Koomikot TV5 Klo 21.00
Aikooko moni katsoa? Itse ainakin katson, olen odottanut sitä monta kuukautta koska Sami Hedberg ja Heikki Silvennoinen :-P
Kommentit (45)
En varmaankaan. Ei ole mainosten perusteella kiinnostava.
Silvennoinen, Hedberg, Petelius ja Heikkilä samassa ohjelmassa... Mutta ei, kävi niinkuin vain elämää ohjelmassa, idea hyvä toteutus paska!
Pirkka Pekka Petelius ei vaan ole ikinä ollut hauska minun mielestäni.
En kestäisi katella tuota Pirjo Heikkilää minuuttiakaan. Muka hauska?
Pirkka-Pekan syvälliseksi tarkoitettu(?) puhe ruokapöydässä: pyöräytti puppugeneraattorista täyttä paskaa. Täydestä näytti menevän.
Pirjo Heikkilän väliin leikatut kommentit: tarkoitettu hauskoiksi mutta eivät olleet.
Potkukelkan hautajaiset: ei edes hymyilyttänyt. Huipentui Hedbergin kommenttiin, että hän ei nyt keksi enempää. Poistui kulisseihin.
Heikki Silvennoinen näytti lähinnä vittuuntuneelta, istuessaan koko ajan hiljaa.
Oliko tämä tarkoitettu huumoriohjelmaksi? Missä kohdassa piti nauraa?
Mitä Miitta Sorvali muuten tekee ohjelmassa, jossa oli tarkoitus olla koomikkoja?
Jäsen §30 tiivistää tässä hyvin. Ei lisättävää.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:23"]
Mitä Miitta Sorvali muuten tekee ohjelmassa, jossa oli tarkoitus olla koomikkoja?
[/quote]
Oletko koskaan tutustunut Miitan uraan? Hän on tehnyt muitakin tv-ohjelmia, kuin Puhtaat valkeat lakanat, mm. paljon komediasarjoja.
Huono oli. Odotin hauskaa mutta periaatteessa olikohan tämän idea edes olla hauska? Muistellaan uria. Automaattisesti taisin olettaa väärin?
http://yle.fi/vintti/yle.fi/kohtaus/kohtaus/blogit/loppu-mielessa/kolme-mekaanista-virhetta.htm
Lukaiskaapa ja kommentoikaa! Juttu kertoo komedian kirjoittamisesta...
Mä tykkäsin ohjelmasta. Saman tyylinen kuin julkkikset linnassa, vain elämää tai we want more.
Koomikot sarjassa tapahtuu kaikki nuo kolme mekaanista virhettä. Lisäksi itse arvostan intertekstuaalisuutta. Sitähän mm. Silvennoisen tuotannoissa on riittämiin.
Radiossa haastateltiin yhtä osallistujaa ja koska sekään ei osannut kertoa mitä tämä formaatti pitää sisällään (muuta kuin syömistä) niin päätin jättää katsomatta. Lisäksi kun hän kertoi, että hauskimpia asioita on ollut se, että Petelis piereskelee vartin välein ja osaa piereskellä niin, että se ajoittuu oikein niin .. joo enpähän viitsu katsoa.
Mitäpä täällä ollaan ohjelmasta mieltä? Mulle tuli mieleen Vain elämää :D
Aivan täyttä vittusaatanaa!! Pirkka putteki vaa vikisee ja itkee!!!!!
Valheenpaljastustesti on hauska! :D
Pettymys tähän mennessä. Ekaa jaksoa tullut melkein 50 min tunnin mittaisesta jaksosta.
Paaaaljon huonompi kuin Vain elämää!
Pirjo Heikkilällä on hyvät jutut, tulisin varmaan hyvin sen kanssa juttuun :)
Katsoin yhden niistä kahdesta miljoonasta mainoksesta ja päätin pysyä ohjelmasta kaukana. En ole vessa- ja peffahuumorin ystävä. Voi Pirjo mihin menitkään mukaan.