Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinvointi ?

15.09.2006 |

hei!

voiko pahoinvointi olla ainoa raskausoire?

kärsin pahasta etovasta olosta 24/7. ruokailu auttaa hieman - hetkeksi.

tätä on kestänyt jo elokuun alusta lähtien.

mitään muita oireita ei ole.

arvon tässä juuri, että pitäisikö tehdä raskaustesti (edellinen oli nega). menkatkin ovat tulleet välissä, joskin olivat epätyypilliset - ei kipuja ollenkaan.

kertokaa, jos on kokemuksia - ihan mitä vaan :)

viikonloppuja!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Testaamalla saisit ainakin yhden syyn suljettua pois. Varmaan tuo voisi ainoa oirekin olla, jokaisella kun kuitenkin erilaiset oireet.

Itse tein pari vuotta sitten useamman negatiivisen testin jatkuvan tosi etovan olon takia. Lääkärille menin kun olin muutaman päivän tuskaillut oloa (ja koko ajan miettinyt, tuleeko kohta ylös, vaikka missään vaiheessa ei näin käynyt). Vatsahappohin tuo sitten kai liittyi, ehkä (ei närästystä tavallisin oirein, mutta jotain vastaavaa). Antoi pahoinvointilääkettä ja jotain happosalpaajaa (?).

Kovin tarkkaan en enää muista, mistä oli kyse. Ikävän olon muistan. Mutta tällainen oli oma tarina. Siksi neuvo onkin, että testaamaan, ja jos helpotusta oloon haluaa, niin lääkäriltä apua. Toivottavasti pahoinvoinnin syy löytyy, oli se mikä tahansa, ja pääset siitä eroon! (Tai jos toiveena raskautuminen, niin saat sen tietää.)

Vierailija
2/2 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin sitten ostamassa raskaustestin.

olisihan tuo raskaus kovin toivottu, mutta itse kyllä luulen, että pahoinvointi on jotain muuta.

- no huomenna se sitten selviää.

jos on nega, niin pitää mennä lääkärin juttusille. vatsaongelmat ovat tulleet mulle tutuiksi jo monessa, mutta tällaista ei vielä oo ollut ikinä.

mukavaa perjantaita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla