Onko seksuaalisuus valinta vai ei?
Voiko ihminen itse vaikuttaa seksuaalisuuteen ajatuksillaan, uskomuksillaan, tahtomisellaan yms keinoin? Niin itse uskon ja olenkin historian aikana kokenut monenlaista seksuaalisuutta. Jos haluaa olla hetero, niin se on mahdollista.
Kommentit (13)
Ehdollistuminen alkaa nuoruudessa. Jos vanhemmat ovat rekkalesboja, lapsestakin tulee rekkalesbo.
Vierailija kirjoitti:
Ehdollistuminen alkaa nuoruudessa. Jos vanhemmat ovat rekkalesboja, lapsestakin tulee rekkalesbo.
Sannasta ei tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannasta ei tullut.
Ai ei vai? Hänhän on biseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannasta ei tullut.
Ai ei vai? Hänhän on biseksuaali?
Tuliko hänestä kuorma-autoa? Ei tullut.
Mä yritin parinkin eri naisen kanssa. Siis ihan vain seksiä. Ei ole mun juttu. Miesten kanssa yhdenillan jututkin onnistuu. Olen siis nainen, joka ei ilmeisesti oppinut bi-seksuaaliksi.
Jos pystyt vaikuttamaan omaan seksuaaliseen suuntautumiseesi, ne puolet ovat sinussa olleet jo valmiina.
Valinta tapahtuu äidin kohdussa viimeisellä kolmanneksella.
"Ehdollistuminen alkaa nuoruudessa."
Ihmisen perimmäinen seksuaalinen suuntautuminen ei ole ehdollistumista. Se mistä sen oman perusseksuaalisuuden sisällä sitten pidät voi olla osittain ehdollistunutta.
""Ehdollistuminen alkaa nuoruudessa.""
Höpsistä. Jo seitsenvuotias voi huomata että ihastuuko tyttöihin vai poikiin vaikka se varsinainen seksualisuus herää vasta vuosia myöhemmin murrosiässä.
Itsekin muistan miten ihastuin jo lapsena aina johonkin luokan tyttöön vaikka muuten koko seksi ja edes pussailu oli ihan "hyi hyi".
On se valinta, olen 99.1% varma, että kaikki ihmiset ovat biseksuaaleja.
No ap, valitse sitten ihan miten haluat. Älä vaivaa meitä muita ajatuksillasi.
Ei. Seksuaalisuus on, valitset tai et.