Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v haluaa edelleen leikkiä pääsiäismunan etsintää.

Vierailija
31.03.2015 |

Haluaa siis että piilottelen pääsiäismunat ja vihjeiden avulla haluaa etsiä ne.
Ja ikää pojalla jo 12v.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Onko lapsellinen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kannattaisi leikkiä läpi koko elämänsä. Mene mukaan pääsiäismunien piilotteluun iloisena. 12v. on kaiken lisäksi todellakin vielä leikki-iässä, joten jo senkin takia älä torju hänen riemuaan.

Aikuisten tarve leikkimieliseen toimintaan ymmärretään. Jonkinlaisena esimerkkinä tästä ovat paljon suosiota saaneet aikuisten värityskirjat. Esim. Amazonilla on paljon erilaisia saatavana. Voi etsiä hakusanalla coloring books for adults.

Vierailija
22/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:27"]

Minä olen 35 vuotta ja kun menen perheineni vanhempieni luokse pääsiäistä viettämään, niin kyllä kukko on muninut minullekin joka aamu.  Meillä ei siis etsitä munia, vaan kukko munii jokaisen omaan pesään joka yö suklaamunan.

[/quote]

Onko kukaan perheestänne käynyt edes peruskoulua loppuun, meinaan vaan tuon biologian osalta...

[/quote]

Mutta pääsiäiskukko voi munia. Pääsiäinen on täynnä ihmeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12 vuotias pääsiäismunien harras etsijä myöskin! Harmittelee, että hampaat ovat kaikki jo vaihtuneet, eikä hammaskeiju enää käy.

Vierailija
24/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan leikkiä sitä joka pääsiäisenä, ja olen 24-vuotias. Voi kamalaa, nyt joku nobody varmasti ajattelee, että olen lapsellinen. Mitenköhän selviän.

Vierailija
25/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhempi voi olla noin vieraantunut todellisuudesta, ettei itse osaa päättää, voiko 12 vuotiaalle piilottaa pääsiäismunia? Onko se sinulle itselle niin noloa? Mitä sitten, vaikka lapsi olisi kuinka vanha tahansa? Leikkimielisyyttä kehiin, please! Ole onnellinen, että hän vielä haluaa olla mukana vanhemman tekemässä jutussa.

Vierailija
26/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös on samanhenkinen 12-vuotias :D ja minä 44-vuotias odotan suurella innolla, että pääsen piilottamaan ne suklaamunat pääsiäispupun edustajan ominaisuudessa.

Vierailija
27/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies 35v etsii ihan yhtä innoissaan kuin 4v.

Vierailija
28/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias tyttäreni kysyi viimeksi tänään, että mikä päivä se olikaan, kun se pääsiäismunien piilotus alkaa.

Vierailija
29/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini piilottaa edelleen joka pääsiäinen suklaamunia ympäri heidän asuntoaan, jotta mieheni 28v.(perheen kuopus) saa etsiä niitä. Parina vuonna ollaan oltu pääsiäinen ulkomailla, jolloin tämä etsintä on tapahtunut myöhässä. Sinuna en olisi huolissaan pojastani, mutta mun miehestä ehkä pitäisi jo olla. :D

Vierailija
30/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parastahan tossa on noi VIHJEET ja niiden mukaan etsiminen, parempi niin kuin että vaan annat kasan suklaata lapselle. Tee vihjeistä vaikeampia ja nokkelampia, saa lapsi käyttä aivoja:) Ainakin mun 11v tykkää kun ei heti keksi vaan saa oikeasti miettiä!

Vierailija
31/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihme, anna lapsen leikkiä! Kyllä se vielä ehtii pussikaljaretkille vanhempanakin.

Vierailija
32/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen 52v ja piilotan pääsiäisenä suklaamunia etsittäväksi. Kaikki muut osallistuvat leikkiin paitsi 26 v miniä, jonka mielestä koko homma on lapsellista. No, ei se meitä muita haittaa, tehkööt viherpirtelöitään sillä aikaa kun muut pitävät hauskaa.

Vierailija
33/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki aikuiset jotka oikeasti etsii päääsiäs munia niin mikä teitä vaivaa? onko teillä kehitys vamma? ei tuo kyllä ole normaalia aikuisten käytöstä. menkää baariin niinku muut ikäsenne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi