Jere Karalahti dokumentti
Kommentit (129)
Tuosta kun katsoo 1.20 kohdasta 4 sekuntia niin saa tiivistelmän Karalahdesta.
Kaikki mitä tarvitsee tietää.
Ainakin yhdessä vaiheessa oli hyvin tärkeä tyyli ikoni Suomalaisille nuorille miehille?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen suuresti, kuinka tän valtakunnan julkisimman narkin vanhemmuuteen ja perhetilanteeseen ei oo lastensuojelu puuttunut tyttären ollessa pieni. Ei tarvii tavan pulliaisen kovin kauaa päihteiden parissa sekoilla, kun lapset lähtee ku leppäkeihäät.
Mistä tiedät että ei ole puuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän sitä alkoholia piti taas alkaa ottamaan kun oli jo päässyt irti. Daiju.
Eniten ihmetytti, että kun dokkarissa kuvattiin sitä 9 vuoden raittiuden päättymistä, niin Nanna oli siellä ihan fiiliksissä kaatelemassa viiniä lasiin ja suukottelemassa... Eikö todellakaan mitkään varoituskellot soineet tuossa kohtaa. 🙄
Nanna ei vaikuta kovin fiksulta. Selkeästi ei mitään käsitystä siitä, mitä päihderiippuvuus oikeasti tarkoittaa.
Ihan sama vaikkaa ryyppää haimansa rusinaksi.
Kännipäissään on vaan hengenvaarallinen ympäristölleen.
Surullinen dokkari lapsen asteelle jääneestä öykkäristä, jolla ympärillään suuri joukko prseilyn mahdollistavia ihmisiä.
Olen huomannut, että ne on nimenomaan miehet, jotka Jereä ihannoivat ja pitävät äijien äijänä. Yhdenkään naisen en ole kuullut häntä kehuvan, varmaan semmoisiakin on, mutta ei kuulu tuttavapiiriin.
Ihan kunnon miehet tuntuvat katsovan Jereä ylöspäin ja jotenkin ihailevat kuinka rankkaa sillä on ollut, kun on niiiiin lahjakas, mutta päihteet vei miestä, ja on ollut niin kova elämä jne. vaikka kaveri legit on tyhmä kuin saapas ja ihan itse sössi elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että ne on nimenomaan miehet, jotka Jereä ihannoivat ja pitävät äijien äijänä. Yhdenkään naisen en ole kuullut häntä kehuvan, varmaan semmoisiakin on, mutta ei kuulu tuttavapiiriin.
Ihan kunnon miehet tuntuvat katsovan Jereä ylöspäin ja jotenkin ihailevat kuinka rankkaa sillä on ollut, kun on niiiiin lahjakas, mutta päihteet vei miestä, ja on ollut niin kova elämä jne. vaikka kaveri legit on tyhmä kuin saapas ja ihan itse sössi elämänsä.
Kyllä mä lätkäpiireissä olevana tiedän nuoria tyttöpelaajia, jotka tuota ihannoi. En tajua miksi ihannoida ihmistä, joka olisi päässyt änäritähdeksi tienaamaan miljardeja, mutta laittoi tietoisesti huumeet sen edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä lätkäpiireissä olevana tiedän nuoria tyttöpelaajia, jotka tuota ihannoi. En tajua miksi ihannoida ihmistä, joka olisi päässyt änäritähdeksi tienaamaan miljardeja, mutta laittoi tietoisesti huumeet sen edelle.
Näinpä, sanoinkin ettei oman tuttavapiirini naiset häntä ihannoi. Saahan sarjamurhaajatkin rakkauskirjeitä, varmasti Jerellekin riittää ihailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yliarvostetuin kiekkoilija koskaan.
Jännästi kuitenkin kaikkien kohujen jälkeen haluttiin kovalla rahalla Hampuriin ja Minskiin, siellä ei sit kai ymmärretä lätkästä mitään.
Eli päinvastoin, loistavat pelitaidot on unohdettu kun on ollut tätä kaikkea muuta kiinnostavampaa luettavaa.
Ura olisi loppunut kokonaan jos ei olisi päässyt Saksaan. Ja nimenomaan päässyt. Minskiin haluttiin vasta kun pysyi Saksassa selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kun vaan on niin iso, ja kovassa kunnossa, kun tietää että kestää paljon viinaa, ja valvomista, ja piristäviä, eikä mikään turpiinlyönti tai -saaminen tunnu oikeestaan missään, niin sitä vaan on ihan eri planeetalta kuin jotkut tavan muurahaiset.
Aika surkean näköisenä oli siellä teholla. Veikkaan että 5 vuoden sisällä on mullan alla jos dokaaminen vielä jatkuu.
Kaikkeen tuntuu olevan syynä se, että on Tapulikaupungista kotoisin.
Tapuli, Tapuli, Tapuli. Tuliko nyt varmasti selväksi, että on Tapulikaupungin poikia?
sdf kirjoitti:
Kaikkeen tuntuu olevan syynä se, että on Tapulikaupungista kotoisin.
Tapuli, Tapuli, Tapuli. Tuliko nyt varmasti selväksi, että on Tapulikaupungin poikia?
Samaa ajattelin. Kun en ole Helsingistä enkä edes käynyt siellä ainakaan 5vuoteen, niin en osaa kuvitella millaisen leiman Tapulissa lapsena asuminen tekee ihmiseen koko elämän ajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen suuresti, kuinka tän valtakunnan julkisimman narkin vanhemmuuteen ja perhetilanteeseen ei oo lastensuojelu puuttunut tyttären ollessa pieni. Ei tarvii tavan pulliaisen kovin kauaa päihteiden parissa sekoilla, kun lapset lähtee ku leppäkeihäät.
Mistä tiedät että ei ole puuttunut?
Eihän tässä kukaan muu ole rellestänyt kuin Jere. Ei se lapsi ole Jeren mukana noilla reissuilla ollut ja lapsesta on kyllä huolehdittu hyvin Susannan toimesta. Ei lastensuojelu tuollaiseen puutu, jos lapsella ei ole mitään hätää. Plus tietenkin, Jeren vanhemmat, isä erityisesti, ovat olleet yhteiskunnallisesti merkittävässä asemassa.
Jere on tyypillinen päihderiippuvainen, joka ei näe mitään ongelmaa, vaikka kaikki muut sen näkevät. Ehdoin tahdoin halusi pilata uransa hauskan pidon takia. Tuollaisia piisaa joka puolella, mutta he eivät vaan ole julkisuudessa. Itse en ole dokumenttia katsonut ja ainoastaan siinä mielessä voisin katsoa, että tuo toimii varoittavana esimerkkinä miten ei pidä toimia elämässä. Jere on selkeästi päihderiippuvuuden lisäksi erittäin, erittäin itsekäs ihminen. Ihmeen kauan Susannakin Jereä katseli. Ajatteli varmaankin, että pystyy jotenkin auttamaan ja että jos lähtee, niin Jere heittää veivinsä riippuvuutensa kanssa. No, mistäpä tuota tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pyörin lätkäpiireissä, nimenomaan tyttöjen lätkäpiireissä ja en tiedä ketään, kuka Jereä ihailisi. Taisi nyt olla sinun surkea provo yrityksesi tai jotain.
Äo ei ollut lähtöjäänkään kovin korkea, niin tuon juomisen ja aineiden käytön jälkeen seuraavana on vuorossa dementia ja muut käytön aiheuttamat oireet aivoissa. Saattaa muuttua entistä väkivaltaisemmaksi. Toivottavasti Nanna ymmärtää olla varuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Äo ei ollut lähtöjäänkään kovin korkea, niin tuon juomisen ja aineiden käytön jälkeen seuraavana on vuorossa dementia ja muut käytön aiheuttamat oireet aivoissa. Saattaa muuttua entistä väkivaltaisemmaksi. Toivottavasti Nanna ymmärtää olla varuillaan.
En usko että Jeren Äo:ssa on mitään vikaa. Johan hänen vanhempiensa perusteella noin voi päätellä. Se on vaan niin kivaa aliarvioida ja haukkua muita. Jere käytöksellään ja päihderiippuvaisena ei vaan näe mitään muuta kuin itsensä ja haistattaa pas…kat kaikelle muulle. Ei Jereä vaan kiinnosta muu kuin itsensä.
Huutonaurua kaikille kommenteille. Zemppistä mussukat ja muistakaa aina 10 käskyä. Jaxuhaleja
Oliko Jere kovassa kännissä? Oliko?
Kun vaan on niin iso, ja kovassa kunnossa, kun tietää että kestää paljon viinaa, ja valvomista, ja piristäviä, eikä mikään turpiinlyönti tai -saaminen tunnu oikeestaan missään, niin sitä vaan on ihan eri planeetalta kuin jotkut tavan muurahaiset.