Jere Karalahti dokumentti
Kommentit (129)
Outoa rahankäyttöä Jerellä. Ei osaa otraa vastuuta siitäkään.
Hyi mikä äijä. Kuvottavaa elämää elänyt.
"En mä niin välittänyt muusta kun halusin vaan olla kavereiden kaa." Mutta sairaushan se on, säälittää vaan nää läheiset,jotka joutuu kärsimään tällaisesta. Sitä vaan ihmettelen, miten tällä tyypillä voi olla faneja? Tästä saa sen käsityksen, että hänen jääkiekkoilukin on pelkkää taklaamista, ei mitään pelillisiä kykyjä?
Hyvä jääkiekkoilija, joka valitettavasti kärsi useista addiktioista. Tasoitti 3 sek ennen loppua Venäjää vastaan 1999.
Ehkä tämä fanitus on joku katarsis-prosessi miehille? Karalahti sai kaiken sen, mistä moni mies pikkupoikana on haaveillut: menestyksekkään lätkäuran, pääsi NHL:ään, kauniita naisia, rahaa, mainetta, yms. ja vaan nakkasi sen kaiken menemään tuosta noin vaan.
Nanna ei voinut rakastumiselleen mitään.
Vaikuttaa niin tavalliselta juopolta kuin olla ja voi. Tuollaisia miehiä Suomessa on satoja tuhansia, miksi tuosta on pitänyt dokkari tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä fanitus on joku katarsis-prosessi miehille? Karalahti sai kaiken sen, mistä moni mies pikkupoikana on haaveillut: menestyksekkään lätkäuran, pääsi NHL:ään, kauniita naisia, rahaa, mainetta, yms. ja vaan nakkasi sen kaiken menemään tuosta noin vaan.
Minä en tiedä ketään, kuka häntä fanittaisi, vaikka jääkiekkoa seuraankin. Itse koen hänet lähinnä häpeäpilkkuna ja en kyllä ymmärrä, miksi hänestä on elokuva tehty. En katso. Säälittää hänen fiksut vanhempansa ja muut läheiset. Jere heitti lahjakkuutensa ja hyvän uransa päihteiden takia kankkulan kaivoon, eikä edes kadu. Halusi elää sellaista elämää, eikä siinä kukaan sitten voi mitään. Onneksi hän on päässyt pahimmista päihteistä eroon ja elää vähän fiksummin tänä päivänä.
Miksi tämä Nanna on tämän kanssa?
Voi luoja miten kuvottavaa omien törttöilyjen ihannointia tuo lopun ääniviestikin. Kuin pikkupoika kehuskelemassa.
Mun mielestä ahdistava tyyppi. Tulee aina mieleen, kuinka porukalla koulukiusasi J. Toivolaa ja ilmeisesti muitakin oppilaita. Tyypillinen kpäinen koulukiusaaja-häirikkö, josta aikuisena kasvoi pikkurikollinen nisti.
Ja sit kun oli 9 vuotta ilman alkoholia, niin ihan pakko aloittaa uudelleen.. Tälle tyypille on käsittämättömän paljon annettu anteeksi.
Joo, aika sanattomaksi vetää. Doku mikä doku.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestämme ahdistava tyyppi. Tulee aina mieleen, kuinka porukalla koulukiusasi J. Toivolaa ja ilmeisesti muitakin oppilaita. Tyypillinen kpäinen koulukiusaaja-häirikkö, josta aikuisena kasvoi pikkurikollinen nisti.
Narsisti Toivola sanoi ettei edes itse muista Karalahtea kiusaajana.
Toivolaa ei todellakaan kannata uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Karalahti on oikeasti tyhmin julkkis suomessa koskaan.
Ja Tuksu.
Jos Jere ois mennyt NHL katkolle, niin nyt ois kymmeniä miljoonia.
Mutta Tapulikaupungin pötsin, ninjan, hyeenan ja ströbön kanssa ryyppääminen veti pidemmän korren.
Voi elämän kevät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestämme ahdistava tyyppi. Tulee aina mieleen, kuinka porukalla koulukiusasi J. Toivolaa ja ilmeisesti muitakin oppilaita. Tyypillinen kpäinen koulukiusaaja-häirikkö, josta aikuisena kasvoi pikkurikollinen nisti.
Narsisti Toivola sanoi ettei edes itse muista Karalahtea kiusaajana.
Toivolaa ei todellakaan kannata uskoa.
Nämä nyt on sellaisia, että tällä av-palstalla moni asia muuttuu. Tuossa ekassa viestissä on kirjoitettu, ”koulukiusasi J.Toivolaa ja ilmeisesti muitakin oppilaita.” Tuo kääntyy nyt tällä palstalla, että Jere kiusasi kaikkia. Niin, vaikka Toivola ei edes muista Jeren häntä kiusanneen.
Oletan kuitenkin, ettei selvinpäin riehunut, uhkaillut pokeja liivijengiläisillä ja ollut tämän sekoilun johdosta viime kesänä etsintäkuulutettuna? Jotkut ei vaan koskaan kasva aikuiseksi.