Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko olitte seurustelleet ennen yhteenmuuttoa?

Vierailija
31.03.2015 |

Kauanko olitte miehenne kanssa seurustelleet ennen yhteenmuuttoa? asuitteko kauko- vai lähisuhteessa? kumman puolelta tuli aloite?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kk oltiin seurusteltu, mutta kavereita oltiin oltu jo yli 5 v. eli tunnettiin hyvin. Välimatkaa oli n. 50 km seurustelun alkaessa, nähtiin kyllä melkein päivittäin.

Vierailija
42/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:59"]Miten täällä on kaikki muuttaneet näin nopeasti yhteen? Me mietittiin ex-miehen kanssa 3 vuotta ja muutettiin yhteen ja hankittiin lapsi ja siltikin oli virhearvio, vuosi siitä erottiin. Ehkä mulla on vaan huono tuuri. :(
[/quote]
Me muutettiin nopeasti yhteen, koska oltiin 18- ja 19-vuotiaita ja molemmat oltiin joka tapauksessa pian muuttamassa pois vanhempien nurkista. Koska opiskeltiin ja vuokrat olivat kalliita, tuntui järkevämmältä muuttaa saman tien yhteiseen asuntoon.

Nyt aikaa on kulunut muutama vuosi ja toinen lapsi tulossa, hyvin on mennyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:41"]Reilu pari kk. Kaukosuhteessa oltiin, molemmat opiskeli.
[/quote]

Lisään vielä, että oltiin silloin parikymppisiä ja nyt ollaan oltu kohta 15 vuotta yhdessä ja lapsiakin on tullut. Lisäksi kaveripiirissäni ei ole yhtään eronnutta pariskuntaa ja kaikki olleet yhdessä 10-20 vuotta.

Vierailija
44/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta. Sitten tuli molemmille ajankohtaiseksi muuttaa lapsuudenkodeista pois, ja yhteenmuutttoa pidettiin itsestäänselvänä.

Vierailija
45/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukautta

Vierailija
46/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä on aika erikoista/omituista/hulluakin muuttaa yhteen alle 6kk tuntemisen jälkeen mutta joskus sen vaan tietää että nyt löytyi se oikea.

Vierailija
47/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti taidettiin muuttaa varmaan 1,5 kuukautta tapailun aloittamisen jälkeen eli aika kiireellä :D Mulla muutti just kämppis pois ja koin että tyhmää asua erillisissä kämpissä miehen kanssa kun vietetään kumminkin kaikki yöt vierekkäin. :) Eikä se mikään vikatikki näköjään ollut kun vielä 2 vuoden jälkeen porskutetaan.

Vierailija
48/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs 4 vuotta. Opiskeltiin eri paikkakunnilla ja mies muutti luokseni valmistuttuaan. Mulla vielä opinnot kesken

Vierailija
49/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk niin vuokrattiin kaksio, tosin sitä ennen käytännössä asuttiin koko ajan mun luona yksiössä.

Vierailija
50/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta oltiin yhdessä ennen kun yhteen muutettiin :) vasta lukion ja poikaystävän armeijan jälkeen muutettiin yhteen , 20v oltiin sillon!

Vierailija
51/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:06"]

Ei päivääkään =)

[/quote]

Tiesin vetäväni pohjat =). Mutta edelleen ollaan ukon kanssa yhdessä, 18 v yhdessä.

Vierailija
52/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurusteltu. Tavattiin ja sovittiin ensitreffeistä. Treffien jälkeen mies tuli mun luo ja tänne jäi.

Vierailija
53/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kolme kuukautta ollaan seurusteltu kun ens kuussa muutetaan yhteen. Ite oon aina pitäny tällasta liian nopeana toimintana, mutta miksipä ei kun ollaan nytkin melkein kokoajan yhdessä.

Vierailija
54/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:10"]

Ei seurusteltu. Tavattiin ja sovittiin ensitreffeistä. Treffien jälkeen mies tuli mun luo ja tänne jäi.

[/quote]

Pistetään paremmaksi, ei edes tavattu. Puhelimessa rakastuttiin ja seuraavassa hetkessä kamat oli jo yhdessä.

Vierailija
55/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 2 kk

Vierailija
56/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta.

Vierailija
57/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän riippuu myös siitä miten yhteenmuutto tapahtuu. Muuttaako molemmat uuteen asuntoon, onko se yhdessä ostettu vai vuokrattu, vai muuttaako toinen toisen luokse, onko siellä tilaa heti vai pitääkö tehdä järjestelyjä. Riippuu myös siitä mitä se yhteenmuutto tarkoittaa, onko se käytännöllinen/taloudellinen päätös vai jotain romanttista.

Käytännöllinen/taloudellinen päätös muuttaa toisen luokse jossa valmiina kaappeja tyhjillään jne. tapahtuu nopeasti eikä siinä tarvitse paljoa harkita.

T: tuo 2kk

Vierailija
58/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 2 vuotta

Vierailija
59/75 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk. Kihloihin 4 kk tapaamisesta ja naimisiin 5kk tapaamisesta. Nyt liittoa 3 v takana, odotetaan esikoistamme.

Vierailija
60/75 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:04"]Itseänikin järkyttää, kuinka nopeaa toimintaa täällä on ollut. Noh, kai tuo joillekin toimii. Itse en miestä päästä muuttamaan asuntoon vielä hetkeen, pidän yksityisyydestäni. Toki se nurkissa notkuilee ja syö kaapit tyhjäksi lähes joka päivä, mutta.. :D

Jokainen kai tavallaan. Yllättävää, että täällä on vain "onnistumistarinoita", että muutettiin heti yhteen ja 10v yhdessä. Mitä itse olen nähnyt niin eroja on lukuisia. Jostain syystä tuppaa olemaan juuri heillä, jotka muuttavat "liian" nopeasti yhteen. Kumma.
[/quote]

No, en mäkään ikinä ennen ole toiminut näin nopeasti. Ikää oli jo 36v, mutta kyse ei ollut myöskään biologisen kellon tikityksestä. Asiat vaan sujuivat ihmeellisen helposti ja luontevasti heti alusta asti. On meillä kummallakin elämässä ongelmiakin, mutta mikään niistä ei liity meidän väliseen suhteeseen. Pari loistavaa vuotta nyt takana, päivääkään en antaisi pois.Tottakai kaikki voi vielä mennä perseelleen, mutta ei se pitkä seurusteluaika aiemmissa suhteissakaan taannut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi