Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v haluaa edelleen leikkiä pääsiäismunan etsintää.

Vierailija
31.03.2015 |

Haluaa siis että piilottelen pääsiäismunat ja vihjeiden avulla haluaa etsiä ne.
Ja ikää pojalla jo 12v.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Onko lapsellinen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi parempi kun vetäisi röökiä ostarin kulmilla syljeskellen, olisi normaali, tai olisi viikottain jälkkärissä kiusaamisen ja häiriköinnin takia. Oletko varma ettei outo penikka vaihtunut synnärillä, kun ei siis tullutkaan yhtään vanhempiinsa?

Vierailija
2/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tossa mun mielestä mitään outoa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän 20 toukokuussa ja kyllä tänäkin pääsiäisenä olisi tarkotus mökillä etsiä siskon kanssa pääsiäismunia:D

Vierailija
4/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi? Lapsesi on lapsellinen ja sinä huolestut? Lopetetaan samantien joulu ja synttäritkin, kun ovat niin lapsellista puuhaa. Onhan se nyt ihan kamalaa jos lapsi, ja vielä poika (!), ilahtuu pääsiäismunista ja niiden etsimisestä!

Vierailija
5/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyy ihan ikänsä mukaisesti, ole onnellinen.

Vierailija
6/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 15- ja 16- vuotiaatkin haluavat vielä etsiä. Eipä siinä mitään, minähän piilottelen..etsikööt taas koko päivän..=)

Vierailija
7/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 25-vuotias ja jos kotikotiin olisin pääsiäisenä menossa, niin kyllä me varmasti 22-vuotiaan siskon kanssa etsittäis pääsiäismunia, jotka iskä on piilottanut. :)

Vierailija
8/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan etsii munaa läpi koko elämänsä, mitä omituista siinä on.

Vierailija
9/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 14-vuotias tyttö, en ole leikkinyt millään moneen vuoteen, ja kulutan aikaani kuten muutkin ikäiseni; notkumalla ostarilla tai surffaillen netissä. Pääsiäismunien etsintä on silti kivaa, ja odotan innolla että saan etsiä suklaamunia pikkusisarusteni kanssa. En koe olevani jälkeenjäänyt, enemmänkin ns. Varhaiskypsä, ja henkisesti kehityksessä monta vuotta ikäisteni edellä :D

Vierailija
10/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kulttuurista onko tuo normaalia lasten/nuorten käytöstä. Jossakin kulttuureissa 12v pojat liikkuvat iltaisin/öisin ulkona hakkaamassa, ryöstelemässä ja raskaamassa vääräuskoisia.

41v m

Vierailija
11/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35 vuotta ja kun menen perheineni vanhempieni luokse pääsiäistä viettämään, niin kyllä kukko on muninut minullekin joka aamu.  Meillä ei siis etsitä munia, vaan kukko munii jokaisen omaan pesään joka yö suklaamunan.

Vierailija
12/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:27"]

Minä olen 35 vuotta ja kun menen perheineni vanhempieni luokse pääsiäistä viettämään, niin kyllä kukko on muninut minullekin joka aamu.  Meillä ei siis etsitä munia, vaan kukko munii jokaisen omaan pesään joka yö suklaamunan.

[/quote]

Onko kukaan perheestänne käynyt edes peruskoulua loppuun, meinaan vaan tuon biologian osalta...

Vierailija
13/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussikaljaako sen pitäisi pääsiäisyönä kartsalla kittailla? Ole onnellinen, että sinulla on tervehenkinen lapsi. Kyllä hän ehtii niitä aikuisten temppuja tehdä ihan riittävästi vähän vanhempanakin.

Aina valitetaan, että lapset eivät saa olla lapsia tarpeeksi kauan, vaan maailma ja yhteiskunta vaatii aikuistumaan liian aikaisin. Nyt syyttävä sormi kyllä osoittaa vanhempiin.

Vierailija
14/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:22"]

Käyttäytyy ihan ikänsä mukaisesti, ole onnellinen.

[/quote]

Niin siis tähän haluaisin vielä tarkentaa, että tarkoitin tuon olevan ihan normaalia 12 vuotiaalle, mutta ei se ole outoa sitä vanhemmillekaan. Kiva perinnehän se on ja tietty leikkimielisyys olisi jokaisella hyvä säilyä läpi elämän.

Vierailija
15/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on, haluaa meidänkin tuon ikäinen etsiä pääsiäismunia :)

Vierailija
16/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:23"]

Monihan etsii munaa läpi koko elämänsä, mitä omituista siinä on.

[/quote]

Näin on! Olen 32 enkä ole löytänyt vasta kuin yhden huonon, aion kyllä etsiä vielä parempaa:)

Vierailija
17/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin 26v pyydän edelleen joka vuosi äitiä piilottamaan pääsiäismunia :) enkä edes syö niitä :D

Vierailija
18/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Mulla on 12 ja 14 v lapset enkä edes pohtinut että tää olisi jotenkin liian lapsellista.

Tietty tämä pääsiäisen tehtävärata on vaikeutunut vuosien myötä, näille saa jo väsätä ihan salapoliisitehtävän. Se etsiminen on se leikki eikä löytäminen.

Vierailija
19/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:19"]Mä täytän 20 toukokuussa ja kyllä tänäkin pääsiäisenä olisi tarkotus mökillä etsiä siskon kanssa pääsiäismunia:D
[/quote]

awwwww <3 meillä iohan sama, mutta täytän 20 vasta lokakuussa :D

Vierailija
20/33 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 17, 14 ja 7 vuotias pyysivät eilen että piilotanhan tänäkin vuonna pääsiäismunia ja tottakai aion piilottaa! Eikä oo käynyt mielessäkään että noi teinit olisivat liian vanhoja siihen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi