 

Vierailija
42/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa :DD kuka tahansa voi syödä halvalla, jos laskee HEDELMÄT päivälliseksi :D vedät joku 4 banaania ja sanot syöneesi päivän aterian? Voi hyvänen aika...
Ja hedelmien pakastaminen on jotain järjettömintä mitä olen koskaan kuullut. Jos näkisin vaikka äitini pakastimessa päärynöitä ja banaaneja, huolestuisin todella hänen mielenterveydestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä syö kasviksia/hedelmiä 500 g päivässä?

Vierailija
44/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:19"]

No, ei taida kummoistakaan ruokaa olla, jos kerran viis kertaa päivässä täytyy mättää :)

[/quote]

[/quote]

Taas näitä kummallisia "totuuksia". Minä ja teini syödään 2-3 kertaa päivässä, useimmiten 2 ja ei nälkää nähdä. Että suksi nyt tuon 5 kerran kanssa helvettiin. Tämä on täysin yksilöllistä miten usein syö ja riittääkö se. 

[/quote]

Ne on lukenut iltapäivälehdestä, että pitää syödä usein :)

Vierailija
45/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:23"]

Hohhoijaa :DD kuka tahansa voi syödä halvalla, jos laskee HEDELMÄT päivälliseksi :D vedät joku 4 banaania ja sanot syöneesi päivän aterian? Voi hyvänen aika... Ja hedelmien pakastaminen on jotain järjettömintä mitä olen koskaan kuullut. Jos näkisin vaikka äitini pakastimessa päärynöitä ja banaaneja, huolestuisin todella hänen mielenterveydestään.

[/quote]

smoothie pakasteita voi kuitenkin ostaa? 

Vierailija
46/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tekisi tiukkaakaan ostaa alle 60 eurolla ruokaa kuussa, kerran. Vähän ennakoimalla onnistuisi myös 2 kuukautta < 120 eurolla KOSKA ON: lihaa ja kalaa ja sieniä ja marjoja ja vihanneksia pakastimessa, perunaa ja porkkanaa kellarissa, voita ja juustoa jääkaapissa, jauhoja, hiutaleita, pastaa, riisiä, säilykkeitä, öljyä, mausteita jne. Lähinnä tuoreet rehut ja maidot olisi pakko hakea kaupasta sikäli kun mieli tekee.

Suosittelen lämpimästi näille "mitä ruokaa ostan 20 eurolla viikoksi"-kitkuttelijoille että kun saatte jostain seuraavan kerran edes 20e rahaa mitä ette tarvitse välittömästi niin koko rahalla syöntipuskurin täydennystä. Jos oli enemmän rahaa niin toista satasella per syöjä asti tai kunnes varastoihin ei enää mahdu.

Vierailija
47/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:24"]Et ehkä syö kasviksia/hedelmiä 500 g päivässä?
[/quote] Meillä syödään talvisin paljon marjoja pakastimesta. Ne on ilmaisia, kun viitsii kesällä ja syksyllä nähdä vaivaa. Ap sanoi hänelläkin olevan marjoja pakastimessa.

Vierailija
48/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa onnistuis kans ihan heittämällä, vaikka menis varmaan alle tuon apn summan koska voisin pärjätä sillä makaronilla ja ketsupilla. Niin ja kahvi + maitojauhe :)

Vierailija
49/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin :) mulla menee ehkä noin 20 e viikossa ruokaan yksineläjänä. Teen paljon perusruokaa enkä syö eineksiä. Kasviksia syön aika paljon ruokien osana ja hedelmät saan enimmäkseen töistä.

Vierailija
50/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, ap. Olen itsekin usein miettinyt, että pitäisi kokeilla samaa. Ja nimenomaan samalla menetelmällä, tilaamalla kuukauden kamat kerralla.

Leivon muutenkin itse leivät, joten säästän siinäkin ihan mukavasti.

Vierailija
51/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:23"]

Hohhoijaa :DD kuka tahansa voi syödä halvalla, jos laskee HEDELMÄT päivälliseksi :D vedät joku 4 banaania ja sanot syöneesi päivän aterian? Voi hyvänen aika... Ja hedelmien pakastaminen on jotain järjettömintä mitä olen koskaan kuullut. Jos näkisin vaikka äitini pakastimessa päärynöitä ja banaaneja, huolestuisin todella hänen mielenterveydestään.

[/quote] Teini jakaa kokemuksia äitinsä pakastamisesta :)

Vierailija
52/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastettua banaania.. kerro sitten oliko hyvää :D

Vierailija
53/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:37"]Pakastettua banaania.. kerro sitten oliko hyvää :D
[/quote]
No siitähän saa jäätelöä tehtyä ja on hyvää.

Vierailija
54/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] Niin, voisi tilata viisi kertaa päivässä kotiinkuljetuksella yhden ruokajuoman ja nautiskella kotiinkuljettajan ateriaksi. 

Vierailija
55/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hauska "Tein kolme päivää laskelmia, että saan varmasti kaikki hivenaineetkin kalsiumista lähtien varmasti. " Joopa joo :D Kovasti oot räknäillyt. 

Vierailija
56/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:37"]Pakastettua banaania.. kerro sitten oliko hyvää :D [/quote] No siitähän saa jäätelöä tehtyä ja on hyvää.

[/quote]No jäätelö on varmasti hyvää. Entäs ihan se banaani? Teenpä piruuttani nyt kokeen, laitan banaaninpalan pakastimeen. :D

Vierailija
57/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:23"]

[/quote] Teini jakaa kokemuksia äitinsä pakastamisesta :)
[/quote]

Öh...? Olen teini-iän ylittänyt enkä ole missään
kohdassa kertonut äitini jääkaapin/pakastimen sisällöstä?

Vierailija
58/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tein kolme päivää laskelmia, että saan varmasti kaikki hivenaineetkin kalsiumista lähtien varmasti. " Ai niin ja unohdin mainita täyden 200 litran pakastimen ja sen, että käyn joka toinen päivä äidin luona syömässä.

ap

Vierailija
59/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen junttejä täällä kuhisee. Pakastettu banaani on todellakin ihan normiherkku ja smoothien perusraaka-aine.

Vierailija
60/113 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:23"]

[/quote]

smoothie pakasteita voi kuitenkin ostaa? 
[/quote]

Ööö? Mikä on smoothie pakaste? Kuka ostaa??