Pahkasika-lehden parhaat jutut
Kommentit (101)
Jos jollain on se strippi, missä joku koira katsoo telkkaria ja menee jääkaapille hakemaan maitoa, mutta ottaakin kaljan ja sanoo, "kova jätkä tuo herra kalja", niin saa laittaa johonkin ladattavaksi.
Olen etsinyt sitä vuosia, enkä edes tiedä missä lehdessä tuo oli niin hankala etsiä edes itse lehteä.
Sain ensimmäisen Pahkiksen joskus 13-vuotiaana tms. Mieleen jäi Jurpo-sarjis missä Jurpo erehtyy festivaalille nimeltään "Kyrvänpään poistoblues".
Pahkasian rasisminvastaiset runot.
Tämä erityisesti paloi silmämunieni pohjiin:
Ei tarvii mustalta montaa sannaa
kun pampulla jo päähän pannaa
Se tekee punaniskalle tosi mannaa
ja vaimo laittaa makoisaa pakastekannaa.
Se rasisminvastaisuus jäi hippasen epäselväksi.
Sarjakuva Clark Kentistä joka pääsee ulos mielisairaalastamitään teräsmiestä ei ole olemassakaan. Pitelee päätään jä ihmettelee miksi edelleen kuulee ääniä (kaukaisia apua huutoja)
Miihkalin pottashow.parhaita oli myös ongelmat ahtaalla tanssilattialla,johon tilaa järjestyi,kun sai kaveriksi naapurin Rainen.siinä meni maine.
torissahan noita on myynnissä osta vaikka vuosikerroittain tai kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku Miihkali <3
Miihkali oppi käymään potalla ja Kymmenen Uutisista tultiin kuvaamaan.
Kyllä! Miihkalin kakka tuli heti mieleen.
http://www.kolumbus.fi/~kd4997/Salmilaisia_kuuluisuuksia/Miihkali.htm
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä oli numerossa oli tehty lapsille "aapiskirja", jossa jokaisen kirjaimen kohdalla oli hauska esimerkkilause, esim D:n kohdalla: "On-ni saa dunk-kuun ka-dul-la. On-nia vid-dut-taa.
Kal-le käyt-tää ko-ka-ii-ni-a.
Kal-len ko-vas-sa ka-mas-sa on kis-san kus-ta.
Kal-le kuo-lee kau-hei-siin kuo-ris-tuk-siin ka-tu-o-jas-sa.
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain on se strippi, missä joku koira katsoo telkkaria ja menee jääkaapille hakemaan maitoa, mutta ottaakin kaljan ja sanoo, "kova jätkä tuo herra kalja", niin saa laittaa johonkin ladattavaksi.
Olen etsinyt sitä vuosia, enkä edes tiedä missä lehdessä tuo oli niin hankala etsiä edes itse lehteä.
Taisi olla Pahkeisen juoppo koira Holopainen.
Vierailija kirjoitti:
Pahkasikaa ei enää tarvita, koska nykyinen politiikka on yhtä hullua.
Noinhan se Pahkadian entinen päätoimittaja aikoinaan sanoi, ettei Pahkadiannkaltaista parodialehteä enään tarvita, koska maailma on jo muuttunut jo parofiaksi itsessään. TS. Sen lehden vanhat vitsit alkoivat olemaan jo nykytodellisuutta. Maailma muuttui Pahkasian absurdin vitsien kaltaiseksi muutamassa vuosikymmenessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahkasikaa ei enää tarvita, koska nykyinen politiikka on yhtä hullua.
Noinhan se Pahkadian entinen päätoimittaja aikoinaan sanoi, ettei Pahkadiannkaltaista parodialehteä enään tarvita, koska maailma on jo muuttunut jo parofiaksi itsessään. TS. Sen lehden vanhat vitsit alkoivat olemaan jo nykytodellisuutta. Maailma muuttui Pahkasian absurdin vitsien kaltaiseksi muutamassa vuosikymmenessä.
Do dii, tää typerämpi kirjoitusohjelma muuttaa ja katkookin sanoja melko vauhdilla, tai siten mulla on paha nuha.
Toisaalta, tänä päivänä vastaavan huumorin kohdeyleisön lukutaito ei riittäisi lehden lukemiseen eikä keskittymiskyky pidempiin artikkeleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vuokaavio eri kakkatyypeistä. Kummituskakka, korkkikakka jne
Oi. Oliko tässä viimeisenä luonnehdinta: tämä kakka tappoi Elviksen? Jos oli, niin oli mun yhden duunipaikan vessan ovessa. Terveisiä Turkuun
Taistelujen Maailma (TM) koeajoi panssarivaunua, niin että Hiitlerin kuva heilui ja testikommunistia kaatui.